Onderdelen AMO NATRES

Gestart door Aibeethoven, 30/03/2005 | 17:10 uur

Aibeethoven

Wat ik gehoord heb is dat wij af en toe een oefening hebben en zo te horen gaan ze daar niet serieus mee om. Opzich is dat wel jammer want ik ga natuurlijk niet voor Jan L*l bij de KL....
Once more unto the breach my fiends. Once more.

Buitenstaander?

Citaat van: Aibeethoven op 31/03/2005 | 18:31 uur
Ik krijg als muzikant geen AMO+ (aaaaaaaaahhhhh!!! :'( :'()

Nou ik denk ook als muzikant dat je regelmatig wel oefeningen krijgt toch?
en dan zal je wel misschien kans krijgen :)

Aibeethoven

#7
Ik krijg als muzikant geen AMO+ (aaaaaaaaahhhhh!!! :'( :'()
Once more unto the breach my fiends. Once more.

Buitenstaander?

Citaat van: Aibeethoven op 31/03/2005 | 11:36 uur
Word er ook met MILES geoefend of schieten we alleen op de schietbaan en simulator??

In de AMO ga je idd voornamelijk in harskamp op de schietbaan oefenen en in de MOR, dus simulatie.
Na de amo krijg je amo+ en daar word de dingen die je geleerd hebt in je amo verder getraind en uitgebreidt.

Buitenstaander?

#5
Citaat van: JP op 31/03/2005 | 10:40 uur
Citaat van: Buitenstaander? op 30/03/2005 | 21:02 uur

in de 2de week ga je op bivak, je krijgt dan lessen in camoufleren, fipo aannemen, handelingen voor en na een actie, en verplaatsen bij nacht.
volgende dag PT

Wat mag ik verstaan onder PT en fipo

Groeten jp

De Fipo is de FIre Position( een positie wat je aanneemt dus)
en de PT betekend volgens mij Peleton training, je leerd dan samen en met je peleton te trainen en samen te werken.
Maar dat weet ik niet echt 100% zeker, en eigenlijk bestaat daar de 2de week ook uit, om samen met je peleton te kunnen samen werken, je leerd om in ploegendienst te werken en wacht te houden, om verantwoordelijk te dragen voor je peleton etc.

Aibeethoven

Word er ook met MILES geoefend of schieten we alleen op de schietbaan en simulator??
Once more unto the breach my fiends. Once more.

JP

Citaat van: Buitenstaander? op 30/03/2005 | 21:02 uur

in de 2de week ga je op bivak, je krijgt dan lessen in camoufleren, fipo aannemen, handelingen voor en na een actie, en verplaatsen bij nacht.
volgende dag PT

Wat mag ik verstaan onder PT en fipo

Groeten jp

Buitenstaander?

#2
De eerste week is het veel theorie, daarnaast de klimbaan, hindernisbaan en spelenavond( volleybal, basketbal etc) in competitie vorm.
Maar voornamelijk dus theorie.

in de 2de week ga je op bivak, je krijgt dan lessen in camoufleren, fipo aannemen, handelingen voor en na een actie, en verplaatsen bij nacht.
volgende dag PT, en die drills worden die dagen daarna herhaald en geslepen.
Je gaat naar een masker oefenruimte en schietbaan, en daar tussen door komen er nog wat onverwachte dingetjes wat je zelf wel merkt, je eindigd met een speedmars van 4 of 5 km, waarin je bezakt stevige mars afwisseld met stevige looppas


oja je leerd natuurlijk ook hoe je je materialen moet onderhouden.

Aibeethoven

Hallo,

Kan iemand mij wat informatie geven over de verschillende onderdelen cq. zaken en of vaardigheden die mij tijdens de AMO geleerd worden?

Vriendelijke Groeten,

Aibeethoven ;)
Once more unto the breach my fiends. Once more.