Intranet KL

Gestart door Aibeethoven, 13/04/2005 | 17:05 uur

Hab

Op het defensie portaal (weet niet of ik een intranetadres hier mag neerzetten) staat een link naar de intranet site van het KPU bedrijf.

Binnenkort kun je ook bestellen via het Intranet, dus niet meer dat lastige gedoe met formuliertje uitprinten en faxen :) Maar wanneer iedereen via intranet kan bestellen weet ik niet. Je krijgt het te horen via een brief waarin ook je wachtwoord staat die je nodig hebt om in te loggen. Even de brievenbus in de gaten houden. Trouwens, dat project duurt tot 2006 stond er op de intranetsite

Maar of er een nieuwe cd-rom komt weet ik nog niet, een papieren catalogus voor de KL, KMAR en KM zijn er al wel. Met een KLu cata zijn ze nog bezig. Dus als je nog de oude, groene, catalogus hebt en geen luchtmachter bent dan kun je een catalogus aanvragen. Er staan nu ook prijzen in.

Mocht je een van die cata's willen hebben dan kun je ff bellen met dat 0800 van het KPU of anders even een faxje/mailtje sturen. Wel met je registratienr erbij! En dan heb je als het goed is binnen 7 dagen een catalogus in huis.

Ice^

je kunt idd bij het KPU een cdrom krijgen.
weet iemand of er al een versie 2005 is, hier ligt namelijk 2003
"A good landing is one that you can walk away from. A great landing is when you can use the airplane again."

Aibeethoven

[size=500]SORRY!!!![/size]

Ik ben ook niet zo goed met al die computersh*t!! :-\

Ik dacht je met je eigen pc ook kon inloggen op die site ofzo. ???

In ieder geval,

Allemaal Bedank!! ;D ;)
Once more unto the breach my fiends. Once more.

Ros

Je kunt alleen de catalogus op CD Rom krijgen en thuis bestuderen en een bestelformulier aanmaken die je vervolgens kunt faxen of per E Mail (?) kunt verzenden.

KapiteinRob

Tjonge jonge........ :(

Aibeethoven

Citaat van: Lenoir op 13/04/2005 | 19:53 uur
Citaat van: Aibeethoven op 13/04/2005 | 19:49 uur
De link heb ik. Die staat in de katalogus. Ik heb hem ingetypt, maar er gebeurt dan niets..... :-\

Even voor de duidelijkheid: op INTRANET, dus op een defensiecomputer?

Dus.................niet thuis... :-\ :-X

Oepss......... ;D
Once more unto the breach my fiends. Once more.

KapiteinRob

Citaat van: Aibeethoven op 13/04/2005 | 19:49 uur
De link heb ik. Die staat in de katalogus. Ik heb hem ingetypt, maar er gebeurt dan niets..... :-\

Even voor de duidelijkheid: op INTRANET, dus op een defensiecomputer?

Aibeethoven

De link heb ik. Die staat in de katalogus. Ik heb hem ingetypt, maar er gebeurt dan niets..... :-\
Once more unto the breach my fiends. Once more.

KapiteinRob

Citaat van: Aibeethoven op 13/04/2005 | 17:05 uur
Dit moet toch via mijn eigen pc kunnen, of niet?

Ik heb twee weken geleden mijn landmachtcollega op zijn PC de KPU-catelogus zien bekijken. E.e.a. is dus via intranet in te zien.

Als ik het niet vergeet (deze SMJR wordt ook een dagje ouder....) zal ik eens kijken of ik de link kan vinden op m'n werk en 'm hier posten.

Kloot


Aibeethoven

Dankjewel om mij te citeren, maar ik weet niet wat je nu eigenlijk wilt zeggen. ??? :-\

Groeten,


Aibeethoven 8) ;)
Once more unto the breach my fiends. Once more.

Kloot

#2
Citaat van: Aibeethoven op 13/04/2005 | 17:05 uur
Hallo,


Weet iemand hoe ik op het intranet van de KL en metname het intranet(-site) van het KPU-bedrijf kom??? ???

Dit moet toch via mijn eigen pc kunnen, of niet?
???

Vriendelijke Groeten,



Ps. Ik hoop dat dit topic hier thuis hoort...... :-\

Nee kan niet via het internet, misschien dat het KPU een internet site heeft en anders helaas........

Aibeethoven

Hallo,


Weet iemand hoe ik op het intranet van de KL en metname het intranet(-site) van het KPU-bedrijf kom??? ???

Dit moet toch via mijn eigen pc kunnen, of niet?
???

Vriendelijke Groeten,


Aibeethoven. ;)

Ps. Ik hoop dat dit topic hier thuis hoort...... :-\
Once more unto the breach my fiends. Once more.