Onzin-topic uitgave 22

Gestart door Ranger87, 27/05/2005 | 18:07 uur

Lex

De wereld leeft tegenwoordig van het scheiden van afval.
Zie hier de nieuwste versie:


Poleme

Citaat van: Kapitein Rob op 14/11/2009 | 16:30 uur
Citaat van: Enforcer op 14/11/2009 | 12:32 uur
Sinterklaas en zijn gevolg hebben weer voet gezet op Nederlandse bodem.
Gelukkig, Bert Koenders is weer terug in het land.....
Ik wou dat ik Bert Koenders heette, geld / hulp (?) geven aan goede doelen geeft echt een goed gevoel.
En als OSW-medewerker zit je er letterlijk & figuurlijk lekker warmpjes bij, zo verdiende de gemiddelde ontwikkelingshulpmedewerker op Safari in 1997 bruto NLG 7.700,- per maand.  Je had ook nog OSW projekt-inspekteurs, die deden ca. NLG 30.000,- per maand en dat in 1997.

Ik heb nu Duitsers van de Gessellschaft fuer Technischer Zusammenarbeit GmbH als buren en die zitten op een mooie A-lokatie, wat flink wat pecunia heeft gekost.
Wie is het GTZ?. Je weet wel, die Leute die onder andere een weg aanleggen tussen Tarin Kowt en Chora.
Ik zit er toch echt over te denken, om mijn schoen met peen voor de poort te zetten.  Je weet maar nooit.
Nulla tenaci invia est via - Voor de doorzetter is geen weg onbegaanbaar.

KapiteinRob

Citaat van: Enforcer op 14/11/2009 | 12:32 uur
Sinterklaas en zijn gevolg hebben weer voet gezet op Nederlandse bodem.

Gelukkig, Bert Koenders is weer terug in het land.....

Ros

Citaat van: andré herc op 13/11/2009 | 23:22 uur
Met de bezuinigingen van deze regering,en mijn vorige link van een te klein C-17 model,heb ik voor het tekort aan strategische luchttransport van Nederland een betaalbare grotere model gevonden de mini C-17. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=zTyi5ppMCzw
Met de groeten aan Jack

Nieuw regeringstoestel ?.

Enforcer

Goedheiligman weer in het land
Uitgegeven: 14 november 2009 08:01
Laatst gewijzigd: 14 november 2009 12:27

SCHIEDAM - Sinterklaas en zijn gevolg hebben weer voet gezet op Nederlandse bodem. Met de stoomboot kwam de sint zaterdag aan in Schiedam.

Daar werd de Spaanse kindervriend niet alleen verwelkomd door burgemeester Wilma Verver-Aartsen van Schiedam, maar ook door duizenden kinderen die hem op stonden te wachten.

En dat alles onder zachte en zonnige weersomstandigheden.


Wie niet in Schiedam aanwezig kan zijn, kan terecht op Nederland 1 waar de NPS rechtstreeks verslag doet van de jaarlijkse intocht, inclusief een doventolk-Piet.

© ANP 


Heeft de KMar hier wel gecontroleer in samenwerkeing met de Kustwacht of er niet een hoop illegalen mee het land inkomen? Het lijken mij allemaal zwartwerkers.  ;)

KapiteinRob


Elzenga

Citaat van: Enforcer op 13/11/2009 | 17:15 uur
Citaat van: Poleme op 13/11/2009 | 16:36 uur

Ronald, wat zullen deze dromen voor betekenis hebben? :lol:   

Hij ziet ze vliegen....   ;D ;)
regelmatig ja ;)...

Lex

Natuurlijk past dit niet binnen het budget van de "Hotemetoten". Zij hebben dit hard nodig voor allerlei "Dienstreizen".
Zeker in de laatste maanden van het lopende jaar. 8)


andré herc

Citaat van: Lex op 13/11/2009 | 23:27 uur
Gave clip. Misschien iets voor de Luchtmachtdagen? ;D :big-smile:

Of zou zelfs deze mini C-17 te duur zijn, en niet binnen het budget van Jack passen. :omg:
Den Haag stop met afbreken van NL Defensie, en investeer in een eigen C-17.

Lex

Gave clip. Misschien iets voor de Luchtmachtdagen? ;D :big-smile:

andré herc

Met de bezuinigingen van deze regering,en mijn vorige link van een te klein C-17 model,heb ik voor het tekort aan strategische luchttransport van Nederland een betaalbare grotere model gevonden de mini C-17. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=zTyi5ppMCzw
Met de groeten aan Jack
Den Haag stop met afbreken van NL Defensie, en investeer in een eigen C-17.

Enforcer

Citaat van: Poleme op 13/11/2009 | 16:36 uur

Ronald, wat zullen deze dromen voor betekenis hebben? :lol:   

Hij ziet ze vliegen....   ;D ;)

Poleme

#1424
Citaat van: Elzenga op 06/11/2009 | 00:44 uur
ik had me vannacht toch een rare droom...speelde zich hier af in de buurt van Schiphol..ondergaande zon...twee UCAV's (van die nu in ontwikkeling zijnde vliegende vleugels..) vlogen richting Schiphol en maakten uitwijkende manoeuvres..zodat ik de onderkant zag..een cirkel embleem..met kleuren..UK symbool leek wel..en daarachter een kleine zakenjet...en twee F-16s....die met hun boordkanon schoten....je zag de tracers en hoorde het ratelende geluid...de zakenjet explodeerde...en vervolgens werd een UCAV geraakt...de andere dook weg en ik werd wakker...heel heel vreemd  :confused: ik zit echt te lang op het Defensieforum..;)
;D ;D ;D Dit is al de tweede keer dat je droomde over UAV's /UCAV's, de eerste keer ging over onbemande heli's die startte vanaf Bushmasters en aangedreven door 'vrije electronen' aangeleverd door micro-golven :crazy: /  :omg:
Ronald, wat zullen deze dromen voor betekenis hebben? :lol:   Maar vliegtuigen met een 'draadloos verlengsnoer' zijn technisch al wel mogelijk.

Ik droom ook wel eens over oorlog, maar dan op de grond en ik kan het oogwit zien van mijn kameraden en tegenstanders.
De volgende dag heb ik een 'katergevoel' en is mijn normaliter lange lont heel wat korter geworden.  In de middag of soms avond is het gelukkig weer over.

Morgen, zaterdag de 14de zit ik in een soort 'Bagdad aan zee'  Long golden beaches lined with palmtrees, that's paradise but bloody hell in the same place.
Gute Nacht Forumgenossen,
Nulla tenaci invia est via - Voor de doorzetter is geen weg onbegaanbaar.

Elzenga

Citaat van: Jack17 op 12/11/2009 | 22:24 uur
hehehe, is dat echt de enige optie ?  :confused:
infocentrum eerste pagina forum...volgens mij zijn er nog weinig blogs...Ik ben er eentje van, IPA en nog iemand geloof ik...

KapiteinRob