Gebits Keuring

Gestart door willson, 06/06/2005 | 17:57 uur

Dirites

Citaat van: paul... op 09/06/2005 | 19:33 uur
Ik persoonlijk denk dat wanneer je gebit in een dergelijke slechte staat verkeerd, je afgekeurd dient te worden.Je gebit zegt namelijk bijzonder veel over je gezondheidstoestand.Volgens mij tillen ze daar bij de keuring best wel zwaar aan.En naar mijn mening is dit terecht.
Je gaat namelijk een functie vervullen waarbij je een representatieve uitstraling dient te hebben, en daar valt een verzorgt gebit absoluut ook onder.

Goed je tandjes poetsen, dan komt het wel goed.

Groenten en veel fruit Paul.

en naar de tandarts gaan ;)

paul...

Ik persoonlijk denk dat wanneer je gebit in een dergelijke slechte staat verkeerd, je afgekeurd dient te worden.Je gebit zegt namelijk bijzonder veel over je gezondheidstoestand.Volgens mij tillen ze daar bij de keuring best wel zwaar aan.En naar mijn mening is dit terecht.
Je gaat namelijk een functie vervullen waarbij je een representatieve uitstraling dient te hebben, en daar valt een verzorgt gebit absoluut ook onder.

Goed je tandjes poetsen, dan komt het wel goed.

Groenten en veel fruit Paul.

Diesel

Mij is vertelt dat als het niet goed is je terug naar huis/tandarts moet en het moet laten goedmaken. Daarna kan je weer opnieuw gekeurd worden.

-Peter-

Over het algemeen zal je er niet voor afgekeurd worden, maar kan het wel zo zijn dat je eerst gesanneerd dient te worden voordat je aangenomen wordt, en je dus tijdelijk terug naar huis gestuurd wordt.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

willson

#1
volgende week dinsdag heb ik geneeskundig onderzoek en nou weet ik dat  daarbij ook een bezoekje aan de  tandarts hoort. Nou is mijn gebit niet in een alte goede staat word je daarop afgekeurt of valt dat wel mee ??? ;D ;D