Wissel hier info omtrent de AMBV met elkaar uit

Gestart door Nick, 29/06/2005 | 16:22 uur

icecream

Ik vind het echt knap want wat als ze bijv. echt nodig moeten plassen en de Koningin komt net langs  :police:

Ap

Is het nu te makkelijk om een grap te gaan maken over Marechaussee en stilstaan? ;)
Luctor et Emergo

KapiteinRob

Citaat van: icecream op 13/06/2007 | 22:44 uur
Ik ben benieuwd naar de training van het lang stilstaan (zonder te bewegen) van de marechaussees. Hoe leren ze dat tijdens de opleiding?


Dat leren ze niet; het is een gave...... :D

icecream

Ik ben benieuwd naar de training van het lang stilstaan (zonder te bewegen) van de marechaussees. Hoe leren ze dat tijdens de opleiding?

X-Sollic

Even een kritische noot; ik lees veel vragen van mensen die gesolliciteerd hebben(en niet alleen in deze topic) waarvan ik denk: ,,Ben je niet op de voorlichting geweest''? Tip: Bezoek de voorlichting met voorbedachte rade/vragen.....  :police:

Maar eigelijk wel belachelijk: Blauw(bekken) in het bos..... :laugh:

Defensieforum

Citaat van: Jeroen1989 op 13/04/2007 | 11:39 uur
Een vraagje... 11 juni begin ik met AMO maar hebben wij ook vakantie? of is het gewoon doorgaan in de vakantie?

Als het goed is heb je gewoon vakantie. Wel met zijn allen tegelijk, dus hierover kun je het beste informeren bij je kader.

Jeroen1989

Een vraagje... 11 juni begin ik met AMO maar hebben wij ook vakantie? of is het gewoon doorgaan in de vakantie?

Defensieforum

Citaat van: Jacqui op 03/03/2007 | 00:11 uur
De eerste maand ben je verplicht intern, daarna mag je 's avonds wel het terrein af.
Trouwens, het prachtige donkerblauw van de tenues verschiet wel snel van kleur als je met volle bepakking door de Veluwe aan het struinen bent.

Tja het ziet er eigenlijk gewoon niet uit...

Jacqui

#34
De eerste maand ben je verplicht intern, daarna mag je 's avonds wel het terrein af.
Trouwens, het prachtige donkerblauw van de tenues verschiet wel snel van kleur als je met volle bepakking door de Veluwe aan het struinen bent.

Mikemans

Na de AMO bent u gewoon in dienst. Zolang er geen oefening is ben je dan vrij in de bewegingen.

Frantic

En na de amo? mag je dan 's avonds bv t terrein vd kma af? (ervan uitgaande dat je officiersopleiding doet :+)

Vriendin woont namelijk ook in breda en daar zou ik af en toe wel ff langs willen gaan door de week ;)

Mikemans

De AMO wordt uiteraard Intern genoten. Groepsbinding ect ect ect

Gino

Tijdens de AMO heb je weekends zo te ''lezen'' vrij.
Maar hoe zit dat door de week, moet je de eertse 3 maand verplicht intern, kun je gewoon thuis blijven en dagelijks naar je werk, hoe gaat dit alles in zijn werking?
De AMO wordt trouwens gewoon in Apeldoorn gegeven? in geval van geen verplicht intern verblijf, krijg je gewoon maandelijks je rijskosten vergoed?
Alvast bedankt.

Dekker

Citaat van: Nick op 16/01/2007 | 16:40 uur
U wilt liever alles weten voordat u ergens aan begint?? Nou 3 maanden militaire vorming en daarna een jaar blauwe vorming met daaring les in de wetgeving etc.
ik hoef niet alles te weten, maar gewoon een beetje voorbereid te zijn, wat mij te wachten staat  :police:

Defensieforum

U wilt liever alles weten voordat u ergens aan begint?? Nou 3 maanden militaire vorming en daarna een jaar blauwe vorming met daaring les in de wetgeving etc.