Wissel hier info omtrent de AMBV met elkaar uit

Gestart door Nick, 29/06/2005 | 16:22 uur

Dekker

Ik wil ook gaan solliciteren bij de KMAR, maar wat kan ik allemaal gaan verwachten als ik door de keuringen heen ben, in de opleiding?  :police:

Defensieforum

Hahaha nee het is gewoon zielig als je dat zo ziet, maar ja... lesjes camo zijn nu eenmaal verplicht.. anders mogen we ons geen militair noemen  :'(

Laurens

Ik ben op het moment ook bezig met de AMO van de Kmar en we dragen idd de blauwe GVT. Zoals nick het al zei, tijdens veldtrainingen ziet het er niet uit als je camo op je gezicht hebt ::)

Defensieforum


Lex

Citaat van: Nick op 21/12/2006 | 08:56 uur
Het klopt inderdaad dat het groene gvt is vervangen door het blauwe gvt. Alles wat voorheen groen was is blauw gemaakt.
En praten we over blauw: Er is maar één soort blauw en dat is Marineblauw. :angel:

Defensieforum

Citaat van: WmrTvS op 21/12/2006 | 09:15 uur
oke dank je wel, dan weet ik genoeg, wel jammer maar blauw blijft natuurlijk DE goede kleur!! :police:

Yep ;).

Is alleen geen gezicht als je camo les krijgt dat je in de bosjes ligt met een blauw pak en camo op je gezicht....  ;D

WmrTvS

oke dank je wel, dan weet ik genoeg, wel jammer maar blauw blijft natuurlijk DE goede kleur!! :police:

Defensieforum

Het klopt inderdaad dat het groene gvt is vervangen door het blauwe gvt. Alles wat voorheen groen was is blauw gemaakt. Pas als wij op uitzending gaan, krijgen we groen.

Ap

Een kennis van mij is met haar AMO bezig en deed die inderdaad in het blauw. Verdere details weet ik er ook niet over.
Luctor et Emergo

WmrTvS

Hoi,
Ik had eeen vraagje over het uniform dat je draagt tijden je amo, ik hoorde namelijk dat het niet meer het groene uniform is maar dat hij donker blauw is. Wie weet hier meer over?
Alvast bedankt!!

stefanie.k88

Wie heeft er de nieuwe opleidings methode van de kmar gevolgd??
En willen diegene wat vertellen hoe de amo er ongeveer uit ziet, wat de eisen zijn en dergelijke.
Alvast bedankt.
Groetjes Stefanie

corwin

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier. Ik ben 18 jaar en heb gesolliciteerd bij de Kmar, functie Mar. beveiliger.
heb mijn psychologiche keuring gehad. en ik was geschikt. Ik heb over 2 maanden
sportkeuring(duurt zo lang omdat ogen gelaserd moesten worden).

Nu heb ik een vraagje over het eten in de AMO.
Heb je gewoon 3 maaltijden? of mag je eten wanneer en wat je wilt?
ik vraag dit ivm. dat ik ong. 2 jaar geleden begon met fitnessen enz. sindsdien eet ik veel om mijn gewicht te behouden.(ivm hoge verbranding :()

alvast bedankt! ;)

Leo2

Citaat van: Nick op 09/09/2006 | 02:27 uur
Tja gelukkig zijn we niet als elke andere militair....

Ik denk dat je op uitzending daar minder "gelukkig" mee bent. ;)

Gr. Ton :)
Voor sommige mensen is morgen altijd de drukste dag.

Defensieforum

Tja gelukkig zijn we niet als elke andere militair....

robbiebee

Citaat van: Nick op 07/09/2006 | 23:47 uur
Citaat van: robbiebee op 07/09/2006 | 19:16 uur
Citaat van: Laurens op 04/09/2006 | 14:23 uur
Kan iemand mij vertellen hoevaak je ongeveer weekendoefeningen hebt tijdens je hele opleiding? Ik geef volleybaltraining en ik heb nu de mogelijkheid om op een hoog niveau training te gaan geven aan getalenteerde jeugd. Dit kan natuurlijk alleen als ik niet al te vaak weg bent.

....bij de KMar zijn ze nog steeds van mening dat men in de eerste plaatst politieman is en in 2e plaats militair. Terwijl het nog altijd Militaire Politie is ( MP ).


Old soldiers never die

Fout! De KMar is een Politieorganisatie met een militaire status.

Dat is nu ook meteen de achilleshiel van de KMar. Een ieder die bij defensie als BOT/BBT Militair binnenkomt is in eerste plaats militair en heeft daarnaast ook nog een Functie: Kok, chauffeur, piloot, Matroos etc etc.

Gr Rob
Logistiek bij de KMar het is geen baan  maar een Roeping :police: