Wissel hier info omtrent de AMBV met elkaar uit

Gestart door Nick, 29/06/2005 | 16:22 uur

Arjen_d

Goh ik dacht toch echt dat ik een zinnig antwoord gaf waar betrokkene wat aan had.

Maar blijkbaar word een mening zonder ervaring meer gewaardeerd dan iemand met ervaring  ::)

MichaelCabo

#191
Citaat van: Kapitein Rob op 21/02/2009 | 22:23 uur
Citaat van: MichaelCabo op 21/02/2009 | 20:34 uur
Om maar eens voor de verandering een zinnig antwoord te geven;

Vervolgens lees ik:

Citaat van: MichaelCabo op 21/02/2009 | 20:34 uur
Zelf moet ik 23 Maart beginnen, en ik ben nog steeds in de veronderstelling dat ik de eerste 4 weken intern moet, op de weekenden na. Dit is mij verteld tijdens mijn sollicitatie, of ze moeten het hebben aangepast.

En als niemand anders in de tussentijd met een duidelijk antwoord kan komen, zal ik jullie wel inlichten over 1 maand, wanneer ik dus meer weet.

Jaja, "voor de verandering" een echt lekker zinnig "antwoord". Zeker als je het vergelijkt met al die onzin die door je forumcollega's wordt gepost.  :P

Als je goed hebt gelezen, zie je dat mij is verteld door mensen die werken bij de Marechaussee en ook voorlichting erover geven dat je wel intern moet, harde feiten heb ik niet, omdat ik het nog niet heb meegemaakt.

Wat ik heb gepost, lijkt mij echt zinvoller dan jullie antwoorden, die kerel heeft er in ieder geval niks aan om te horen dat Marechaussees erg bedreven zijn in de AMBV, of wat je ook bedoelde.
En aangezien hij pas tegen (Ik dacht) Augustus begint, lijkt het mij redelijk om te zeggen dat ik hem, mocht niemand anders een fatsoenlijk antwoord hebben, tegen die tijd een goed antwoord op zijn vraag geef. Lijkt mij zinnig, toch?

Maar goed, ik wil je niet verbeteren in je werk, of je vertellen hoe je je "vrijwilligers" werk moet doen, maar je zorgt er wel aardig voor dat iedereen off-topic gaat... maarja, gaat mij natuurlijk niets aan  ::)

Edit: En ik weet niet waarom ik zo serieus reageer, zo vroeg in de ochtend  :p

KapiteinRob

Citaat van: MichaelCabo op 21/02/2009 | 20:34 uur
Om maar eens voor de verandering een zinnig antwoord te geven;

Vervolgens lees ik:

Citaat van: MichaelCabo op 21/02/2009 | 20:34 uur
Zelf moet ik 23 Maart beginnen, en ik ben nog steeds in de veronderstelling dat ik de eerste 4 weken intern moet, op de weekenden na. Dit is mij verteld tijdens mijn sollicitatie, of ze moeten het hebben aangepast.

En als niemand anders in de tussentijd met een duidelijk antwoord kan komen, zal ik jullie wel inlichten over 1 maand, wanneer ik dus meer weet.

Jaja, "voor de verandering" een echt lekker zinnig "antwoord". Zeker als je het vergelijkt met al die onzin die door je forumcollega's wordt gepost.  :P

MichaelCabo

Om maar eens voor de verandering een zinnig antwoord te geven;

Zelf moet ik 23 Maart beginnen, en ik ben nog steeds in de veronderstelling dat ik de eerste 4 weken intern moet, op de weekenden na. Dit is mij verteld tijdens mijn sollicitatie, of ze moeten het hebben aangepast.

En als niemand anders in de tussentijd met een duidelijk antwoord kan komen, zal ik jullie wel inlichten over 1 maand, wanneer ik dus meer weet.




KapiteinRob

Citaat van: Lt.Bozz op 21/02/2009 | 12:19 uur
Als het goed is heb jij helemaal NOP defensie ervaring dus stel voor je ****** mooi dicht te houden betreffend dit onderwerp

In de lijn van Enforcer z'n reactie: toen jij nog niet bij de Kmar begonnen was (was dat niet pas mei afgelopen jaar?), heb jij natuurlijk geen enkele posting gedaan betreffende de AMO? Laat staan in andere topics buiten het selectietopic?


Enforcer

En hoeveel MAANDEN ervaring heb(ben) jij/jullie  al?!

Dus als je niet bij defensie zit mag je geen mening hebben?! Misschien dat je beter even na kan denken, zodat ook jij een zinnig antwoord zou kunnen geven, zodat ik hier niet onzinng een posting hoef te typen...... :'(

Met jouw manier van schrijven maak jij zeker ook geen vrienden. Maar goed, je bent er ondertussen van achter gekomen dat dit een competentie is die je MOET hebben om bij de KMar te kunnen functioneren.  :D ;)

Lt.Bozz

#186
Citaat van: Sproit op 20/02/2009 | 23:13 uur
Citaat van: Arjen_d op 20/02/2009 | 19:32 uur
Bij de KL moet je de eerste 4 weken binnen slapen,

En dit is de Marechaussee, goede morgen!

:police:

En kwa AMO redelijk vergelijkbaar met de KL.
Als het goed is heb jij helemaal NOP defensie ervaring dus stel voor je ****** mooi dicht te houden betreffend dit onderwerp,
en met wat meer zinvolle opmerkingen te komen vriendelijke vriend.
Als je met deze instelling de kmar ''AMBV'' ingaat, tjah Succes !! Veel vrienden zul je niet maken.

En Rob  :police: :police:  ;D

From this day to the ending of the world...
We in it shall be remembered...
We gallant few, we '' band of brothers'' .
For he today that sheds his blood with me
Shall be my brother

Arjen_d

Citaat van: Sproit op 20/02/2009 | 23:13 uur
Citaat van: Arjen_d op 20/02/2009 | 19:32 uur
Bij de KL moet je de eerste 4 weken binnen slapen,

En dit is de Marechaussee, goede morgen!

:police:

heeft u enige ervaring betreffende de opleiding Marechaussee? denk het niet! goeden avond

KapiteinRob

Ik vermoed dat slapen bij de marechaussee voldoende in de AMO aan bod komt. Als ik zie hoe bedreven ze er in lijken te zijn..... :D

Sproit

Citaat van: Arjen_d op 20/02/2009 | 19:32 uur
Bij de KL moet je de eerste 4 weken binnen slapen,

En dit is de Marechaussee, goede morgen!

:police:
KMar Off:
11-11-08: Gesolliciteerd
19-01-09: PO: Check
03-03-09: OAC: Niet geschikt genoeg

Roy B

Oké, bedankt voor de antwoorden.

Dat instructeur worden is trouwens niet om een baantje erbij te nemen, maar meer als hobby. Het gaat namelijk om sportinstructeur van de sport die ik altijd al beoefende.
...

Lt.Bozz

#181
Citaat van: Arjen_d op 20/02/2009 | 19:32 uur
Bij de KL moet je de eerste 4 weken binnen slapen,

Ik weet van mijn broertje dat er ook mensen bij hem zaten die s`avonds taxi chauffeur waren.

Het is zeker mogelijk alleen weet je nu je rooster nog niet en er kunnen ook avonden bijzitten wanneer je verrast word ;)

Het is afhankelijk van het kader die je hebt maar ga er maar vanuit dat je 4 week intern moet, langer zeer zeker niet.
En sproit hoe kom je toch altijd aan die wijsheid ? werk je al bij de Kmar of uberhaupt bij defensie ? hmmmm.
From this day to the ending of the world...
We in it shall be remembered...
We gallant few, we '' band of brothers'' .
For he today that sheds his blood with me
Shall be my brother

Arjen_d

Bij de KL moet je de eerste 4 weken binnen slapen,

Ik weet van mijn broertje dat er ook mensen bij hem zaten die s`avonds taxi chauffeur waren.

Het is zeker mogelijk alleen weet je nu je rooster nog niet en er kunnen ook avonden bijzitten wanneer je verrast word ;)

Sproit

Hoezo kan niemand je vraag beantwoorden?

Heb je überhaupt de vraag wel goed gesteld en wel aan de goede persoon?

Je begint met de 17 weken, nou ga er maar vanuit dat ze je dan niet met rust laten...
KMar Off:
11-11-08: Gesolliciteerd
19-01-09: PO: Check
03-03-09: OAC: Niet geschikt genoeg

KapiteinRob

Jemig, zal je zien dat het te combineren is, zit je een paar maandjes na je AMO in de rimboe voor 4 maanden. Lastig hoor, werken bij defensie combineren met bijbaantjes....