Leden en beheerders foto's.

Gestart door Nick, 27/08/2005 | 19:21 uur

Veer

Citaat van:  link=topic=6596.msg62233#msg62233 date=1125399187
Citaat van: Base14 op 30/08/2005 | 12:51 uur
Het programmaatje werkt idd perfect, heb nu eindelijk een foto kunnen uploaden bij m'n profiel.
Wel een vraagje over de fotogallerij: leuk om van iedereen een foto te zien, maar wie is wie. Is het mogelijk om de profielen aan de foto te linken of een naam onder te foto te plaatsen. Ik kon in ieder geen aanvullende info vinden bij de foto's. Correct me if I am wrong!

Heb je een foto geplaats? Dan kun je als het goed is een omschrijving geven. Kijk maar naar die van mij. Staat een omschrijving bij.

mvgr

Nick
moderator

Nee, heb nog geen foto van mezelf geplaatst, ik doelde op de foto die bij de berichten die je post komt te staan. Heb nog geen digitale foto van me zelf. Maar heb nu idd wel jouw omschrijving ontdekt. Lijkt me goed dat iedereen op z'n minst even z'n naam vermeld.

Defensieforum

Citaat van: Base14 op 30/08/2005 | 12:51 uur
Het programmaatje werkt idd perfect, heb nu eindelijk een foto kunnen uploaden bij m'n profiel.
Wel een vraagje over de fotogallerij: leuk om van iedereen een foto te zien, maar wie is wie. Is het mogelijk om de profielen aan de foto te linken of een naam onder te foto te plaatsen. Ik kon in ieder geen aanvullende info vinden bij de foto's. Correct me if I am wrong!

Heb je een foto geplaats? Dan kun je als het goed is een omschrijving geven. Kijk maar naar die van mij. Staat een omschrijving bij.

mvgr

Nick
moderator

Veer

Het programmaatje werkt idd perfect, heb nu eindelijk een foto kunnen uploaden bij m'n profiel.
Wel een vraagje over de fotogallerij: leuk om van iedereen een foto te zien, maar wie is wie. Is het mogelijk om de profielen aan de foto te linken of een naam onder te foto te plaatsen. Ik kon in ieder geen aanvullende info vinden bij de foto's. Correct me if I am wrong!

Defensieforum

Citaat van: Lenoir op 27/08/2005 | 20:34 uur
Ik doe mijn uploads via www.photobucket.com en daar worden alle bestanden sowieso ingekrompen tot maximaal 250 KB, Ideaal!

Bedankt voor je link. Zoals je kunt zien staat hij er nu goed.

Waar blijft de rest met hun foto???????

KapiteinRob

Ik doe mijn uploads via www.photobucket.com en daar worden alle bestanden sowieso ingekrompen tot maximaal 250 KB, Ideaal!

Defensieforum

Citaat van: -Peter- op 27/08/2005 | 19:52 uur
Het is inderdaad makkelijker denk ik om gewoon direct een afbeelding te uploaden i.p.v. deze in een word document te zetten...  ;)

Dit heb ik geprobeerd echter eerst was hij te groot en toen een andere foutmelding. Ben een halfuur bezig geweest toen ik eindelijk via words het bestand kon uploaden..

-Peter-

Het is inderdaad makkelijker denk ik om gewoon direct een afbeelding te uploaden i.p.v. deze in een word document te zetten...  ;)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

KapiteinRob

Okee, dat is gelukt. weet ik ook weer hoe een marechaussee in z'n vrije tijd eruit ziet.... :police:

Maarruh, is het niet handiger als geplaatste foto's direct zichtbaar worden i.p.v. via een Word-document? Je kan toch gewoon een foto uploaden?

Defensieforum

Citaat van: Lenoir op 27/08/2005 | 19:38 uur
Ik ben natuurlijk best nieuwsgierig hoe een bloedfanatieke marechaussee eruit ziet, maar ik zie alleen maar:


Moet je ff op klikken

KapiteinRob

Ik ben natuurlijk best nieuwsgierig hoe een bloedfanatieke marechaussee eruit ziet, maar ik zie alleen maar:

Defensieforum

Beste leden en natuurlijk medebeheerders. In "Galerij" is nu een onderdeel Leden en Beheerders gemaakt. Het is de bedoeling dat we hier foto's van ons zelf plaatsen, zodat we ook eens kunnen zien wie wie is. Het is natuurlijk niet verplicht, maar wel leuk. Ik heb inmiddels ook een fotootje geplaats... wie volgt??   8)

Groeten

Nick
Beheerder