De selectieprocedure... hier vind je je antwoorden.

Gestart door Defensieforum, 15/11/2005 | 08:00 uur

KapiteinRob

Nu nog wat hoofdletters aan het begin van een zin en het wordt nog eens wat met je op de KMA en daarna..... ;)

matthijs1989

oh het spijt mij ten zeerste dat ik hier het gebruik van msn taal heb toegepast. vanaf nu zal ik alle moeite doen om de nederlandse taal tot zijn recht te laten komen in mijn reacties. ik dank McEwan voor zijn antwoord en de rest voor het afkraken van mij berichtje.  :D

hoop jullie spoedig te zien op KMA, als mijn GO voldoende is in ieder geval.
voor de mensen die AAC hebben, het valt allemaal reuze mee. ik vond het echt een erg leuk gesprek en heb veel gelachen met de mensen daar. zorg gewoon dat je informatie paraat hebt en dat je zelfvertrouwen uitstraalt, want een goede persoonlijkheid is erg belangrijk (misschien wel het belangrijkst)

mvg matthijs.


Lady Di


Cola


KapiteinRob

Citaat van: Cigarzz op 18/05/2007 | 13:42 uur
Citaat van: matthijs1989 op 18/05/2007 | 11:38 uur...lkkr praten lachen en grappen was het geval, en natuurlijk btje info...
Doe je zelf een plezier en probeer niet in MSN/SMS taal te communiceren. Dank je wel!

Daarbij; je mag ook wel wat aan je Nederlandse taalkunsten doen, want met het schriftelijk vermogen dat je verder etaleert, zal ik jou als officier niet serieus nemen. Laat staan dat je 4 jaar KMA vol kunt houden...... ;)

Thor

Citaat van: matthijs1989 op 18/05/2007 | 11:38 uur...lkkr praten lachen en grappen was het geval, en natuurlijk btje info...
Doe je zelf een plezier en probeer niet in MSN/SMS taal te communiceren. Dank je wel!

McEwan

nee natuurlijk niet, dit dacht ik eerst ook, maar lees de volledige brief nog eens, staat ergens in dat het natuurlijk geen tweede keer hoeft

matthijs1989

hey mensen,

ik heb laast mn gesprek met de AAC gehad, en uitslag was aangenomen. (trouwens een erg leuk gesprek en lang niet zo erg als sommigen zeggen. lkkr praten lachen en grappen was het geval, en natuurlijk btje info) maar mijn vraag is nu wat die GO precies inhoudt. ik heb de formulieren ontvangen en daar staat in dat het GO inhoudt de oog/oor/bloed enz test, maar ook de VFB. die VFB heb ik al voor de AAC gehad. mijn vraag is dus:  ze zijn toch niet van plan me nog een keer die hele VFB te laten doen :o??

hoop op een spoedig antwoord

mvg

Matthijs

defensienatoree

Dit is inderdaad in een dag gebeurd. Echter zou ik aanraden om de dag ervoor er al te zijn en op de marine basis in amsterdam te slapen aangezien het en gezellig is en je beter uitrust omdat de onderzoek al rond een uur of zeven beginnen (dacht ik).
Succes

DaniëlDatau

The only thing for evil to triumph, is that good men do nothing.

Roeland

Hoelang ben je ongeveer bezig met het Geneeskundig Onderzoek? Of verschilt dat weer...?
- Catch you on the flip side -

Dedaan

Oke bedankt voor je reply, a.s woensdag neem ik meteen alle formulieren mee en dan is t maar hopen dat ik op een snelle selectieprocedure kan rekenen :-\

Roeland

Citaat van: DaniëlDatau op 13/03/2007 | 00:21 uur
Ik vind het leuk voor je dat je bijna door de selectie procedure heen ben!

Ik wens je dan ook veel sterkte en geluk toe!

Doe je best zou ik zeggen.

Eerst nog te horen krijgen of ik door de AAC heen been, daarna het Geneeskundig Onderzoek, daarna mijn eindexamen halen. "Bijna" wil ik het nog niet noemen, totdat ik met verbaaste ogen kijk naar een zak legergroen op 15 augustus.. :)

Maar in ieder geval bedankt.

Overigens, bij mij duurt de selectieprocedure nu bijna 4 maanden. Geduld testen ze zeker bij defensie..
- Catch you on the flip side -

DaniëlDatau

Citaat van: Dedaan op 13/03/2007 | 13:57 uur
Hallo,

Ik heb a.s. woensdag 21 maart mijn sollicitatiegesprek op de banenwinkel en ga hier solliciteren voor de functie officier(LM) veldartillerie. Nu vroeg ik mij of hoelang de selectieprocedure duurt van sollicitatiegesprek tot aanname.

Ik wil namelijk in Augustus beginnen met de opleiding maar ga op 3 juni naar Amerika dus dan zou ik slechts 2.5 maand hebben voor de gehele selectieprocedure. Is dit genoeg tijd?

Als je wilt dat je nog dit jaar 07 wilt beginnen eind augustus dan moet je UITERLIJK 1 April beginnen met de gehele selectie procedure.

Dus ik raad je aan om zo snel mogelijk die sollicitatie formulieren bij de banenwinkel op te halen en zo snel mogelijk het op de bus doen!

Dan is het een kwestie van, hoe lang het duurt voordat je de aanstellingscommissie overtuigt van je kwaliteiten. Zoals je in eerdere posts kan lezen stellen ze soms oordelen uit ivb met onzekerheden over capaciteiten of dat iemand anders voorrang krijgt bij te veel aanmeldingen.

Anyways,

Succes !

mvg,

Daniël
The only thing for evil to triumph, is that good men do nothing.

Dedaan

Hallo,

Ik heb a.s. woensdag 21 maart mijn sollicitatiegesprek op de banenwinkel en ga hier solliciteren voor de functie officier(LM) veldartillerie. Nu vroeg ik mij of hoelang de selectieprocedure duurt van sollicitatiegesprek tot aanname.

Ik wil namelijk in Augustus beginnen met de opleiding maar ga op 3 juni naar Amerika dus dan zou ik slechts 2.5 maand hebben voor de gehele selectieprocedure. Is dit genoeg tijd?