De selectieprocedure... hier vind je je antwoorden.

Gestart door Defensieforum, 15/11/2005 | 08:00 uur

McEwan

licht er dus aan voor welk onderdeel je gaat. Voor Genie heb je bijvoorbeeld wel Wis. B nodig! Dit is dus niet mogelijk voor jou en zo zijn er nog een paar waar je wis. B voor nodig hebt

Timmers

Jaah dat heb ik ook gezien ben ik namelijk al ongeveer 7x heengeweest maar op een ander forum zei iemand dat hij niet naar de KMA kon omdat hij geen wiskunde B gedaan had. dus ik d8 ik vraag ff voor de zekerheid:D

maar bedankt :laugh:

Laterzz

McEwan

@ timmers klik hier maar eens. Kies er eentje uit en bekijk de vooropleidingseisen qua profielen enz. Met vwo kun je dus sowieso naar de KMA en ook lang model.

Dutch.Devil

Citaat van: Ap op 06/12/2006 | 13:05 uur
CitaatMaar hoe kan ik nou het beste trainen op de keuring? (Vooral in mijn armen had ik te weinig kracht)

Door je elke dag het snot voor de ogen te werken in de sportschool.

Leg daar een instructeur je probleem uit en die kan dan een mooi schema voor je samenstellen.

Juist ja...trainen alsof je leven er vanaf hangt. :D
Doen wij, Havelters, ook!  8)
Maak gebruik van je wilskracht. ;D

Timmers

zijn er hier nog meer die dit kunnen bevestigen?
iig bedankt McEwan

grtz Timmers


Timmers

Ik doe nu vwo economie&maatschappij met wiskunde A 1 en 2 kan ik hiermee ook naar de Koninklijke militaire academy en hier lang model volgen?

grtz

Timmers

Ap

CitaatMaar hoe kan ik nou het beste trainen op de keuring? (Vooral in mijn armen had ik te weinig kracht)

Door je elke dag het snot voor de ogen te werken in de sportschool.

Leg daar een instructeur je probleem uit en die kan dan een mooi schema voor je samenstellen.
Luctor et Emergo

NL Dutchman

Ik ben 15 nov in amsterdam geweest voor mijn PO en AFB keuring op het onderdeel AFB haalde ik slechts cluster 1. Voor mijn functie heb ik cluster 2 nodig, de uitslaggevend arts zei dat dit trainbaar was binnen 3 maanden en ik moet dus over 3 maanden terugkomen. Maar hoe kan ik nou het beste trainen op de keuring? (Vooral in mijn armen had ik te weinig kracht)

van Heemskerk

@ Riwah:

Dit is helaas niet mogelijk... Omdat je OKM gaat doen, en de startdatum daarvan februari is. De augustus maand is de startmaand voor de OLM'ers. Dus of je moet OLM gaan doen, of je wereldreis even in de koelkast zetten. Maar in bepaalde opzichten is een carriere bij Defensie ook een wereldreis hoor ;)

van Heemskerk

Ice^

veiligeidsonderzoek is een onderzoek door de MIVD naar jou geschiedenis.
ben jij wel eens staande gehouden voor bijvoorbeeld dronken achter het stuur?

dat je een financiele dip hebt maakt natuurlijk niet uit, mits die financiele dip niet komt door handel in bijv. drugs want daar komen ze achter en dan ben je het sjaakje.

je moet gewoon zo denken, ben ik een "normale" burger zonder strafblad en andere onzin op mijn kerfstok kom ik er wel doorheen. ook met snelheidsbekeuringen kom je er wel doorgeen hoor. je wordt alleen afgewezen voor ernstige vergrijpen zoals diefstal etc.!
"A good landing is one that you can walk away from. A great landing is when you can use the airplane again."

Bossie

Citaat van: 2ndLT op 30/11/2006 | 19:27 uur
Hallo iedereen,

Kan iemand me uitleggen hoe het veiligheidsonderzoek in elkaar steekt? Ik heb geen strafblad enzo, maar heb wel te maken met een financiele dip enzo. Kan ik daarop afgewezen worden of niet?

Tsjah, je kan alleen maar afwachten. Wij weten je hele financiele geschiedenis niet  ;)

2ndLT

Hallo iedereen,

Kan iemand me uitleggen hoe het veiligheidsonderzoek in elkaar steekt? Ik heb geen strafblad enzo, maar heb wel te maken met een financiele dip enzo. Kan ik daarop afgewezen worden of niet?

riwah

Hallo iedereen,

Ik ga op het moment voor off inf OKM, startdatum 5 februari. En heb alleen nog de AAC (en GO) te gaan. Nu had ik een vraagje, is het mogelijk dat als ik wordt aangenomen ik kan vragen of ik mogelijkerwijs ook in Aug kan beginnen?! Dit ivm met een wereldreis die ik eigenlijk nog wil maken.....

Alvast bedankt

littlecindy

Bedankt allemaal voor jullie reacties hier heb ik teminste wat aan. Dus lekker verder trainen en maar eens wat vaker bij de sportschool langs gaan