F-16 Solo Display Team

Gestart door Airpower, 20/03/2003 | 18:44 uur

-Peter-

Ik moet ook zeggen dat ik wel van mening bent dat je op die manier met reklame vliegen ook niet echt kan maken lijkt mij  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Airpower

#5
Dan klopt het dus (helaas)  ::). Het 322 SQN heeft dit jaar de demo taak.

CitaatDetail: de vorige demo vlieger heeft nu een kantoorbaan....
Hij vloog op verschillende airshows met O2 en Vodafone stickers op de vleugels.   en uiteraard vond de luchtmacht dat niet leuk

De Vlieger in kwestie heeft nu een kantoorbaan? Hij heeft een aantal maanden geleden nog boven Afghanistan gevlogen. Hij zou een presentatie geven maar dat is uitgesteld.

En met die Vodafone stikkers is erg jammer maar moest dat niet van de organisatie? Hier een foto ervan http://www.airliners.net/open.file/287786/M/
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

BasvdK

Heb ik ook gehoord...

Detail: de vorige demo vlieger heeft nu een kantoorbaan....
Hij vloog op verschillende airshows met O2 en Vodafone stickers op de vleugels.  ;D en uiteraard vond de luchtmacht dat niet leuk

-Jeroen-

wat ik tot nu toe gehoord heb is hetzelfde toestel als de afgelopen 2 jaar weer in gebruik als solo en zal er een vlieger van leeuwarden de solo gaan vliegen
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

Existence

Deze week oefenen ze op VLB Woensdrecht.

Airpower

Het laatste nieuws wat ik via via gehoord heb is dat de J-016 weer de demo taak gaat doen. Er zou voldoende geld beschikbaar zijn voor het team maar er zijn problemen met het spuiten van de F-16 op Volkel (milieu problemen). Dit is wat ik gehoord heb. Misschien dat iemand hier meer van af weet of liever nog dit kan ontkennen zodat er wel nieuwe demo kleuren komen 8)

De Jubileum kist wordt nu de J-063 in plaats van de J-004.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com