Wie staat er ook voor een uitzending naar Afghanistan?

Gestart door Jessica, 05/04/2006 | 14:36 uur

Kpl1JV

Citaat van: Kapitein Rob op 03/06/2006 | 14:24 uur
Citaat van: Kpl1JV op 03/06/2006 | 14:16 uur
dat zijn van die publicaties.

Ik kan je even niet volgen..... ???

ik bedoel die standaard defensie nieuws berichten voor depers.
perssonlijk vindt ik het een slechte zaak
daargaat je geheimhouding.
17 (NL) Mechbat GFPI SFOR5
44 (NL) Mechbat RIJWF SFOR9

Proud to be a veteran!!!!

Balic


KapiteinRob


Kpl1JV

dat zijn van die publicaties.
bij de eenheden wordt er juist op gebrand om geen informatie te verschaffen via de
media.
Zelfde geld voor foto,s enz.
We worden bij de eenheden er voor gewaarschuwd.
17 (NL) Mechbat GFPI SFOR5
44 (NL) Mechbat RIJWF SFOR9

Proud to be a veteran!!!!

KapiteinRob

Citaat van: Kpl1JV op 03/06/2006 | 13:37 uur
het lijkt mij niet slim om hier dingen neer te zetten wie wanneer weg moet en waarheen.

En waarom niet? Op de site van MINDEF lees ik zo vaak dat bv. een x aantal militairen op die en die dag per KLu-transport vanaf Eindhoven vertrekken naar pak 'm beet.

Kpl1JV

het lijkt mij niet slim om hier dingen neer te zetten wie wanneer weg moet en waarheen.
17 (NL) Mechbat GFPI SFOR5
44 (NL) Mechbat RIJWF SFOR9

Proud to be a veteran!!!!

Ice^

"A good landing is one that you can walk away from. A great landing is when you can use the airplane again."

KapiteinRob

Citaat van: Jessica op 05/04/2006 | 14:36 uur
Hoi allemaal, ik ben Jessica. Heb me vandaag hier anagemeld. Ik zit ook op www.spammerdespamspam.nl.
Nu is bekend dat mijn vriend over een anatal maandan naar afghanistan moet. Het is nog niet 100% zeker, maar wel 99% ofzo.
Hij gaat met luchtmacht mee, als doorgunner dan. Wie zijn partner/zoon/dochter moet ook naar afghanistan? Hij gaat met de 1e lichting!

Jessica,

Welke discussie wil je hiermee starten?
En een min of meer soortgelijke vraag heb je ook al gesteld in http://www.defensieforum.nl/Frontpage/index.php?option=com_smf&Itemid=7&topic=7776.0

Rob
Forumbeheerder

Northside

Als dat ook telt... Broer, met de 2e lichting. En m´n vader gaat ook een keer, maar dat is maar voor een paar dagen en telt dus niet als uitzending.
Si vis pacem... para bellum

Jessica

Hoi allemaal, ik ben Jessica. Heb me vandaag hier anagemeld. Ik zit ook op www.spammerdespamspam.nl.
Nu is bekend dat mijn vriend over een anatal maandan naar afghanistan moet. Het is nog niet 100% zeker, maar wel 99% ofzo.
Hij gaat met luchtmacht mee, als doorgunner dan. Wie zijn partner/zoon/dochter moet ook naar afghanistan? Hij gaat met de 1e lichting!

Hoi Jessica,

Wellicht kun je de disclaimer nog eens doorlezen, en dan specifiek het kopje over het plaatsen van links e.d.

Mvgr

Nick
Moderator