9/11; verzameltopic over de complottheoriën

Gestart door Sophietje, 17/07/2005 | 02:14 uur

caruso

Citaat van: Ros op 17/07/2005 | 11:58 uur
Wat ik van de mensen hoor die de documentaire gezien hebben heeft Moore inderdaad de beelden, die Bush dom en onverschillig doen lijken, precies op de cruciale momenten gebruikt.

De beschuldiging die Moore doet zijn wel met feiten onderbouwd als ik de kijkers mag geloven.

Ik ga toch op zoek naar de DVD of video om het met eigen ogen te bekijken.
ik heb de film al  maanden geleden kunnen downloaden, ff googlen dus.

KapiteinRob

Citaat van: Ros op 17/07/2005 | 11:58 uur
De beschuldiging die Moore doet zijn wel met feiten onderbouwd als ik de kijkers mag geloven.

Dat was in de docu-film "JFK" ook het geval en toch zijn ook daar nog steeds de meningen over verdeeld, om maar eens een open deur in te trappen.

Citaat van: Ros op 17/07/2005 | 11:58 uur
Ik ga toch op zoek naar de DVD of video om het met eigen ogen te bekijken.

Dat is inderdaad het beste, alhoewel ik eigenlijk principieel geen geld uit wil geven aan iemand als Michael Moore......

Ros

Wat ik van de mensen hoor die de documentaire gezien hebben heeft Moore inderdaad de beelden, die Bush dom en onverschillig doen lijken, precies op de cruciale momenten gebruikt.

De beschuldiging die Moore doet zijn wel met feiten onderbouwd als ik de kijkers mag geloven.

Ik ga toch op zoek naar de DVD of video om het met eigen ogen te bekijken.

KapiteinRob

Citaat van: Ros op 17/07/2005 | 11:48 uur
Logish..........als Moore pro-Bush was geweest was de documentaire er nooit gekomen.

Jawel, alleen was het dan een lofzang geweest i.p.v. een afkraakactie!

Ros

Logish..........als Moore pro-Bush was geweest was de documentaire er nooit gekomen.

KapiteinRob

Ook ik heb deze documentaire (nog) niet gezien, maar wil wel kwijt dat Michael Moore fanatiek anti-Bush is en uit die filosofie deze documentaire heeft gemaakt! Een beetje creatieve geest kan deze versie maken, maar ook een precies tegenovergestelde....

Maar ik hoop dat-ie een keer op TV komt, want dan kan ik inhoudelijk een oordeel "vellen".

Ros

#2
(nog) niet gezien, maar wist het al ..........................

Ik bekijk de volgende site af en toe:

http://www.michaelmoore.com

Sophietje

Hoop niet dat iemand deze discussie al eerder op gang heeft gezet, maar was benieuwd naar de mening van mensen die deze documentaire hebben gezien.
Ik had al een bepaald beeld van een aantal figuren die de macht hebben in de States, maar na het zien van deze documentaire, is dat alleen maar bevestigd.