Ben je nieuw? Stel je hier voor!!!

Gestart door kleine ellen, 17/08/2004 | 18:27 uur

Sharona

[off topic]

Kijk he dat noemt men nu attent ;) :-* ;D

[/off topic]

calimero

Citaat van: Sharona op 13/12/2004 | 15:30 uur
Ok, ook welkom namens het defensieforum team :)


(zeg euh mensen het is wel een gewoonte geworden dat ik de nieuwelingen netjes begroet he? word het niet eens tijd voor een bosje bloemen :P )

Impossible only takes some minutes longer.

Sharona

Ok, ook welkom namens het defensieforum team :)


(zeg euh mensen het is wel een gewoonte geworden dat ik de nieuwelingen netjes begroet he? word het niet eens tijd voor een bosje bloemen :P )

Cesar

Ook nieuw hier.

Naam: Cesar
Bouwjaar: 85
Bouwplaats: Vlissingen (nog steeds woonachtig in..)
Lengte: 186
Gewicht: 80
Vet: 10%
Interesses: PT, uitgaan, dames, computeren

Vanaf okt'05 marinier in opleiding (reeds goedgekeurd).
Obsessed is a word used by the lazy to describe the dedicated

Sharona

Duty calls..

Welkom hier, en over dat toevallig hier komen.. 29 juli belandde ik op een site-deze site dus- en heb ik me ook lid gemaakt

Maar welkom, namens het hele team hier  :)

Katana

Ook ik zal me even voorstellen. Ik ben Martijn, ik ben 24 jaar en woonachtig in omgeving Utrecht. Ik zit nu ruim 4 jaar in dienst op vlb Woensdrecht en doe daar groot onderhoud/modificaties aan de F-16.
Heel toevallig kwam ik op deze site terecht en heb me toen gelijk maar aangemeld. Leuk initiatief, leuke site, keep up the good work!!

Sharona

Welkom, namens het defensieforumteam :) 8)

PB

#63
hallo

ik zal mij dan ook maar even voor stellen.
ik ben peter. ben 19 jaar, geboren 21 feb te steenwijk.
waar ik nog steeds woon.
ik ben van mijn 16`de af al werkzaam als electricien.
hoogste genoten opleiding is mbo 3 :-\.
maar ik ben van plan om mijn eerdere``droom`` werkelijkheid te maken, en bij de landmacht te gaan werken.
ik heb 7 dec ook een gesprek daarover. bij een banenwinkel.
maja ik heb nog al veel vragen en zo ???
dus ik zag deze forum en dacht ik registreer mij maar.

groeten peter

Robert

Citaaten over dat gek zijn, ik ben ook een beetje gek, dus dat maakt niks uit  

Een beetje??(A)  :D ;D

ik houd verder me mond 8)
Pain is temporary, glory lasts forever!

Sharona

Citaat van: SuperSuuS op 25/11/2004 | 17:26 uur
Tsja... ik ben SuperSuuS, in het dagelijks leven Suzanne of SuuS, doorgaans agent (in opleiding).
Ik hou van discussieren, sporten, reizen, msn-en en avontuur.
Ik heb alle spannende beroepen al willen worden: astronaut, F16-pilote, millitair, en dan kom ik uiteindelijk bij de politie (ook spannend hoor!)
Af en toe ben ik een beetje gek maar ik vind het geweldig als meer mensen dat zijn!
See you!

Welkom! :) ..oook namens het hele defensieforum team,
en over dat gek zijn, ik ben ook een beetje gek, dus dat maakt niks uit ;) ;D

SuperSuuS

Tsja... ik ben SuperSuuS, in het dagelijks leven Suzanne of SuuS, doorgaans agent (in opleiding).
Ik hou van discussieren, sporten, reizen, msn-en en avontuur.
Ik heb alle spannende beroepen al willen worden: astronaut, F16-pilote, millitair, en dan kom ik uiteindelijk bij de politie (ook spannend hoor!)
Af en toe ben ik een beetje gek maar ik vind het geweldig als meer mensen dat zijn!
See you!

Robert

Welkom hier op het forum caruso.
Namens het hele defensieforum team!!.

(normaal doet sharona dit, maar ze is niet online, dus ik ben waarnemend welkom heter:P)
Pain is temporary, glory lasts forever!

caruso

hallo allen,

ook vers dus stel ik me even voor:
een Actieve Luchtmachtreservisten-onderofficier die ook wel eens mee wil praten over, met name, Klu-aangelegenheden.
Ben, denk ik, een maatje van "Beton", en ja, ook aanwezig geweest op de Bindingsdag!
Wat een aanfluiting!
Tot de volgende keer!

airforce mum

Hallo Happy Joy, welkom op het forum. Als je echt denkt, dat niemand snapt hoe je je voelt, dan is het goed om te weten dat je via dit forum lotgenoten kunt vinden. Je kunt ze ook een PB (persoonlijk bericht) sturen. Ik hoop dat je gewoon "happy" blijft. Als je vragen hebt, zijn er op dit forum genoeg mensen die ze willen beantwoorden. Hou je haaks!

happy_joy

Hey hallo!

Ik ben ook nieuw..helemaal nieuw in dit wereldje eigenlijk, heb net 2 maanden een vriend en die is nu net een week weg naar Irak! Probeer hier wat meer informatie te krijgen en misschien in contact te komen met andere meiden die hun vent moeten missen!
Het is zo vreemd allemaal vooral omdat ik er zo niet bekend mee ben en niemand snapt hoe ik me voel!
Maar goed, misschien kan ik hier een beetje m' n ei kwijt :)