Ben je nieuw? Stel je hier voor!!!

Gestart door kleine ellen, 17/08/2004 | 18:27 uur

DvdW

The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Ros


Harald

Citaat van: Ronald Elzenga op 11/12/2016 | 11:45 uur
Teruggekeerd op het vertrouwde nest. 8)
Goed, om je weer terug te zien, welkom

Sparkplug

Welkom terug Ronald (schreef ik al in het NH90 topic).

Had nu maar je oude account actief gelaten  ;D
A fighter without a gun . . . is like an airplane without a wing.

-- Brigadier General Robin Olds, USAF.

Ace1


Ronald Elzenga

Teruggekeerd op het vertrouwde nest. 8)

Quin109

Citaat van: Ton de Zwart op 19/11/2016 | 21:34 uur
Ik neem aan dat het bedrijf ze restaureert en niet op eet. Maar hoe komen jullie in vredesnaam aan onderdelen voor dat spul van meer dan 70 jaar oud?

Oeps.. Autocorrectie!  :neutral:
Het is een restauratie bedrijf inderdaad. ;)
Er zijn nog vrij veel oude nieuwe onderdelen te koop. Is wel bijzonder om bijvoorbeeld een 70 jaar oude lager uit de originele verpakking te halen! ;)
De onderdelen die niet meer te krijgen zijn (zoals bijvoorbeeld brandstof tanks), worden door ons ontworpen en/of nagemaakt.
Het doel is in ieder geval om zoveel mogelijk origineel te houden. ;)

Ton de Zwart

Citaat van: Quin109 op 19/11/2016 | 17:58 uur
Hallo allemaal!
Mijn naam is Claudia. Ik ben 23 jaar jong, en ben een Brabander in hart en nieren! Mijn opa was Indiëganger, en dat heeft mijn interesse voor het leger gewekt. Momenteel werk ik bij een bedrijf dat tanks en half-tracks (e.d.) uit de 2e Wereldoorlog, uit Engeland en Amerika restaurant. Ik zou graag bij de Landmacht willen, maar ik ben bang dat ik met mijn 1,50M echt te klein ben.. (ik zal hier op een passende plek een topic/bericht over plaatsen.)
Ik hoop (ga er wel vanuit) dat ik hier wel vanalles kan leren van jullie. ;)
Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het graag! ;)
Ik neem aan dat het bedrijf ze restaureert en niet op eet. Maar hoe komen jullie in vredesnaam aan onderdelen voor dat spul van meer dan 70 jaar oud?

Quin109

Hallo allemaal!
Mijn naam is Claudia. Ik ben 23 jaar jong, en ben een Brabander in hart en nieren! Mijn opa was Indiëganger, en dat heeft mijn interesse voor het leger gewekt. Momenteel werk ik bij een bedrijf dat tanks en half-tracks (e.d.) uit de 2e Wereldoorlog, uit Engeland en Amerika restaurant. Ik zou graag bij de Landmacht willen, maar ik ben bang dat ik met mijn 1,50M echt te klein ben.. (ik zal hier op een passende plek een topic/bericht over plaatsen.)
Ik hoop (ga er wel vanuit) dat ik hier wel vanalles kan leren van jullie. ;)
Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het graag! ;)

artemivanov

Hoi!

Ik ben hier nieuw. (sinds vandaag)
Was met name opzoek naar een forum waar defensienieuws besproken en waarover discusieerd wordt.

Ik ben geen militair, maar ben (te) geinterreseerd in defensie, en geopolitiek(in de zin van internationale betrekkingen).

Ben in mijn vrije tijd vaak bezig met militaire lucthvaart fotografie.
Mijn interesses liggen op gebied van defensie meer bij KM en KLu dan bij de LM.

fireman1979

Hallo,
Ik ben Eric en kom uit Zwolle. Luchtvaartfotograaf voor diverse militaire bladen en beoefenaar van de airsoftsport.

Ik ben op zoek naar ex-defensie mensen die interesse in de sport hebben en het leuk lijkt om bij een Tactical team te spelen.
Omgeving Amersfoort/Zwolle

TopCat

Citaat van: Enforcer op 16/01/2016 | 17:28 uur
Ik neem aan dat je wel iets verder gekeken hebt als alleen de voorlichter/verkoper.. :big-smile:  Kun je omgaan met bureaucratie?
Luchtvaart draait op papier, niet op JET-A1  ;D  Maar zonder dollen, ik denk dat qua bureaucratie en regeltjes de luchtvaart en defensie redelijk op gelijke voet staan.

Enforcer

Citaat van: TopCat op 16/01/2016 | 16:54 uur
Voorlichting is goed bevallen, heerlijk die no nonsense houding van de voorlichter. Maar dat was ik vanuit de luchtvaart ook wel gewend.

Ik neem aan dat je wel iets verder gekeken hebt als alleen de voorlichter/verkoper.. :big-smile:  Kun je omgaan met bureaucratie?

TopCat

Citaat van: Enforcer op 10/01/2016 | 19:10 uur
Proef dan ook eens de cultuur. Ben benieuwd of je dat bevalt als vlieger.

Voorlichting is goed bevallen, heerlijk die no nonsense houding van de voorlichter. Maar dat was ik vanuit de luchtvaart ook wel gewend.

Enforcer

Citaat van: TopCat op 26/12/2015 | 23:31 uur
Jep! zit ik op, maar toch bedankt voor de tip. 'k ga in Januari naar een voorlichtingsdag van de KL.


Proef dan ook eens de cultuur. Ben benieuwd of je dat bevalt als vlieger.