604 squadron wint de wisselbeker!!

Gestart door WildCat, 25/09/2006 | 09:04 uur

Enforcer

Flauw dat die nog steeds niet terecht is. Beetje kinderachtig. :'(

jkerkkamp

Daar was het voetje van de beker wel erg klein voor!  :D

WildCat

Citaat van: hawk.nl op 29/09/2006 | 15:13 uur
Ik denk dat de beker ergens is waar een 6 en een 0 en nog een 0 inzit, denk het ....... maar hij komt wel terug bij het 604 sqn.

Met de namen van de winnaars gegraveerd?  ;)

hawk.nl

Ik denk dat de beker ergens is waar een 6 en een 0 en nog een 0 inzit, denk het ....... maar hij komt wel terug bij het 604 sqn.

WildCat

Bij wel squadron denk je dat we de wisselbeker zoeken moeten dan?

jkerkkamp

Helaas kon ik niet meedoen met de wedstrijd omdat ik in de VTO zat.

Betreffende wie de dader is, daar kan ik wel wat verduidelijking in brengen. (ik trouwens niet  :) )

WildCat

#16
On-topic,

Waar is de wisselbeker gebleven die het 604 Squadron gewonnen heeft??

ra,ra :police: pet

Ros

Waarde GLR ers........laat dit niet ontaarden in een topic waarin met modder word gesmeten. Persoonlijke meningen jegens collega reservisten gaarne middels PM of nog beter "face to face".

Ben
Forumbeheer

caruso

Citaat van: hawk.nl op 26/09/2006 | 23:40 uur
caruso waar was jij ??? soesterberg had maar 4 man geleverd en gilze-rijen 9 man, rest van soetserberg team waren van de IMO. dus stil zijn !!.  604 sqn heeft gewonnen, daar gaat het om.
Dus vanwege het feit dat ik er niet was, de reden gaat je trouwens niets aan, moet ik stil zijn?
Dacht 't ff niet!
Het komt m.i. ook wel eens voor dat gilze niet in grote getale opdraaft, het zij zo, maak er niet zo'n punt van, waar gaat het in vredesnaam over?
Gaan we met z'n allen deze topic vergallen of niet? Nee toch?

Billy Rosewood

Heb m'n bedenkingen en redenen reeds kort aangegeven bij plv.pc.
Zal asap een meer inhoudelijke reactie geven via de juiste kanalen.

Storm

Natuurlijk is het een proces dat moet groeien en dat niet kan worden afgedwongen. Zo'n periode kan jaren duren.
De squadronstaf en een hoop mensen erom heen werken nog steeds aan dat proces. Dat is niet iets dat op zeker moment klaar is, maar een proces dat continu de aandacht vraagt.
Een bindingsdag of een social dragen bij aan dat proces, maar zijn niet de sluitende oplossing.

Er is daarmaast al herhaaldelijk aangegeven dat zij die behoefte hebben om hun verhaal te doen t.a.v. de verhuizing naar de andere standplaats terecht kunnen bij de direct leidinggevenden

Helaas zwijgt tot op heden iedereen of meld in relatieve anonimiteit op internet "waarschijnlijk" niet mee te gaan naar Gilze Rijen.
Als er "dingen in het recente verleden die zijn voorgevallen"  van invloed zijn op het besluit wel of niet mee te gaan naar de nieuwe standplaats, dan is het aangeboden gesprek de plaats om dit kenbaar te maken.

Vage kreten vol twijfels maken de stemming nu, maar zonder dat in een open gesprek eens echt wordt uitgesproken wat men wil.

Billy Rosewood

Citaat van: Storm op 27/09/2006 | 10:52 uur
Ik wil langs deze weg alle deelnemers van de teams van het 604 SQN van harte feliciteren met het winnen van de Wisselbeker.
Een prima gezamenlijke prestatie met een optimaal resultaat.

Ik neem als lid van het 2e peloton afstand van de persoonlijke mening van Billy m.b.t. het "wij-gevoel". Met dit soort uitspraken hier op dit forum doe je onterecht publiekelijk afbreuk aan de inspanningen die de squadronstaf, en een heleboel mensen erom heen hebben gedaan om e.a. nader tot elkaar te krijgen. Beetje jammer.

Storm

Ik heb m'n woorden wat te hard gekozen daarom heb ik m'n posting verwijdert.
Wat wel van kracht blijft is dat je een "fusie" niet kan afdwingen.
Er zijn in het (recente) verleden dingen voorgevallen die (niet alleen) mij waarschijnlijk doen besluiten niet naar Gilze te verhuizen.
Dat los je niet op met een bindingsdag of een social.
Ik denk dat de squadronstaf en alle andere betrokken mensen zich daar een beetje op verkeken hebben.

Storm

Ik wil langs deze weg alle deelnemers van de teams van het 604 SQN van harte feliciteren met het winnen van de Wisselbeker.
Een prima gezamenlijke prestatie met een optimaal resultaat.

Ik neem als lid van het 2e peloton afstand van de persoonlijke mening van Billy m.b.t. het "wij-gevoel". Met dit soort uitspraken hier op dit forum doe je onterecht publiekelijk afbreuk aan de inspanningen die de squadronstaf, en een heleboel mensen erom heen hebben gedaan om e.a. nader tot elkaar te krijgen. Beetje jammer.

Storm

Garuda

Helaas moet ik concluderen dat we in bijna twee jaar tijd geen steek vooruit zijn gekomen!

hawk.nl

caruso waar was jij ??? soesterberg had maar 4 man geleverd en gilze-rijen 9 man, rest van soetserberg team waren van de IMO. dus stil zijn !!.  604 sqn heeft gewonnen, daar gaat het om.

Garuda

CitaatWND?
WDT!
en Billy: you're right and welcome back!
Gaan we wéér spijkers op laag water zoeken, Caruso?
We zijn het hopelijk wel eens dat dit om de SQN-eer gaat en NIET om de eer van één van de velden. Anders hebben we er allen een uitdaging bij als SSB eind volgend jaar naar GZR verhuist! (WIJ-ZIJ-JULLIE!)

caruso

Citaat van: Garuda op 25/09/2006 | 10:41 uur
Billy,
???
Doe eens een beetje normaal! De Bindingsdag is om alle GLR-reservisten met elkaar te verbinden, dus ook op Sqn-niveau. Ik ging ervan uit dat het een gezamelijk optreden zou worden van GZR, SSB en WND, ook al heeft SSB de meeste teamleden geleverd. We zijn één SQN, dus 604 rules!
:police:
WND?
WDT!
en Billy: you're right and welcome back!

WildCat

#5
Team 5 bestond voor de helft uit personen van SSB, 604 Gilze had een eigen team, verhoudingsgewijs waren er meer personen van Gilze aanwezig dan van SSB!!

Reclamespotje van de GLR al gehoord op Radio538 of 3fm!! klinkt goed!!

Billy Rosewood

Citaat van: Garuda op 25/09/2006 | 10:41 uur
Billy,
???
Doe eens een beetje normaal! De Bindingsdag is om alle GLR-reservisten met elkaar te verbinden, dus ook op Sqn-niveau. Ik ging ervan uit dat het een gezamelijk optreden zou worden van GZR, SSB en WND, ook al heeft SSB de meeste teamleden geleverd. We zijn één SQN, dus 604 rules!
:police:
Zo dat zijn een stel lange tenen zeg ;D.
Sorry dat ik er op stond ::)

Garuda

Billy,
???
Doe eens een beetje normaal! De Bindingsdag is om alle GLR-reservisten met elkaar te verbinden, dus ook op Sqn-niveau. Ik ging ervan uit dat het een gezamelijk optreden zou worden van GZR, SSB en WND, ook al heeft SSB de meeste teamleden geleverd. We zijn één SQN, dus 604 rules!
:police:

Billy Rosewood

Gefeliciteerd 604 (m.n. 2epl).
Soesterberg rules!!!!!!!!!!!!!!!!

WildCat

#1
De bindingsdag van de GLR was een groot succes, en het 604 Squadron waarvan de meeste personen van de 2e peloton van vlb Soesterberg kwamen wonnen de 6 kamp en kregen de PD-wisselbeker!! Traditiegetrouw volgens de KLU werd de beker echter mee genomen door een ander squadron >:(, dit natuurlijk om de namen van de winnaars er in te laten graveren ;)!!