De selectieprocedure... hier vind je je antwoorden.

Gestart door Alan, 29/09/2004 | 20:43 uur

mtchel112

Citaat van: Robin7 op 16/11/2016 | 17:18 uur
Nu hoop ik al helemaal dat er haast wordt gemaakt met mijn veiligheidsonderzoek, zou voor mij prima uitkomen :-)

Die datum valt voor mij ook net binnen de data dat ik even geen school heb, wordt afwachten.

Hoop voor je dat je onderzoek snel binnen is :)

Robin7

Citaat van: brigitte-vb op 16/11/2016 | 17:01 uur
Vandaag een  mail gehad dat er van 23 januari tot 3 februari een AMO in Oirschot is. Hoop eindelijk, na 9 maanden wachten aan de slag te kunnen! Mijn baas is in ieder geval akkoord  :big-smile:

Nu hoop ik al helemaal dat er haast wordt gemaakt met mijn veiligheidsonderzoek, zou voor mij prima uitkomen :-)

brigitte-vb

Vandaag een  mail gehad dat er van 23 januari tot 3 februari een AMO in Oirschot is. Hoop eindelijk, na 9 maanden wachten aan de slag te kunnen! Mijn baas is in ieder geval akkoord  :big-smile:

Robin7

Citaat van: mtchel112 op 15/11/2016 | 16:35 uur
Nee maar dan is de kans groter dat je in juli/augustus gaat dan in bijvoorbeeld februari. :P

Aha op die manier, maar het is niet mijn planning om zo lang te wachten hoor!

mtchel112

Citaat van: Robin7 op 15/11/2016 | 16:24 uur
Yes klopt, is er een studenten-amo dan?

Nee maar dan is de kans groter dat je in juli/augustus gaat dan in bijvoorbeeld februari. :P

Robin7

Citaat van: mtchel112 op 15/11/2016 | 12:13 uur
Ben je nog student? Misschien grote kans dan dat we samen in de amo zitten... :D

Yes klopt, is er een studenten-amo dan?

mtchel112

Citaat van: Robin7 op 13/11/2016 | 21:56 uur
Aha oke, dan wacht ik nog even af, veiligheidsonderzoek is nu 'pas' 7 weken gestart namelijk.. wachten, wachten, wachten  ;D

Ben je nog student? Misschien grote kans dan dat we samen in de amo zitten... :D

Robin7

Citaat van: mtchel112 op 10/11/2016 | 16:49 uur
Ik heb een brief gekregen met de stappen, en als ik een mail zou krijgen van iets met personeelszaken mocht ik contact opnemen met de lokale kapitein voor inplannen amo en kleden. denk dat het voor jou ook zo is.

Aha oke, dan wacht ik nog even af, veiligheidsonderzoek is nu 'pas' 7 weken gestart namelijk.. wachten, wachten, wachten  ;D

N. Kerkhof

Na je aanstellingsbrief moet je zelf contact opnemen met de kapitein algemene zaken van je bataljon.
Als je daarop wacht kun je lang wachten want de bataljons zitten in een ander tijd/ruimte universum....

Oldenhave

Je hoort echt wel van iemand als er weer iets van je verwacht wordt. Volgens mij zijn er ook nog steeds minder AMO Reservisten dan bijvoorbeeld twee jaar geleden ivm bezuinigingen, dus kan ook zo maar zijn dat het daarom wat langer duurt tot je wat hoort. Geen paniek.

mtchel112

Citaat van: Robin7 op 09/11/2016 | 12:57 uur
Komt er dan gewoon een brief oid? K heb verder alles gehad qua sollicitatie 😁

Ik heb een brief gekregen met de stappen, en als ik een mail zou krijgen van iets met personeelszaken mocht ik contact opnemen met de lokale kapitein voor inplannen amo en kleden. denk dat het voor jou ook zo is.

Robin7

Komt er dan gewoon een brief oid? K heb verder alles gehad qua sollicitatie 😁

Citaat van: peroxidetim op 09/11/2016 | 12:40 uur
klopt!
er van uit gaande dat je niets op je kerfstok hebt, komt er een vinkje in je dossier. wanner alle vinkjes er zijn, mag je verder in het sollicitatieproces.

peroxidetim

Citaat van: Oldenhave op 09/11/2016 | 11:51 uur
Je wacht af tot je weer bericht krijgt over het vervolg van het selectieproces. Je krijgt geen brief of telefoontje met ''Gefeliciteerd je bent door het veiligheidsonderzoek gekomen''. Het duurt zolang het duurt, je kan er weinig van zeggen.

klopt!
er van uit gaande dat je niets op je kerfstok hebt, komt er een vinkje in je dossier. wanner alle vinkjes er zijn, mag je verder in het sollicitatieproces.
Nil volentibus arduum

Oldenhave

Je wacht af tot je weer bericht krijgt over het vervolg van het selectieproces. Je krijgt geen brief of telefoontje met ''Gefeliciteerd je bent door het veiligheidsonderzoek gekomen''. Het duurt zolang het duurt, je kan er weinig van zeggen.

mtchel112

Citaat van: Robin7 op 08/11/2016 | 15:47 uur
Hoe weet je of je door het veiligheidsonderzoek bent gekomen? En hoe snel duurde dat bij jullie?

Kun je niet met diegene contact opnemen waar je na je keuringen mee hebt gepraat?
Ik heb wel eens gelezen dat iemand naar de mivd had gebeld voor de status, maar weet niet of dit nog steeds kan.