De selectieprocedure... hier vind je je antwoorden.

Gestart door Alan, 29/09/2004 | 20:43 uur

Iris

Citaat van: Grunt op 26/04/2006 | 17:14 uur
Citaat van: Horus op 24/04/2006 | 13:25 uur
Cluster 4 is voor commando's, luchmobielen en mariniers. Hoort de GLR daartussen  :D

Ik heb gehoord dat sollicitanten voor Mariniers en Commando's nog aanvullende tests/onderzoeken krijgen. Of klopt dit niet?
Voor de commando-opleiding weet ik het niet, maar de mariniers krijgen de MAST. Waar die afkorting voor staat weet ik niet, maar het is een paar uur worden afgebeuld en duurlopen doen. Het is een test om te kijken of je wat stress aankan
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul

Iris

En hoe zwaarder je bent, des te zwaarder de weerstand op de fiets is ;)
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul

KapiteinRob

Citaat van: Nielsssss op 11/05/2006 | 19:28 uur
Je verdient een pluim! 8)

Thanks, dat mag je dan middels PM doen want ook daar is dit topic niet voor..... ;)

Rob
Forumbeheerder

Nielsssss

L0L  :D er gaat ook niets onopgemerkt voorbij bij deze forumbeheerder  ;D ;D

Je verdient een pluim! 8)

Nielsssss

#54
Trouwens wanneer kan je eigenlijk je kleding ophalen?
Grunt heb jij je kleding al ?

Citaat van: Kapitein Rob op 04/05/2006 | 19:44 uur
Dit topic gaat over de selectieprocedure; gelieve vragen die hier niet(s) mee te maken hebben elders op het forum te stellen.

BVD,

Rob
Forumbeheerder


Voor individuele vragen, bijvoorbeeld zoals je doet aan Grunt, kun je natuurlijk ook de PM gebruiken.....

Rob
Forumbeheerder

Nielsssss

#53
In mijn planning zit ook november.

September begint namelijk
net mijn HBO opleiding. Precies het moment waarop je kennis gaat maken met medestudenten. Een cruciaal moment om je te nestelen in de groep.

Grunt, wie weet treffen wij elkaar dan wel in november. :)

Groeten,

Niels

Citaat van: Kapitein Rob op 04/05/2006 | 19:44 uur
Dit topic gaat over de selectieprocedure; gelieve vragen/opmerkingen die hier niet(s) mee te maken hebben elders op het forum te stellen.

BVD,

Rob
Forumbeheerder


Grunt

#52
Citaat van: Terry op 10/05/2006 | 16:58 uur
Pff.. ik hoor wat je zegt. Ben in maart goed gekeurd, maar zit ook nog steeds te wachten :(

Ik had vorige week ook nog even gebeld, maar ze konden me helaas nog niet veel vertellen. Alleen dat de AMO van juli al vol is... Dus als ik mazzel heb kan ik in september, en anders wordt het pas november....

Maar goed, wachten is inderdaad het toverwoord  :)

ow, ik wist niet dat de AMO van juli vol zat, kan ik dus nog langer wachten, zal voor mij dan ook wel september of november worden. Naja, misschien komen we wel bij elkaar in de AMO terecht :)
"De selectieprocedure... hier vind je je antwoorden...of in ieder geval een schouder om op uit te huilen"  ;D

Citaat van: Kapitein Rob op 04/05/2006 | 19:44 uur
Dit topic gaat over de selectieprocedure; gelieve vragen/opmerkingen die hier niet(s) mee te maken hebben elders op het forum te stellen.

BVD,

Rob
Forumbeheerder

When evil strives to overcome good, when the sword is mightier than the pen, then death rides a winged horse!

Terry

Pff.. ik hoor wat je zegt. Ben in maart goed gekeurd, maar zit ook nog steeds te wachten :(

Ik had vorige week ook nog even gebeld, maar ze konden me helaas nog niet veel vertellen. Alleen dat de AMO van juli al vol is... Dus als ik mazzel heb kan ik in september, en anders wordt het pas november....

Maar goed, wachten is inderdaad het toverwoord  :)

Grunt

Wachten is inderdaad het toverwoord, ik ben in februari al goedgekeurd en ik wacht tot op de dag van vandaag nog op mijn aanstellingsbrief :( Zodra ik die heb kan ik meteen aan de slag binnen het peloton, heeft iemand enige aanduiding over hoelang dit duurt?
Loopt die brief via Den Haag of is er één of andere dienst waarbij ik hierover kan informeren?
Is zo onderhand een beetje demotiverend om niks te kunnen doen :'(
When evil strives to overcome good, when the sword is mightier than the pen, then death rides a winged horse!

Nielsssss

Meen je ? Dat is wel minder. Ik zou denken dat zoiets zo geregeld kan worden. Maja ik ben langzamerhand aan het wennen dat ik moet wachten bij defensie lol  :D

januszz


Nielsssss

Er wordt schriftelijk gecorrespondeerd met mijn huisarts.
Daarna wordt ik gebeld, en krijg nadere instructies.

januszz

aha oke dan.. en moet je dan weer terug naar amsterdam?? of kan dat gewoon schriftelijk? wat betreft die baret die krijg je dacht ik tijdens de amo uitgerijkt (na 2 weken ofzo  :-\) Die vraag hoort trouwens (zoals onze fanatieke forumbeheerder al meld) in het topic voor vragen over de amo thuis. Daar heb je meer kans op een degelijk antwoord.  ;)

KapiteinRob

Dit topic gaat over de selectieprocedure; gelieve vragen die hier niet(s) mee te maken hebben elders op het forum te stellen.

BVD,

Rob
Forumbeheerder

Nielsssss

Bedankt voor het warme onthaal  ;D

Ik ben twee jaar geleden geopereert aan mijn knie. Ze willen graag weten van mijn huisarts of dit enige belemmeringen tot gevolg kan hebben bij het uitvoeren van taken.

Ff een vraagje: Wanneer krijg je eigenlijk je baret uitgerijkt? Na de amo?