Wie komt hoelaat en waar op voor de Luchtmacht.

Gestart door Nick, 26/03/2005 | 20:00 uur

Mark1980

Hoi allemaal,
mijn naam is Mark Vos en iki begin in februari 2006 aan de KMA.
Wie beginnen er nog meer allemaal in februari?
Laat maar horen!

Mark

Steelpan

Kijk de betreffende psycholoog in zijn/haar ogen aan.

Mvgr. Stefan

berend

Citaat van: Brickman1987 op 02/11/2005 | 20:01 uur
Ik moet volgende week donderdag (10-11-2005) voor het PO (Officier Elektronica/Techniek) naar A'dam.

Nog iemand tips?

het gebeurd wel vaker dat mensen om tips vragen. maar voor een po kun je eigenlijk geen tips geven.

wees goed uitgerus wees op tijd.

blijf rustig. wees jezelf. bedenk waarom je het wilt. hoe je opleidings traject er uit gaatr zien.

meer valt er niet te zeggen.

Linka

Hey Bazz_81,

Ik heb 17-11 mijn sport- en geneeskundig onderzoek.. Als ik die positief doorsta mag ik ook 21 augustus 2006 beginnen :) Heb gesolliciteerd voor de functie onderofficier Inlichtingen en Veiligheid..:)

Brickman

#25
Ik moet volgende week donderdag (10-11-2005) voor het PO (Officier Elektronica/Techniek) naar A'dam.

Nog iemand tips?
Student Werktuigbouwkunde [3de jaar] - TU/e

Bazz_81

ik mag 21 aug 2006 komen!! helaas duurd het nog erg lang maar ja...
onderofficier apache techniek

welly-one

Dat is heel leuk voor je! Toch nog eens bericht van iemand die terecht kan! Veel plezier!!!! :D
it's a mens world

raiden

hey wat goed van je :D

veel plezier dan!!!!!

groetjes kelly

snoopy82

 :D Ik moet op 21-11-05 melden in Woensdrecht voor de IMO als korperaal vliegtuigtuig uitrustings techniek. Ik heb er zin in het duurt nog wel even maar heb geduld. ;D

welly-one

Hopelijk heb je niet zelf ondervonden dat je alles bij elkaar kunt liegen...
it's a mens world

CodeCharly

Citaat van: Cobra4 op 17/05/2005 | 19:44 uur
Citaat van: welly-one op 17/05/2005 | 19:39 uur
Daar maken je korte metten meer hè? Hup, wegwezen.

Tja, als iemand defensie al tijdens een aanname test probeert te belazeren, dan is het vertrouwen in de toekomst meteen verdwenen.
Kom laten we niet gaan overdrijven he, het is vrij duidelijk wat die psycholoogjes allemaal van je willen horen.
Het belangrijkste is dat je altijd dezelfde antwoorden blijft geven als ze de vraagstellingen veranderen, als je dat doet kun je alles bij elkaar liegen mocht dat nodig zijn.

welly-one

Tja, ze hebben een grote vijver om in te vissen... keus zat.
it's a mens world

Cobra4

Citaat van: welly-one op 17/05/2005 | 19:39 uur
Daar maken je korte metten meer hè? Hup, wegwezen.

Tja, als iemand defensie al tijdens een aanname test probeert te belazeren, dan is het vertrouwen in de toekomst meteen verdwenen.
Peloton 3 602 Sqn

welly-one

Daar maken je korte metten meer hè? Hup, wegwezen.
it's a mens world

Cobra4

Citaat van: welly-one op 17/05/2005 | 19:27 uur
Zover ben ik nog niet. Ik moet eerst een test doen waarin ik vliegtuigjes over bakens moet leiden. Maarre... je bent er hopelijk toch niet zelf achtergekomen dat je de boel niet kunt belazeren? ;)

Haha, nee ik niet. Maar een maat van me wel! Viel zo door de mand en kreeg een schop het hek over.
Peloton 3 602 Sqn