Wie komt hoelaat en waar op voor de Luchtmacht.

Gestart door Nick, 26/03/2005 | 20:00 uur


elvis88

Prepare for glory

LightningII


onderofficier

Citaat van: Kdsnummer9 op 11/02/2013 | 11:32 uur
Mensen,

Ik moet op dit moment alleen de sporttest nog doen voor onderofficier GRV.
Aangezien ik ook ben aangenomen bij een ander bedrijf, moet ik straks wellicht gaan kiezen.

De belangrijkste vraag: Wie kan mij vertellen hoe vaak je ongeveer van huis bent door trainingen/evt uitzendingen? Of is daar geen pijl op te trekken? Gaarne een zo uitgebreid mogelijk antwoord.

Alvast bedankt!

Geen pijl op te trekken. 

Waarom heb je niet beter laten informeren voordat je ging solliciteren?   Ik vind het raar dat je nu nog met dit soorten vragen zit.
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Kdsnummer9

Mensen,

Ik moet op dit moment alleen de sporttest nog doen voor onderofficier GRV.
Aangezien ik ook ben aangenomen bij een ander bedrijf, moet ik straks wellicht gaan kiezen.

De belangrijkste vraag: Wie kan mij vertellen hoe vaak je ongeveer van huis bent door trainingen/evt uitzendingen? Of is daar geen pijl op te trekken? Gaarne een zo uitgebreid mogelijk antwoord.

Alvast bedankt!

SayCet

SGT AMV, Flight Nurse

insider

De OGRV opleiding bestaat niet meer, er is nu alleen de GRV opleiding. Die leidt op tot zowel bewaker als OGRV-er. Het verschil wordt gemaakt in je WGO. Overigens, het verschil tussen taken bewaking en OGRV is/wordt niet heel groot meer.

Witteveen

Ben ik ook bang voor idd, mooi kl*te maarja.... Krijg wel de opleiding, dus miss........

Enforcer

Citaat van: Witteveen op 25/02/2012 | 19:37 uur
Zou ook OGRV gaan doen. maar nu ik klaar ben met de amo heb ik te horen gekregen dat er geen plek is, door de bezuinigingen dus wordt eerst de bewaking :S:S... krijg de ogrv opleiding wel. dus als er plek komt, wordt ie hoepijl voor mij

Eerst bewaking?! Denk dat het meer reeel is dat je een les teleurstelling erbij gaat krijgen, dan dat je wegens gebrek aan ruimte bij de OGRV kunt.

Witteveen

Zou ook OGRV gaan doen. maar nu ik klaar ben met de amo heb ik te horen gekregen dat er geen plek is, door de bezuinigingen dus wordt eerst de bewaking :S:S... krijg de ogrv opleiding wel. dus als er plek komt, wordt ie hoepijl voor mij

Enforcer

Citaat van: Seuqi op 27/01/2012 | 14:52 uur
Zijn d'r maar weinig die nu opkomen of moet iedereen nog bericht krijgen?? ;D

De OGRV krimt in van 5 naar 3 pelotons, dus veel nieuwen kunnen het nooit zijn.

Seuqi

Zijn d'r maar weinig die nu opkomen of moet iedereen nog bericht krijgen?? ;D

Seuqi

Citaat van: danny2324 op 12/01/2012 | 18:48 uur
19 maart woensdrecht ogrv klu  ;D

Heb je daar al bericht van gehad of hebben ze dat verteld in het gesprek na je keuringen?


Greetz Seuqi

danny2324


Witteveen