De selectieprocedure... hier vind je je antwoorden.

Gestart door Defensieforum, 15/11/2005 | 07:56 uur

Laurens

Citaat van: SMI de Boer op 20/12/2011 | 14:12 uur
Citaat van: Laurens op 20/12/2011 | 10:35 uur
waarom wil jij officier.worden bij de kmar.

Nou, dat is nou precies wat ik me ook afvraag


(ook weer effe laggen)

8)

SMI de Boer

Citaat van: Laurens op 20/12/2011 | 10:35 uur
waarom wil jij officier.worden bij de kmar.

Nou, dat is nou precies wat ik me ook afvraag


(ook weer effe laggen)
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Laurens

Eren, ff bellen met de selectie. Je voldoet met tl aan de eisen van wachtmeester, dus proberen kan altijd.

G90: AAC bestaat uit een motivatiegesprek, waarom wil jij officier.worden bij de kmar.
Zorg dat je ook wat over de organisatie weet, krant lezen en kennis over staatsindeling en politieke
Onderwerpen is ook belangrijk. Je mag pm'en.

eren1992

Hallo

Ik heb gesolliciteerd voor de functie Beveiliger bij de Marechaussee omdat er geen vacatures meer openstonden voor de functie Wachtmeester.
Ik heb me papieren al opgestuurd voor de voortgang van mijn sollicitatie. Maar mijn vraag is de vacatures van de Machtmeester zijn weer open kan ik op de sollicitatie dag zelf aangeven of er mogenlijkheid is om tog in aanmerking te kunnen komen voor de functie Wachtmeester.
Ik heb Vmbo-TL diploma ( niveau 4 ) en MBO 2 diploma ( beveiliging ) ..

ik hoop op een antwoord.

g1990

Hallo allemaal,

Ik heb gesolliciteerd voor de functie Officier bij de KMAR. Heb de psychologische keuring en capaciteitentest inmiddels achter de rug en heb daar een positief advies voor gekregen. Nu is het wachten dus op de oproep voor het gesprek met de aanstellingscommissie. Mij is verteld dat dit rond februari plaats zal vinden.

Ik vroeg me af of iemand hier meer kan vertellen over de inhoud van dit gesprek? Is het hetzelfde qua opzet als het gesprek met de psycholoog, maar dan uitgebreider?

Ik kan jullie in ieder geval gerust stellen: er zit een taalonderdeel bij de capaciteitentest van de KMAR  ;)

Groeten,

G1990

Laurens

Citaat van: onderofficier op 16/11/2011 | 20:06 uur
Er is toch nog wel een (Nederlandse) taaltest bij de Kmar?

Als het goed is wel jah  8)

onderofficier

#665
Citaat van: StormTrooper op 16/11/2011 | 23:31 uur
Was een geintje ;)


Ik begreep dat jij een geintje maakte , ik heb dat niet verduidelijkt, bij deze.       :-*
Best lachen   :angel:
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

StormTrooper

Citaat van: onderofficier op 16/11/2011 | 20:06 uur
Citaat van: StormTrooper op 16/11/2011 | 19:13 uur
Citaat van: onderofficier op 16/11/2011 | 17:45 uur
Citaat van: T.ridder op 16/11/2011 | 16:55 uur
Even laggen?

Laggen?


Komt van het engelse woord lag  :crazy: :confused:

even achterblijven?   :(     prima als men in het Engels reageert, maar doe het dan wel de gehele zin in het Engels

Er is toch nog wel een (Nederlandse) taaltest bij de Kmar?


Was een geintje ;)
Als hij/zij het bedoelde als in lachen, dan is dat dieptriest. :'(

onderofficier

Citaat van: StormTrooper op 16/11/2011 | 19:13 uur
Citaat van: onderofficier op 16/11/2011 | 17:45 uur
Citaat van: T.ridder op 16/11/2011 | 16:55 uur
Even laggen?

Laggen?


Komt van het engelse woord lag  :crazy: :confused:

even achterblijven?   :(     prima als men in het Engels reageert, maar doe het dan wel de gehele zin in het Engels

Er is toch nog wel een (Nederlandse) taaltest bij de Kmar?

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.


onderofficier

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

T.ridder

Citaat van: onderofficier op 15/11/2011 | 18:15 uur
Citaat van: T.ridder op 15/11/2011 | 15:08 uur
Dat hebben ze dus weer recht gezet, maar daar heb ik wel een paar dingen aan overgehouden oa m'n rechter kuit is dunner dan m'n linker kuit, en m'n rechtervoet is kleiner dan m'n linker voet.

Ik heb nooit beperkingen gehad met sport of iets anders, ik voetbal al 10 jaar en heb geen beperkingen.
Maar ik ben dus van plan om na m'n MAVO (zit nu in 't 4e) Kmar brugjaar te gaan doen, en maak ik mezelf daar best wel zorgen over, want ze zouden er best wel eens over kunnen gaan vallen.


Als je voet eens onder de stoel houd, dan kunnen ze er ook niet over vallen.  
(het is nooit verstandig om mensen die je keuren te laten vallen over je voet........................ :crazy:)

Even laggen?

onderofficier

Citaat van: T.ridder op 15/11/2011 | 15:08 uur
Dat hebben ze dus weer recht gezet, maar daar heb ik wel een paar dingen aan overgehouden oa m'n rechter kuit is dunner dan m'n linker kuit, en m'n rechtervoet is kleiner dan m'n linker voet.

Ik heb nooit beperkingen gehad met sport of iets anders, ik voetbal al 10 jaar en heb geen beperkingen.
Maar ik ben dus van plan om na m'n MAVO (zit nu in 't 4e) Kmar brugjaar te gaan doen, en maak ik mezelf daar best wel zorgen over, want ze zouden er best wel eens over kunnen gaan vallen.


Als je voet eens onder de stoel houd, dan kunnen ze er ook niet over vallen.  
(het is nooit verstandig om mensen die je keuren te laten vallen over je voet........................ :crazy:)
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Lex


T.ridder

Ik heb een vraagje over de medische keuring.
Ik ben vroeger (toen ik 1 was) geopereerd aan m'n rechtervoet, ik had namelijk een ''semi klompvoet'' niet een echte klompvoet, maar een minder erge vorm.
Dat hebben ze dus weer recht gezet, maar daar heb ik wel een paar dingen aan overgehouden oa m'n rechter kuit is dunner dan m'n linker kuit, en m'n rechtervoet is kleiner dan m'n linker voet.

Ik heb nooit beperkingen gehad met sport of iets anders, ik voetbal al 10 jaar en heb geen beperkingen.
Maar ik ben dus van plan om na m'n MAVO (zit nu in 't 4e) Kmar brugjaar te gaan doen, en maak ik mezelf daar best wel zorgen over, want ze zouden er best wel eens over kunnen gaan vallen.
Iemand hier een soort gelijken ervaring mee? Of weet iemand hoe streng ze er in zijn? En zou ik ergens kunnen informeren?

Mvg