DT

Gestart door tvdw1987, 21/11/2006 | 01:21 uur

caruso

Verrek, teveel champagne voorgeproefd!
By the way, DT is inmiddels verstrekt! ;)

KapiteinRob

Citaat van: caruso op 28/12/2006 | 17:33 uur
Foef? Als Klu-reservist heb je geen foef!

Je zit hier dan ook in een landmachttopic..... ;)

caruso

Foef? Als Klu-reservist heb je geen foef!

Bruno

ja klopt idd het kpu heeft z'n zaken nog steeds niet voorelkaar. het gaat wel echter wel de goede kant op.
ik weet niet welke acties je collega heeft ondernomen, maar als je het via je foef speelt zou het echt zo klaar moeten zijn.
en ja ik spreek uit ervaring.

caruso

Citaat van: Arnout op 26/11/2006 | 19:13 uur
Citaat van: caruso op 25/11/2006 | 23:24 uur
Citaat van: Arnout op 25/11/2006 | 21:12 uur
zodra jij klaar bent met je amo kan jij een DT aan laten meten in utrecht.Even bellen voor een afspraak en je kan die kant op...simple as that!

vraag wel even aan je foef het nummer  ;)
Ach ja, was het maar zo  "simple as that"!
Vraag maar aan een collega van mij die al 2! jaar op zijn DT wacht!

het IS zo simpel,in goed overleg is zoveel mogelijk en aan een afwachtende houding hebben we ook weinig he!

*en als je twee jaar op je DT wacht ben je te lui om erachter aan te zitten..
Toch even reageren: Je weet echt niet hoe Defensie heel simpele dingen toch kan vern**ken.
En de persoon die al twee jaar op zijn DT wacht is niet lui, je kent hem niet zoals ik hem ken! Vind het eigenlijk een heel voorbarige, kwetsende opmerking!
Het ligt in dit geval echt aan het KPU......

Arnout

Citaat van: sgt oww op 27/12/2006 | 13:11 uur
2 jaar op je DT wachten is extreem lang, ik zou even bij de foef langs gaan en hem op de hoogte brengen.
dan zou het zo geregeld moeten zijn.
als je met dit verhaal komt kun je vaak de volgende week je DT al komen halen.

men heb een maandje wachttijd nu maar als jullie het nr willen hebben van het kleedpunt pm me maar ;)

Bruno

2 jaar op je DT wachten is extreem lang, ik zou even bij de foef langs gaan en hem op de hoogte brengen.
dan zou het zo geregeld moeten zijn.
als je met dit verhaal komt kun je vaak de volgende week je DT al komen halen.

Arnout

Citaat van: tvdw1987 op 26/11/2006 | 17:40 uur
maar je moet toch in DT je beedeging doen?

nee hoor...tis maar wat bepaald wordt van hoger-hand

Arnout

Citaat van: caruso op 25/11/2006 | 23:24 uur
Citaat van: Arnout op 25/11/2006 | 21:12 uur
zodra jij klaar bent met je amo kan jij een DT aan laten meten in utrecht.Even bellen voor een afspraak en je kan die kant op...simple as that!

vraag wel even aan je foef het nummer  ;)
Ach ja, was het maar zo  "simple as that"!
Vraag maar aan een collega van mij die al 2! jaar op zijn DT wacht!

het IS zo simpel,in goed overleg is zoveel mogelijk en aan een afwachtende houding hebben we ook weinig he!

*en als je twee jaar op je DT wacht ben je te lui om erachter aan te zitten..

tvdw1987

maar je moet toch in DT je beedeging doen?

caruso

Citaat van: Arnout op 25/11/2006 | 21:12 uur
zodra jij klaar bent met je amo kan jij een DT aan laten meten in utrecht.Even bellen voor een afspraak en je kan die kant op...simple as that!

vraag wel even aan je foef het nummer  ;)
Ach ja, was het maar zo  "simple as that"!
Vraag maar aan een collega van mij die al 2! jaar op zijn DT wacht!

Arnout

zodra jij klaar bent met je amo kan jij een DT aan laten meten in utrecht.Even bellen voor een afspraak en je kan die kant op...simple as that!

vraag wel even aan je foef het nummer  ;)

demian

Ik heb mijn DT 2 weken terug gedeeltelijk op mogen halen.
Aleen de jas komt nog daar moeten nog dingen opgenaait worden.
Reken maar dat je lang moet wachten ik zat bijna een jaar paraat totdat ik hem kreeg.

Demian.

472Mogos

Ik heb mijn DT al tijdens de ini-1 gekregen, dit omdat ik de KMS deed. Ook bij Lmbl krijg je je DT al in de AMO. Verder krijg je je DT pas aangemeten tijdens je parate periode, omdat je ook de eed en de belofte moet afleggen en dit gebeurt in DT.

Groetjes Jasper
Een zuigende borstwond is een natuurlijke manier om je te zeggen dat je het kalmer aan moet doen.
================================================================
PTLS: Gehaald
ZV: Gehaald
OMMB: Gehaald
Rijopl 4-tonner: Gehaald
Paraat sinds: Maart 2007

mfl

je kan in dt trouwen, collega heeft dat dit jaar gedaan zal wel eens vragen hoe hij dat heeft geregeld.

Ice^

dat is nogsteeds hezelfde.
"A good landing is one that you can walk away from. A great landing is when you can use the airplane again."

tvdw1987

beste mensen,

wanneer krijg je je DT eigenlijk in je amo opleiding of krijg je die pas in je functie opleiding?. ook zou  ik graag willen weten of het mogelijk is om te trouwen in je DT, vroeger was het dat je daar toestemming voor moest vragen maar hoe zit dat nu in elkaar?

grt