Wissel hier info omtrent de IMO met elkaar uit!

Gestart door Defensieforum, 29/06/2005 | 16:21 uur

caruso

Misschien is het effe niet belangrijk. met het thuisfront te communiceren! Ga nou eerst maar eens met die IMO beginnen. Contact met het thuisfront is effe niet belangrijk, wees een vent!

BuNNy-RaBBiT

Hey allemaal!

Moet maandag beginnen met m`n IMO...

Nu had ik alleen nog een vraag over communicatie met het thuisfront en vooral vriendin de eerste 2 weken, dit kan namelijk dan uitsluitend per brief, alleen weet ik niet waar m`n vriendin de brief aan moet richten?

In de Introductiebrochure staat wel iets over een postadres alleen daar staan dingen bij die ik niet weet zoals mijn klas, squadron...

Iemand?

Groeten,
Bunny Emmen..

januszz

Volgens de Aoo was t vanwege iemand die zijn arm had gebroken daar. Ik weet niets van borden (bedoel je die rode?)
Maar in ieder geval hebben alle kaderleden een cursus moeten volgen. En zodoende mag er nu weer op de letrabaan worden gespeeld  :P.
Best leuk dus. Maar k ben ondertussen bevorderd en zal die baan voorlopig niet meer van dichtbij zien denk k.

berend

dan zal het wel een verschil in ervaring zijn.

want benieuwd wat je op de letra baan geleerd heb.

zijn die houte borde dan vervangen want die waren juist afgekeurd

januszz

hij is weer open  ;)
al een paar weken  :o

berend

#55
ik had het ook over de imo-s, heb zelf in de lichting voor jou gezeten. de goed weer lichting :)


het valt reuze mee met die letra oefeningen. aangezien de letrabaan gesloten is.

januszz

Klopt maar ik heb t over IMO-s en daar krijg je veel letra enz. GRO lijkt idd meer op de AMO van de KL.

berend

Citaat van: januszz op 03/02/2007 | 11:37 uur
ik zou zeggen vraag maar raak. Volgende week begint onze GVA week. Heb dus al een groot deel van de IMO erop zitten.
Het klopt idd dat de IMO-s (voor sergeanten dus) fysiek iets minder zwaar is. De IMO hk (hulpkader) en voor soldaten is wel gelijk aan die van de KL... Wel wat andere details natuurlijk maar doet niet onder hoor.. Bij de IMO-s ligt de nadruk vooral op leiderschapstraining ed.

nadruk op leiding geven???????

vind ik groot woord. heel groot.  onze gro opleiding komt in de buurt van de amo van de kl. enige wat op leiderschap training aankwam was de klassenoudste zijn. en mischine paar dingen op gva. meer niet.

verder is het wel een leuke tijd hoor.

Toni

tsja want ik kwam op werkenbijdeluchtmacht meerdere lichtingen tegen op verschillende data vandaar.
3 dat zijn er niet zoveel. weet iemand toevallig ook wanneer die zijn ongeveer bijv. april, september, etc.

mvg

:)
Voorlichting: 5 Maart woensdrecht
Po: Onbekend
Go: Onbekend
VfB: Onbekend
Cluster: Onbekend
Lichting: Onbekend
Mogelijke Functie's:
- Korporaal Ogrv (Klu)
- Korporaal Hondengeleider Ogrv (Klu)
- Infanterie Luchtmobiele brigade (Kl)

januszz


Toni

#50
ik heb een klein vraagje namelijk hoeveel imo-hk lichtingen zijn er eigenlijk per jaar?

mvg
Voorlichting: 5 Maart woensdrecht
Po: Onbekend
Go: Onbekend
VfB: Onbekend
Cluster: Onbekend
Lichting: Onbekend
Mogelijke Functie's:
- Korporaal Ogrv (Klu)
- Korporaal Hondengeleider Ogrv (Klu)
- Infanterie Luchtmobiele brigade (Kl)

januszz

ik zou zeggen vraag maar raak. Volgende week begint onze GVA week. Heb dus al een groot deel van de IMO erop zitten.
Het klopt idd dat de IMO-s (voor sergeanten dus) fysiek iets minder zwaar is. De IMO hk (hulpkader) en voor soldaten is wel gelijk aan die van de KL... Wel wat andere details natuurlijk maar doet niet onder hoor.. Bij de IMO-s ligt de nadruk vooral op leiderschapstraining ed.

stefan176

Heey ik zit er over na te denken om weer aan de slag te gaan bij defensie.
Een mislukte poging bij luchtmobiel, al vrij snel een blessure ben dus uit opleiding gestapt.
Ik merk al wel dat je de IMO niet kan vergelijken met de AMOL.

Zijn er hier ook mensen die deze opleiding volgen?

- Loadmaster chinook/cougar
- Onderofficier Geneeskundige Verzorging

Of er veel informatie over kunnen geven.
Je mag het hier neerzetten maar je kan me ook toevoege via msn stefangroothuismink@hotmail.com
Boeiende informatie over IMO is ook goed natuurlijk.

januszz

dat klopt en die ga je al de 2e dag van je opleiding halen incl een verschrikkelijke berg andere spullen... de eerste 2 dagen bestaan voornamelijk uit wachten.... en lang wachten

caruso

GVT= Gevechtstenue, ofwel je camouflagepak waarin je je dagelijkse "ding" doet.