Wissel hier info omtrent de IMO met elkaar uit!

Gestart door Defensieforum, 29/06/2005 | 16:21 uur

pepoe

Wissel hier info omtrent de IMO met elkaar uit!

Nou waar wij het over hadden is toch aardig info omtrent de IMO!!!

pepoe

so hey waar mag dat dan wel, de toegevoegde waarde is om het er even met elkaar over te hebben daar is dit toch ook voor neem ik aan? om met elkaar over de opleiding te praten enzo sorry hoor zeg wel niks meer, snap niet waar je je zo druk over maakt man, alles is off topic volgens jou:S

KapiteinRob

Citaat van: pepoe op 17/03/2009 | 12:57 uur
Nou misschien mogen we hier wel praten over waar we het over hadden bij het forum wanneer moet je opkomen, alle berichten zijn daar alweer gewist

Je moet je gewoon aan de topiconderwerpen houden i.p.v. te blijven zeveren over dat iets niet mag.

Citaat van: pepoe op 17/03/2009 | 12:57 uur
Over 6 april opkomen en dat je nog geen verdere info hebt binnengekregen, als ik morgen nog niks heb bel ik ze

Wat is verder de toegevoegde waarde van het hier posten als je voor jezelf toch al besloten hebt morgen te bellen?

pepoe

Nou misschien mogen we hier wel praten over waar we het over hadden bij het forum wanneer moet je opkomen, alle berichten zijn daar alweer gewist dus hier verder dan; Over 6 april opkomen en dat je nog geen verdere info hebt binnengekregen, als ik morgen nog niks heb bel ik ze

pepoe

Citaat van: josjosten op 16/02/2009 | 20:38 uur
hoi k heb een vraag.

Als je goed bent gekeurt voor de funtie waarnaar je hebt gesoliciteert heb je ook een kluster gehaalt met sport.
Moet je dan je conditie nog verbeteren of mag je er vanuit gaan dat dit dan wel goed zit ?

Ik denk dat je het altijd wel wat kan verbeteren het is toch veel makkelijker als je elke keer puf over hebt dan dat je elke keer kapot bent na een dagje sporten

josjosten

hoi k heb een vraag.

Als je goed bent gekeurt voor de funtie waarnaar je hebt gesoliciteert heb je ook een kluster gehaalt met sport.
Moet je dan je conditie nog verbeteren of mag je er vanuit gaan dat dit dan wel goed zit ?

pepoe

hmm oke bedankt, weet je toevallig ook hoelang je vakantie hebt???

Gridjee

Citaat van: pepoe op 17/01/2009 | 13:16 uur
Hallo ik moet 6 april beginnen met de imo of is het nu de amo???

weet iemand toevallig of je vakantie tussendoor hebt of gewoon na de opleiding die volgens mij dan in augustus klaar is???

wie reageert a.u.b.

IMO is AMO. Dit heeft veranderingen zoals dat je nu met alle eindrangen in één groep zit. Eerder waren Sergeanten, Soldaten en Korporaals apart, nu zit dat bij elkaar.

Jouw vakantie valt na je AMO, maar je bent als het goed is 24 juli klaar. (als je er geen BOOK achteraan hoeft te doen)

Ik ben er dan ook dus tot 6 april,  als je nog vragen hebt verder hoor ik het wel.

Enforcer

Ik ben alleen op de hoogte van de naamsverandering en niet van de specifieke inhoud. Ik kan me niet voorstellen dat er veel verandering zal zijn.

pepoe

He, ja ik zou ook nog ff met de Klu bellen maar ik dacht plaats hier ook ff een bericht,

maar is het nog gewoon hetzelfde als de imo of is het echt de amo geworden???

Enforcer

De IMO heet tegenwoordig AMO.

Vraag aan je contactpersoon bij de KLu of en wanneer je vakantie hebt. Daar heb je eerder een goed antwoord als hier.

pepoe

Hallo ik moet 6 april beginnen met de imo of is het nu de amo???

weet iemand toevallig of je vakantie tussendoor hebt of gewoon na de opleiding die volgens mij dan in augustus klaar is???

wie reageert a.u.b.

ChrisC7


Enforcer

Ik weet het niet zeker. Aangezien je pas op 1 december begint ben jij volgens mij nooit op tijd klaar om bewaking mee te mogen draaien op de vliegbasis als BBV'er (term voor niet-bewakingspersoneel dat de bewaking ondersteunt, en beperkte bevoegdheden heeft). Zeker gezien de problemen die de laatste tijd op WDT speelden....

gu

een vraagje omtrend de kerstdagen en oud en nieuw
ben je tijdens die dagen behalve oudjaar dan vrij van de amo of moet je zoals ik heb gehoord gewoon door en wordt je ingezet bij bewaking?is wel ff handig om te weten voor het thuisfront.