Wissel hier info omtrent de IMO met elkaar uit!

Gestart door Defensieforum, 29/06/2005 | 16:21 uur

Lt.Bozz

Citaat van: evesion op 27/07/2008 | 00:20 uur
De Imo opleiding van de luchtmacht stoppen de huidige lichting heeft de komende week de laaste opleidingsweek en de nieuwe lichting gaat over op de AMO.

Topic zou dus dicht kunnen of de naam kan veranderd worden.

En wat voor veranderingen brengt dit met zich mee ?
Alleen de naam ?
of word de opleidingsduur nu ook langer ? zoals de AMO KL en Kmar.
From this day to the ending of the world...
We in it shall be remembered...
We gallant few, we '' band of brothers'' .
For he today that sheds his blood with me
Shall be my brother

evesion

De Imo opleiding van de luchtmacht stoppen de huidige lichting heeft de komende week de laaste opleidingsweek en de nieuwe lichting gaat over op de AMO.

Topic zou dus dicht kunnen of de naam kan veranderd worden.

Wolfie

The gene pool could use a little chlorine

KapiteinRob

Citaat van: caruso op 06/03/2008 | 21:37 uur
en kunnen ze je niet verplichten in Nederland te blijven!

Dat kan wel, maar dan heb je geen vakantie en ben je dientengevolge beschikbaar/bereikbaar. En dus haal je dan de VROB erbij...... ;)

caruso

Joh, ga lekker op vakantie! Alleen lijken me Noord-Korea, Cuba en Afghanistan niet de eerste keuzes!
Vroeger,toen poep nog met een lange Oe werd geschreven mocht je niet naar landen met een communistisch regime, nu ga je gewoon daar waar  je zin in hebt en kunnen ze je niet verplichten in Nederland te blijven!

KapiteinRob

Citaat van: Wolfie op 06/03/2008 | 21:17 uur
maar mocht niet het land uit omdat er toen nogal veel activiteit van de Taliban was, en het zou kunnen zijn dat die jongen opgeroepen werd, dan moest hij binnen 4 uur in Ede staan

In het kader van de flinke verhalen lijkt me dit wel een toepasselijke......

Wolfie

 ;D ;D

ik ben aangenomen voor inlichtingen en veiligheid, ik ben brandschoon  :angel:

maar daar kwam mijn vader mee (mijn pa werkt als burger voor defensie), de zoon van een collega (KL) had verplicht vakantie tijdens zijn (toen nog) AMO, maar mocht niet het land uit omdat er toen nogal veel activiteit van de Taliban was, en het zou kunnen zijn dat die jongen opgeroepen werd, dan moest hij binnen 4 uur in Ede staan
The gene pool could use a little chlorine

Lt.Bozz

Citaat van: Wolfie op 06/03/2008 | 15:05 uur
dat maakt me verder niet zo veel uit, maar via via hoor je soms vreemde dingen zoals dat je niet het land uit zo mogen tijdens je vakantie...

Ik zou niet weten waarom niet ?
je bent geen crimineel neem ik aan.
From this day to the ending of the world...
We in it shall be remembered...
We gallant few, we '' band of brothers'' .
For he today that sheds his blood with me
Shall be my brother

Wolfie

dat maakt me verder niet zo veel uit, maar via via hoor je soms vreemde dingen zoals dat je niet het land uit zo mogen tijdens je vakantie...
The gene pool could use a little chlorine

Lt.Bozz

Citaat van: Wolfie op 06/03/2008 | 11:24 uur
gebeld en toch niet het eerste weekend thuis...


nog een vraagje: er staat in mn brochure dat je verplicht vakantie hebt... weet iemand hoe lang dat is en of je dan ook daadwerkelijk een weekje Spanje (bij wijze van) kan nemen?

Een weekje spanje is wel mogelijk.
Maar waneer je vakantie heb, tja ik weet het niet.
Waarom heb je dat niet meteen gevraagd toen je ze aan de tel had?
Ik stel voor, nog een keer bellen !!!!
From this day to the ending of the world...
We in it shall be remembered...
We gallant few, we '' band of brothers'' .
For he today that sheds his blood with me
Shall be my brother

Wolfie

gebeld en toch niet het eerste weekend thuis...


nog een vraagje: er staat in mn brochure dat je verplicht vakantie hebt... weet iemand hoe lang dat is en of je dan ook daadwerkelijk een weekje Spanje (bij wijze van) kan nemen?
The gene pool could use a little chlorine

paul1011

Citaat van: Wolfie op 25/02/2008 | 09:59 uur
die waar in staat dat je het eerste weekend vrij hebt

Dan lijkt me dat de juiste te zijn en anders even een belletje eraan wagen.
"A prisoner of war is a man who tries to kill you and fails, and then asks you not to kill him." - Winston Churchill

Wolfie

Citaat van: paul1011 op 24/02/2008 | 23:45 uur
Citaat van: Wolfie op 24/02/2008 | 23:44 uur
Vraagje:

wie weet hier hoe het zit met de IP?
Ik heb 2 brieven gehad, in de een staat dat je meteen begint met de IP en dat je dus níét het eerste weekend naar huis kan, in de ander staat dat de IP pas ná de eerste week begint, en dat je dus wél het eerste weekend naar huis kan.
Iemand?

alvast bedankt!

Welke heb je het laatste gehad?

die waar in staat dat je het eerste weekend vrij hebt
The gene pool could use a little chlorine

paul1011

Citaat van: Wolfie op 24/02/2008 | 23:44 uur
Vraagje:

wie weet hier hoe het zit met de IP?
Ik heb 2 brieven gehad, in de een staat dat je meteen begint met de IP en dat je dus níét het eerste weekend naar huis kan, in de ander staat dat de IP pas ná de eerste week begint, en dat je dus wél het eerste weekend naar huis kan.
Iemand?

alvast bedankt!

Welke heb je het laatste gehad?
"A prisoner of war is a man who tries to kill you and fails, and then asks you not to kill him." - Winston Churchill

Wolfie

Vraagje:

wie weet hier hoe het zit met de IP?
Ik heb 2 brieven gehad, in de een staat dat je meteen begint met de IP en dat je dus níét het eerste weekend naar huis kan, in de ander staat dat de IP pas ná de eerste week begint, en dat je dus wél het eerste weekend naar huis kan.
Iemand?

alvast bedankt!
The gene pool could use a little chlorine