Wie komt hoelaat en waar op voor de Natres.

Gestart door Defensieforum, 27/03/2005 | 15:32 uur

Buitenstaander?

succes ermee beethoven, ben benieuwd dan naar je ervaringen.

Ik moet dus morgen naar de IKS, best wel nervo, duurt een halve dag, dus ben wel een dagje zoet daarmee.
Maar maak me niet zoveel zorgen om de PO, meer om de GO hahaha

Aibeethoven

Ik heb te horen gekregen dat ik waarschijnlijk 20 juni op AMO moet!!!!!!!!! ;D
Once more unto the breach my fiends. Once more.

Buitenstaander?

Ik moet 4 mei voor mijn PO, vindt alles erg snel gaan tot nu toe dan he, misschien dat ik met de AMO in augustus mee kan doen ;D

Bandbox

Bellen helpt, echt waar. Als het te lang duurt gewoon bellen en vragen wanneer je kunt komen. Overigens kan je vaak regelen dat je, wanneer je dag 1 goed gekeurd wordt, je een paar dagen erna meteen kunt komen voor de medische keuring. Denk er om dat je ze moet kietelen als je zelf haast hebt. Overigens is het bedrijf dat de nieuwe DT's verzorgde vorig jaar ter ziele gegaan en dat veroorzaakt natuurlijk een enorme achterstand. Eerlijk is eerlijk, het nieuwe dt is wel erg mooi.

roflastc

Ik mag dinsdag a.s. (3 mei) verschijnen in Amsterdam voor de 1e keuring. Als ik het haal hoop ik rap voor deel 2 te mogen komen want ik hoop wel dat ik mee kan doen in Juni. Het zou mooi zijn als ik in September "het jaar"begin als Natres lid

Aibeethoven

Once more unto the breach my fiends. Once more.

Buitenstaander?

Succes ermee, hoop niet dat het bij mij zo gaat. ;D

Hoop op een soepele verloop.

wacht nu op een uitnodiging voor de keuringen ;D

Aibeethoven

Ik hebben eindelijk alles thuis. Ik hoef voorlopig geen kleren en kampeerspullen te kopen. Het einige probleem zijn de emblemen voor mijn DT en GVT. Deze moeten er nog op genaaid worden en die voor het GVT krijg ik morgen. Hopelijk krijg ik dan ook wat ROTten die ik er op kan doen. ;)
Once more unto the breach my fiends. Once more.

Buitenstaander?

Citaat van: Aibeethoven op 05/04/2005 | 13:51 uur


Ik ga donderdag naar KPU in Utrecht voor mijn GVT en DT (wat hiervan past) en mijn AT en CT worden gemeten. ;D


toppie ;D

Buitenstaander?

Citaat van: Aibeethoven op 03/04/2005 | 16:25 uur
Sld-3
83.10.09.115
Uhhhhhhhhh, volgens mij ben ik niet zo oud.....

Ik begrijp er ook niets van. Ik heb nu ook een tijdelijk AT (broek te klein, jas te klein, vestje véél te groot) en men is aan het bellen voor een tijdelijk DT.
Volgens mij houden ze niet zo van werken bij de KPU....

Ja heb dat vaker gehoord

en ik vindt 21 ook niet echt oud hoor ;) tenzij je nog maar 15 bent ;D

Aibeethoven

Citaat van: Buitenstaander? op 03/04/2005 | 11:39 uur
Citaat van: Aibeethoven op 02/04/2005 | 21:19 uur
Ik vandaag tijdenlijk via de kapel een baret gekregen. Verder heb ik niets en deze moet ik terug geven als ik mijn eigen psu heb.

Gewoon door blijven bellen/mailen/faxen/zeuren/schrijven, normaal moet je je PLU al hebben voordat je aan de slag gaat en voor je amo.

Ik ga donderdag naar KPU in Utrecht voor mijn GVT en DT (wat hiervan past) en mijn AT en CT worden gemeten. ;D
Once more unto the breach my fiends. Once more.

Aibeethoven

Sld-3
83.10.09.115
Uhhhhhhhhh, volgens mij ben ik niet zo oud.....

Ik begrijp er ook niets van. Ik heb nu ook een tijdelijk AT (broek te klein, jas te klein, vestje véél te groot) en men is aan het bellen voor een tijdelijk DT.
Volgens mij houden ze niet zo van werken bij de KPU....
Once more unto the breach my fiends. Once more.

Buitenstaander?

Citaat van: Aibeethoven op 02/04/2005 | 21:19 uur
Ik vandaag tijdenlijk via de kapel een baret gekregen. Verder heb ik niets en deze moet ik terug geven als ik mijn eigen psu heb.

Gewoon door blijven bellen/mailen/faxen/zeuren/schrijven, normaal moet je je PLU al hebben voordat je aan de slag gaat en voor je amo.

Maar wat ik ook niet begrijp, ik dacht dat je pas ingezet kon worden als je je amo hebt gehad? of je moet een oud gediende zijn kan ook

Aibeethoven

Ik vandaag tijdenlijk via de kapel een baret gekregen. Verder heb ik niets en deze moet ik terug geven als ik mijn eigen psu heb.
Once more unto the breach my fiends. Once more.

Buitenstaander?

Citaat van: Aibeethoven op 01/04/2005 | 14:40 uur
Ik ben 1 maart aangesteld en ik ben in princiepe al volop bezig bij de Fanfare. Ik wacht nog op mijn kontrakt en de uitnodiging voor de PSU. Bij de kapel hebben ze al een keer of 10 gebeld en gemaild. Ik moet namelijk volgende week een DT en een AT hebben ivm beedigingen en concerten. Maar ja, we wachten maar en lig toch elke dag voor de brievenbus. :-\

vreemd, ik zou gewoon door blijven bellen, klopt niet echt, maar de rest van je PLU heb je dus al?