Fokking Hell: de reacties

Gestart door Nikehercules, 13/12/2010 | 00:54 uur

Oorlogsvis

de reactie van Van der WIEL :
Voor mij persoonlijk gaat het niet alleen om de islamitische invloed. Ik wil gewoon geen situaties zoals in de Banlieues in Nederland waar duidelijk te bepalen grote groepen voor grote problemen zorgen. Ik weet dat mijn stelling me niet in dank wordt afgenomen maar ik heb genoeg criminele problemen gehad en keer op keer genoeg teleurstellingen meegemaakt om vertrouwen in een volledige groep te verliezen. Ik geloof gewoon niet meer in de verrijking van Nederland door de multiculturele samenleving zoals het de afgelopen 40 jaar geprobeerd is op te bouwen. Niet met de overwicht van twee grote islamitische groepen. Ik heb vreemd genoeg dit soort dingen niet mee gemaakt met Aziaten en Zuid-Amerikanen en heb daar heel andere gevoelens bij. Ik weet dat dit puur vanuit de onderbuik is maar er zijn zeer veel mensen om mij heen die er zo over denken

Oorlogsvis is het hier helemaal mee eens !

cabez

Citaat van: A.J. op 14/12/2010 | 01:54 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 14/12/2010 | 01:40 uur
Een van de heren forumbeheerders ziet het al ongeveer 3 pagina's alleen nog maar sporadisch over het topic gaan.....

Rob
Forumbeheerder


Jaja, zolang Elzenga geen verwijzing geeft naar zijn "feiten" topic zal het wel ff blijven rondzingen hier. Ik word er nl knap chagrijnig van als mensen iets lopen te verkondigen en dat ik daarna zelf mag gaan uitzoeken waarom ik fout zit.
Snap ik,meneer heeft een mening en die moet iedereen maar volgen,zoniet wordt dit meerdere malen uitgelegd in mijheer zijn mening.
Heb dit al een paar keer gezien en gelezen,heb me ook voorgenomen om de vaak lange postings van deze meneer niet meer te lezen.

A.J.

Citaat van: Kapitein Rob op 14/12/2010 | 01:57 uur
"Forumbeheer" kijkt het nog even aan; misschien wil iemand zelfs af en toe "fokking hell" roepen.....  ;)

Rob
Forumbeheerder


Roger, misschien dat Elzenga zich geroepen voelt om mijn "onzin" te pareren met een nieuw topic.

Enne, Fokking Hell!!!

KapiteinRob

"Forumbeheer" kijkt het nog even aan; misschien wil iemand zelfs af en toe "fokking hell" roepen.....  ;)

Rob
Forumbeheerder

A.J.

Citaat van: Kapitein Rob op 14/12/2010 | 01:40 uur
Een van de heren forumbeheerders ziet het al ongeveer 3 pagina's alleen nog maar sporadisch over het topic gaan.....

Rob
Forumbeheerder


Jaja, zolang Elzenga geen verwijzing geeft naar zijn "feiten" topic zal het wel ff blijven rondzingen hier. Ik word er nl knap chagrijnig van als mensen iets lopen te verkondigen en dat ik daarna zelf mag gaan uitzoeken waarom ik fout zit.

A.J.

Citaat van: Elzenga op 14/12/2010 | 01:33 uur
tja...ik had niet anders verwacht. Kunnen we op dit punt elkaar de hand schudden.

Leuk geprobeerd maar het gaat hem niet worden. Jip en Janneke taal: Ik zeg A jij zegt B. Ik ben van mening dat het A moet zijn en ga jou laten googlen waarom het A zou moeten zijn. Dat is de omgekeerde wereld, overtuig mij gewoon met je feiten, geef ze op een presenteerblaadje. Dat moet voor jou toch niet al te moeilijk zijn of wel dan?


Citaat
Ik hoef niks af te schuiven en dat doe ik ook niet. Ook SMI de Boer weet dat veel van de dingen die hij noemt elders al uitvoerig zijn bediscussieerd. En ik daar steeds weer de feiten en argumenten heb gegeven. Dat jij daar blijkbaar niks in ziet of die anders betiteld zegt helaas toch meer iets over jouw kennis ter zake..of beter gezegd gebrek aan...dan over mijn "sentimenten".

Dus wederom...als er behoefte is om bepaalde onderwerpen nog eens te herhalen of jij een bepaalde stelling/uitspraak van SMI de Boer wel wil hard maken met feiten...be my guest. Ik denk alleen niet dat de heren forumbeheerders het op prijs stellen als dat in dit topic gebeurd. En daar hield ik dus ook rekening mee.

Maar ik vermoed zo dat je die uitdaging niet aan gaat. Want opzetje mislukt.

Ik wil die uitdaging best aangaan (oh, de forumbeheerders zijn plotseling het heikele punt), echter, kom maar op met je link naar een relevant topic dan, want die heb ik nog niet voorbij zien komen. Als jij zo overtuigd bent van je gelijk kun je dat soort linkjes natuurlijk opdreunen en uit je mouw schudden.

KapiteinRob

Citaat van: Elzenga op 14/12/2010 | 01:33 uur
Ik denk alleen niet dat de heren forumbeheerders het op prijs stellen als dat in dit topic gebeurd.

Een van de heren forumbeheerders ziet het al ongeveer 3 pagina's alleen nog maar sporadisch over het topic gaan.....

Rob
Forumbeheerder

Elzenga

Citaat van: A.J. op 14/12/2010 | 01:22 uur
Ik raak niet zo onder de indruk van jou, walk the walk or talk the talk.
tja...ik had niet anders verwacht. Kunnen we op dit punt elkaar de hand schudden.
Citaat van: A.J. op 14/12/2010 | 01:22 uur
Afschuiven is jou wel toevertrouwd. Jij reageert nl. niet inhoudelijk met feiten. Alleen maar met Elzenga "sentimenten".
Ik hoef niks af te schuiven en dat doe ik ook niet. Ook SMI de Boer weet dat veel van de dingen die hij noemt elders al uitvoerig zijn bediscussieerd. En ik daar steeds weer de feiten en argumenten heb gegeven. Dat jij daar blijkbaar niks in ziet of die anders betiteld zegt helaas toch meer iets over jouw kennis ter zake..of beter gezegd gebrek aan...dan over mijn "sentimenten".

Dus wederom...als er behoefte is om bepaalde onderwerpen nog eens te herhalen of jij een bepaalde stelling/uitspraak van SMI de Boer wel wil hard maken met feiten...be my guest. Ik denk alleen niet dat de heren forumbeheerders het op prijs stellen als dat in dit topic gebeurd. En daar hield ik dus ook rekening mee.

Maar ik vermoed zo dat je die uitdaging niet aan gaat. Want opzetje mislukt.

A.J.

Citaat van: Elzenga op 14/12/2010 | 01:10 uur
Leuk geprobeerd...maar ik raak hier niet zo van onder de indruk. Iedereen die hier al wat jaren "meedraait" en leest weet dat ik tot uit den treuren met de droge feiten en argumenten ben gekomen in de vele discussies hier over dit soort onderwerpen. Dat ik in dit topic dat niet weer wil herhalen lijkt me begrijpelijk. Als iemand hier iets anders van vindt en dit wenst aan te tonen...be my guest. Via een bestaand topic, nieuw topic of mijn part PM.

Ik raak niet zo onder de indruk van jou, walk the walk or talk the talk.

Citaat
Lees daarbij reactie 20 nog eens...Daar deponeerde niet ik maar SMI de Boer een nogal boute stelling waar ik op reageerde. Die hij vervolgens met antwoord 26 verder invulde met zaken die noch feitelijk juist zijn of sterk overdreven en eentonig uitvergroot. Niet ik moet hier dus een stelling verdedigen, dat is SMI de Boer. Beetje kinderachtig om dan nu vervolgens de boel om te draaien....

Afschuiven is jou wel toevertrouwd. Jij reageert nl. niet inhoudelijk met feiten. Alleen maar met Elzenga "sentimenten".

Elzenga

Citaat van: A.J. op 14/12/2010 | 00:55 uur
Mag hier ook, kom maar op zou ik zeggen. En zoeken doe ik niet aan als jij zo stellig met "droge feiten" komt. Jij bent van mening dat je eea makkelijk kunt pareren met "droge feiten". Dus mag je of een link plaatsen naar dat topic of je mag hier aan de slag gaan. Het is bij jou de omgekeerde wereld wanneer het je uitkomt, jij poneert een stelling en ik mag het bewijs gaan zoeken. Kom op.
... Leuk geprobeerd...maar ik raak hier niet zo van onder de indruk. Iedereen die hier al wat jaren "meedraait" en leest weet dat ik tot uit den treuren met de droge feiten en argumenten ben gekomen in de vele discussies hier over dit soort onderwerpen. Dat ik in dit topic dat niet weer wil herhalen lijkt me begrijpelijk. Als iemand hier iets anders van vindt en dit wenst aan te tonen...be my guest. Via een bestaand topic, nieuw topic of mijn part via PM.

Lees daarbij reactie 20 nog eens...Daar deponeerde niet ik maar SMI de Boer een nogal boute stelling waar ik op reageerde. Die hij vervolgens met antwoord 26 verder invulde met zaken die noch feitelijk juist zijn of sterk overdreven en eentonig uitvergroot. Niet ik moet hier dus een stelling verdedigen, dat is SMI de Boer. Beetje kinderachtig om dan nu vervolgens de boel om te draaien....

A.J.

Citaat van: Elzenga op 14/12/2010 | 00:44 uur
daar is een zoekmachine hier voor...of stel op betreffende topic je vragen...ik beantwoord ze rustig nog een keer.

Mag hier ook, kom maar op zou ik zeggen. En zoeken doe ik niet aan als jij zo stellig met "droge feiten" komt. Jij bent van mening dat je eea makkelijk kunt pareren met "droge feiten". Dus mag je of een link plaatsen naar dat topic of je mag hier aan de slag gaan. Het is bij jou de omgekeerde wereld wanneer het je uitkomt, jij poneert een stelling en ik mag het bewijs gaan zoeken. Kom op.

Citaat
om in de buurt van dit topic te blijven...onze aanwezigheid in Afghanistan...sorry, maar dan zijn dit absoluut geen zijsprongen maar juist de zaken waar het in feiten om ging en gaat.

Nee. Jij weet drommels goed dat het daar niet over gaat. Je probeert je er weer met 1 of andere u bocht uit te lullen.

A.J.

Citaat van: Elzenga op 14/12/2010 | 00:39 uur
zij waren alleen niet omvangrijk en sterk genoeg er wat tegen te doen......wij zijn wel omvangrijk en bovendien sterk en invloedrijk.

Wij op oa dit forum wel, maar "Den Haag" krijgt al slappe knieƫn als ze het woord "dizcrieminazie" horen. En ja, dan mogen we dansen naar die pijpen.

Elzenga

Citaat van: A.J. op 14/12/2010 | 00:40 uur
Nou, daar ben ik dan toch benieuwd naar.
daar is een zoekmachine hier voor...of stel op betreffende topic je vragen...ik beantwoord ze rustig nog een keer.
Citaat van: A.J. op 14/12/2010 | 00:40 uur
Allerlei zijsprongen maken hoeft niet, daar gaat het nl. niet over.
Om in de buurt van dit topic te blijven...onze aanwezigheid in Afghanistan...sorry, maar dan zijn dit absoluut geen zijsprongen maar juist de zaken waar het in feiten om ging en gaat.

A.J.

Citaat van: Elzenga op 14/12/2010 | 00:21 uur
niet zozeer alleen in dit topic maar in de discussies over deze onderwerpen elders...droge feiten over de Islam en Koran.

Nou, daar ben ik dan toch benieuwd naar.

Citaat
droge feiten over de doctrine die ten grondslag lag aan inval Afghanistan en Irak, droge feiten over motivatie van Al Qaeda en daaraan gerelateerde terroristen, droge feiten over invloed van conflicten zoals Palestijns/Israelische, droge feiten over dat conflict, droge feiten over 9/11, droge feiten over leugens rond Afghanistan en met name Irak, droge feiten over integratieproblemen hun oorzaak en omvang...enz enz...

Allerlei zijsprongen maken hoeft niet, daar gaat het nl. niet over.

Elzenga

Citaat van: A.J. op 14/12/2010 | 00:18 uur
En daar waren de "natives" ook erg gelukkig mee...
zij waren alleen niet omvangrijk en sterk genoeg er wat tegen te doen......wij zijn wel omvangrijk en bovendien sterk en invloedrijk.