Gezocht : Groene naamplaatjes

Gestart door scoutz0r, 06/02/2011 | 15:22 uur

onderofficier

Citaat van: Ipkiss op 10/02/2011 | 20:56 uur
Het punt is dat men uiteindelijk gedwongen wordt om toch zelf te boel recht te trekken waar defensie (weer) faalt.


Het punt is dat men zoveel voor defensie over heeft dat wij zelf de boel recht trekken............................
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Ipkiss

Het punt is dat men uiteindelijk gedwongen wordt om toch zelf te boel recht te trekken waar defensie (weer) faalt.

Lichtingen die zelf sokken moeten kopen (zoals nu, max vergoeding € 18 en dan wel vragen of ze goede wandelsokken willen kopen voor dat geld), of handschoenen of wat mij betreft elastiekjes omdat het def elastiek op is.
Men heeft op CLAS(!) niveau hemel en aarde moeten bewegen om ervoor te zorgen dat er camo-doosjes kwamen voor de nieuwe lichting.


Huz-Huz1-Kpl-Kpl1-Knt-Tlnt-Elnt-Ritm-Maj

Tanker

Citaat van: Cigarz op 06/02/2011 | 20:07 uur
De baas wil dat ik zo'n ding draag, dan zorgt de baas maar dat ik ze kan bestellen. Als het KPU ze niet meer verstrekt (en dat doen ze niet meer), heeft de baas dus pech. Maar ik weiger geld uit te geven aan zoiets onbenulligs als een naamlintje, als mijn werkgever daar te krenterig voor is. Dan spreekt men mij maar aan met "Sgt Klitteband"...

Hehehe, en terecht !
Als de baas dit belangrijk vind dan schaft hij ze maar aan voor zijn personeel.....

A.J.

Citaat van: SMI de Boer op 07/02/2011 | 21:09 uur
Ah, weet je. Het zal me toch een worst zijn of ze peppie elastiekjes van noorloos in hun pijpen hebben ipv die knoopzooi uit de voorraadkast, als je dan op alles moet gaan letten kan je ze beter van nakend af aan zelf aankleden.
Als een pliesieagent ieder fietslampie dat niet brand moet bekeuren komt-ie ook nergens anders meer aan toe

In de AMO hebben ze bij mij bakkies met hun Noorloos zooi. Opgerot! Paraat is het een ander verhaal.

SMI de Boer

Citaat van: A.J. op 07/02/2011 | 21:05 uur
Citaat van: SMI de Boer op 07/02/2011 | 20:58 uur
Absoluut, je moet  ook binnen de grenzen handelen.

En soms moet je ze opzoeken ;)
Ah, weet je. Het zal me toch een worst zijn of ze peppie elastiekjes van noorloos in hun pijpen hebben ipv die knoopzooi uit de voorraadkast, als je dan op alles moet gaan letten kan je ze beter van nakend af aan zelf aankleden.
Als een pliesieagent ieder fietslampie dat niet brand moet bekeuren komt-ie ook nergens anders meer aan toe
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

A.J.

Citaat van: SMI de Boer op 07/02/2011 | 20:58 uur
Absoluut, je moet  ook binnen de grenzen handelen.

En soms moet je ze opzoeken ;)

SMI de Boer

Citaat van: A.J. op 07/02/2011 | 20:55 uur
Citaat van: SMI de Boer op 07/02/2011 | 20:19 uur
Niet meer de "alleen het beste is goeg genoeg voor mijn mannen" kant?

Uiteraard wil ik ook het beste voor de baksmaten, maar er zijn grenzen en dat weet jij net zo goed als mij.

Absoluut, je moet  ook binnen de grenzen handelen.
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

A.J.

Citaat van: SMI de Boer op 07/02/2011 | 20:19 uur
Niet meer de "alleen het beste is goeg genoeg voor mijn mannen" kant?

Uiteraard wil ik ook het beste voor de baksmaten, maar er zijn grenzen en dat weet jij net zo goed als mij.

KapiteinRob

Citaat van: SMI de Boer op 07/02/2011 | 20:19 uur
Niet meer de "alleen het beste is goeg genoeg voor mijn mannen" kant?

Objectief niet vast te stellen, en zeker niet in de PAINF-perceptie die jij (b)lijkt te hanteren.

SMI de Boer

Niet meer de "alleen het beste is goeg genoeg voor mijn mannen" kant?
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

KapiteinRob

Citaat van: SMI de Boer op 07/02/2011 | 20:02 uur
kijk ik weer de welbekende andere kant op.

O ja, die "ik bepaal zelf wel wanneer ik de regels volg en wanneer niet kant"..... ;)

SMI de Boer

Citaat van: Kapitein Rob op 07/02/2011 | 19:53 uur
Citaat van: SMI de Boer op 07/02/2011 | 18:54 uur
Niet alleen lezen wat je wil lezen

Jij pretendeert kader te zijn, dus jij kunt je niet verschuilen achter "het kader dat je matst".  ;)

Ik ben niet ieders kader... Daarbij hebben sommigen de fokus op ethiek waar ik me meer op prestatie richt

Op het moment dat je beter presteert doordat je lekker in je pak zit dat je niet aan hoort te hebben kijk ik weer de welbekende andere kant op.
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

KapiteinRob

Citaat van: SMI de Boer op 07/02/2011 | 18:54 uur
Niet alleen lezen wat je wil lezen

Jij pretendeert kader te zijn, dus jij kunt je niet verschuilen achter "het kader dat je matst".  ;)

SMI de Boer

Citaat van: Kapitein Rob op 07/02/2011 | 18:43 uur
Citaat van: SMI de Boer op 07/02/2011 | 18:40 uur
en op de kazerne geldt ook dat je alleen mag dragen wat je uitgereikt is

Goh, en al dat begrip voor "eigen aankoop spullen" die beter zouden zijn dan de door de baas verstrekte spullen dan?

Citaat van: SMI de Boer op 07/02/2011 | 18:40 uur
dat je kader het allemaal best vindt is jouw mats

Niet alleen lezen wat je wil lezen
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

SMI de Boer

Citaat van: Lex op 07/02/2011 | 18:47 uur
Dit topic is verplaatst naar KPU.

Lex
Algeheel beheerd


Lekker... kunnen we voor iedere reactie naar Soest (Leusden, Amersfoort, Soesterberg, whatever..)
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend