gezocht:nbc -informatie

Gestart door card, 19/01/2003 | 15:21 uur

-Jeroen-

Ik weet dat er in de initieele opleiding KLu in woensdrecht veel aandacht aan wordt besteed misschien dat daar mensen zitten die je hier meer over zoud en kunnen vertellen.
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

card

ik zoek inderdaad specifiek nederlandse nbc-informatie uit de periode 1975-1985, maar toch bedankt voor de links ;)

Caspar


card

aangezien geen reakties; is er dan een ouwe stomp die  me kan vertellen waar ik dan info kan krijgen? e-mail adres NBC-school ofzo? :(

card

Ik ben er zelf vroeger ook wel door heen gegaan, maar hoe het er nu precies allemaal uit zag dat weet ik niet meer, en daar gaat het nu juist om.
ik heb hier wel het een en ander aan voorschriften en afbeeldingen maar die zijn op sommige punten wat onduidelijk.
wat ik wil weten is bv. hoe zag een motorontsmetter van een nbcpeleton eruit, heeft iemand hier een foto van? welke kleding werd er gedragen enz enz.

a3k

Ik heb het wel eens gadaan, met meerdere mensen, maar dat is al weer lang geleden, '79/84,.

card

Hobbyïst zoekt contact met iemand die alles weet over  opbouw, materieel enz van een nbc-straat in de periode 1970-1985.
???