Onzin-topic uitgave 23

Gestart door Lex, 13/04/2010 | 22:23 uur

onderofficier

Citaat van: Ros op 23/11/2012 | 21:03 uur
Geloof er niets van...........die boef met mijter is altijd op pad met enkele dofdonkergroene sidekicks die geen geweld schuwen........

dus maar verplaatst.....  ;)   naar het onzin topic  ..............  okee okee   ik beken  :-*
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Ace1

Citaat van: Ros op 23/11/2012 | 21:03 uur
Geloof er niets van...........die boef met mijter is altijd op pad met enkele dofdonkergroene sidekicks die geen geweld schuwen........

Zo te horen heeft Ros deze boef ook al op bezoek gehad? :devil:

Ros

Citaat van: onderofficier op 23/11/2012 | 20:41 uur
Wie had het gedacht dat zelfs ik me niet kon houden aan proportioneel geweld.   Ik niet:  ik ben net vrij gelaten door de Kmar na verhoor.....

Afgelopen nacht is er bij mij ingebroken, hoorde gestommel en ik ging kijken.
Het eea is flink uit de hand gelopen.... zie foto.................  

Geloof er niets van...........die boef met mijter is altijd op pad met enkele dofdonkergroene sidekicks die geen geweld schuwen........

onderofficier

Wie had het gedacht dat zelfs ik me niet kon houden aan proportioneel geweld.   Ik niet:  ik ben net vrij gelaten door de Kmar na verhoor.....

Afgelopen nacht is er bij mij ingebroken, hoorde gestommel en ik ging kijken.
Het eea is flink uit de hand gelopen.... zie foto................. 



Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

onderofficier

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

onderofficier

Citaat van: WUZMAIL op 23/11/2012 | 17:41 uur
"Welk een krankzinnig land is Nederland geworden, dat iemand die spaart wordt gestraft en iemand die alles opzuipt, opvreet of vergokt wél kan rekenen op huursubsidie!"

Is al jaren zo.....  dus er is eigenlijk niets nieuws onder de zon.

Ik heb ook een probleem als ik in de bijstand zou komen omdat ik iets meer dan 5.685,00 euro spaargeld heb.....   

Reken eens uit wat het kost als bij toeval al mijn witgoed, tv en computer kapot zou gaan, okee ik zal het verklappen: iets minder dan mijn spaargeld......
Maar als ik alleenstaande ouder of een partner zou zijn mag ik opeens meer spaargeld (€ 11.370,00) hebben. 

Ook de uitkering is anders 
gehuwd € 1.336,87 
alleenstaand  € 668,44            (dat is bijna mijn huur!!!  terwijl die gehuwde dezelfde huur hebben maar dan 668,43 overhouden ........) 
alleenstaand met kind € 935,81


Wie zei er trouwens dat de overheid zo goed voor werkeloze zorgt??     Stel de huursubsidie e.d. gaat er af  waar zal ik dan van moeten leven.
De banen liggen echt niet (meer) voor het oprapen....   Hier in de buurt nemen ze voor de "mindere" banen alleen oost-europeanen aan....

Inderdaad krankzinnig Nederland, maar er zijn lui die het nog krankzinniger willen maken!!!!   
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Lex

WUZMAIL: Alles voor de potverteerders

AMSTERDAM - Omdat de 90-jarige moeder van lezer A. Hendriks elke maand een beetje spaarde voor haar eigen uitvaart, heeft de Belastingdienst haar huursubsidie teruggevorderd. "Welk een krankzinnig land is Nederland geworden, dat iemand die spaart wordt gestraft en iemand die alles opzuipt, opvreet of vergokt wél kan rekenen op huursubsidie!"

A. Hendriks schrijft:

Mijn moeder van nu bijna 90 jaar oud heeft naast haar AOW een pensioentje van nog geen 100 euro per maand. Tot voor kort woonde ze in een seniorenwoning in Alphen aan den Rijn, gehuurd van Woonzorg. Zij kreeg daarvoor huursubsidie.

Toen mijn vader 7 jaar geleden overleed besloot mijn moeder dat zij haar eigen uitvaart wil betalen om niemand ten laste te zijn. Zij zette vanaf toen 50 euro per maand op haar spaarrekening en kon dat doen door geen geld uit te geven aan drank, sigaretten, mooie kleren of uitgaan.

Vorige week kreeg zij van de Belastingdienst een vordering om over 2011 de huursubsidie van 3600 euro terug te betalen omdat zij 4700 euro op haar spaarrekening had!

Mijn broer heeft de Belastingdienst gebeld en gevraagd hoe dit kon en of iemand dan niet meer voor haar uitvaart mocht sparen. Antwoord van de ambtenaar: "Nee, maar als ze later tekort komt voor iets dan springt de bijstand wel bij."

Dus iemand die krap 50 euro per maand kan sparen wordt 300 euro per maand gekort op noodzakelijke huursubsidie!

Zij heeft nu dus nog 1100 euro op haar spaarrekening; te weinig voor een behoorlijke uitvaart.

Welk een krankzinnig land is Nederland geworden waar iemand die spaart om later niemand ten laste te zijn wordt gestraft en iemand die alles opzuipt, opvreet of vergokt wél kan rekenen op huursubsidie!

Blijkbaar wil de nivellerende en marxistische overheid dat iedereen alles maar opmaakt en dan de hand gaat ophouden bij de bijstand!

Telegraaf,
vr 23 nov 2012, 14:55

IPA NG

Citaat van: Lex op 23/11/2012 | 15:37 uur
Citaat van: IPA NG op 23/11/2012 | 15:25 uur
Ik zie hier dat Defensie nog wel eens stageplaatsen heeft voor HBO-Rechten studenten in Arnhem/Schaarsbergen die kant op.
Met hier bedoel je vast niet het DF.  :lol:
Citaat van: IPA NG op 23/11/2012 | 15:25 uur
Nu ben ik op zoek naar een stageplaats maar dat is allemaal niet zo makkelijk deze tijd en met deze opleiding.
Weet iemand waar Defensie ergens een juridische afdeling heeft zitten? Ik heb opties nodig als mijn vele mails naar advocatenkantoren en zo niets opleveren.
Elke OPCO heeft een eigen Juridische afdeling. Zoek je in een bepaalde regio?

Ik zag inderdaad meerdere locaties staan in de lijst.
Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

Lex

Citaat van: IPA NG op 23/11/2012 | 15:25 uur
Ik zie hier dat Defensie nog wel eens stageplaatsen heeft voor HBO-Rechten studenten in Arnhem/Schaarsbergen die kant op.
Met hier bedoel je vast niet het DF.  :lol:
Citaat van: IPA NG op 23/11/2012 | 15:25 uur
Nu ben ik op zoek naar een stageplaats maar dat is allemaal niet zo makkelijk deze tijd en met deze opleiding.
Weet iemand waar Defensie ergens een juridische afdeling heeft zitten? Ik heb opties nodig als mijn vele mails naar advocatenkantoren en zo niets opleveren.
Elke OPCO heeft een eigen Juridische afdeling. Zoek je in een bepaalde regio?

IPA NG

Ik zie hier dat Defensie nog wel eens stageplaatsen heeft voor HBO-Rechten studenten in Arnhem/Schaarsbergen die kant op.
Nu ben ik op zoek naar een stageplaats maar dat is allemaal niet zo makkelijk deze tijd en met deze opleiding.
Weet iemand waar Defensie ergens een juridische afdeling heeft zitten? Ik heb opties nodig als mijn vele mails naar advocatenkantoren en zo niets opleveren.
Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

dudge

Citaat van: IPA NG op 20/11/2012 | 20:40 uur
De titel ook ;D

Had ik nog overheen gekeken, maar inderdaad  ;D

IPA NG

Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

Lex


Elzenga


A.J.