Defensie on the move in Amsterdam

Gestart door Ace1, 05/08/2012 | 01:35 uur

DvdW

Citaat van: onderofficier op 06/08/2012 | 11:02 uur
Dan heb je ook moeite met andere feestjes die alleen voor bepaalde doelgroepen zijn, lijkt mij. 

Daarnaast is dit een,vaak in tegenstelling tot die andere feestje, een open feestje als je als hetero er heen wilt mag en kan dat.
Wat voor feestjes bedoel je?
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Ros

Ik voel mij in ieder geval niet geroepen om iieder jaar een verkleedpartij te organiseren om nog een helder te maken dat ik hetero ben.

Gay Pride is een gebeuren om iieder jaar weer een statement af te geven......wat niet nodig is. Wees homo en doe je ding zou ik zeggen, 365 dagen per jaar.

onderofficier

Citaat van: Ros op 06/08/2012 | 10:56 uur
Waar ik moeite mee heb is dat deze mensen altijd roepen dat zij net als iedereen zijn en er gewoon bij horen, en dan ga je eens per jaar een feestje organiseren om te laten zien dat zij toch net iets anders zijn   :confused:

Dan heb je ook moeite met andere feestjes die alleen voor bepaalde doelgroepen zijn, lijkt mij. 

Daarnaast is dit een,vaak in tegenstelling tot die andere feestje, een open feestje als je als hetero er heen wilt mag en kan dat.
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

onderofficier

Citaat van: Ace1 op 06/08/2012 | 10:03 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 05/08/2012 | 20:44 uur
Wellicht is Ace1 de mening toegedaan dat de meeste mietjes bij de KL zitten?

Rob als ik eens naar de foto van Defensie kijk zie ik , heb je wel gelijk  ik tel 5 Kl uniformen, 4 Klu uniformen en  3 Kmar uniformen, het lijkt trouwens dat ik ook politie uniformen zie?]

Het is wel een simpele manier van rekenen je ziet 5 kl uniformen , 4 klu uniformen, 3 kmar uniformen en 1 km uniform dus bij de KL werken de meeste mietjes.
Als je het eea verhoudingsgewijs gaat bereken heb je waarschijnlijk een ander antwoord........
KM 1 op de 10.000
KLu 4 op  de 12.000
KL 5 op de 50.000     verhoudingsgewijs werken er even veel mietjes bij de KM als bij de KL..............      
Kmar 3 op de 6000   verhoudingsgewijs werken er dus meer mietjes bij de Kmar........ daarna bij de Klu..........

Het kan ook nog zijn dat het per krijgsmachtdeel scheelt of men er voor uit durft te komen.............. Misschien heerst er nog wel een cultuur bij de marine dat men dat niet durft   maar dan kan kapt. rob meer over vertellen (niet dat ik zeg dat hij homo is maar als insider bij de marine weet die vast wel wat voor cultuur daar heerst ondanks dat die nu elders op het land zit)  
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Ros

Waar ik moeite mee heb is dat deze mensen altijd roepen dat zij net als iedereen zijn en er gewoon bij horen, en dan ga je eens per jaar een feestje organiseren om te laten zien dat zij toch net iets anders zijn   :confused:

Ace1

#22
Citaat van: Kapitein Rob op 05/08/2012 | 20:44 uur
Wellicht is Ace1 de mening toegedaan dat de meeste mietjes bij de KL zitten?

Rob als ik eens naar de foto van Defensie kijk zie ik , heb je wel gelijk  ik tel 5 Kl uniformen, 4 Klu uniformen en  3 Kmar uniformen, het lijkt trouwens dat ik ook politie uniformen zie?

Citaat van: onderofficier op 05/08/2012 | 20:58 uur
Die zitten By The Navy  ................  kijk maar:     http://www.youtube.com/watch?v=InBXu-iY7cw

Onderofficier leuk om een filmpje van You Tube er bij te plaatsen, maar als ik naar de foto van Defensie kijk zie ik maar een KM uniform, dus jou theorie gaat in dit geval niet op.


onderofficier

Citaat van: Tanker op 05/08/2012 | 22:39 uur
Gezeik weer elk jaar opnieuw, als je gay/lesbisch/transgender bent of dat je graag met geiten n*ukt,  moet je dat lekker zelf weten maar laat de koppeling met defensie / uniform lekker buitenwege.

Bang dat men je ziet als homo / transgender als je in je uniform rondloopt?

Maar inderdaad: elk jaar opnieuw hier gezeik over de gaypride......bah    Wel grappig: het duurt een dagje en ondertussen hebben we het er dagen over........

Citaat van: Tanker op 05/08/2012 | 22:39 uur
We leven niet meer in de jaren ' 50 of in het Midden-Oosten, hysterisch overdreven gedoe daar met die bootjes  :sick:
Pas sinds 1996 is er een gaypride    wat heeft de jaren 50 er mee te maken?  Juist in die tijd durfde men niet voor de homosexualiteit uit te komen en was de psychiatrie en medische wetenschap  bezig met de 'genezing' van homomannen. Tot in de jaren zestig zijn elektroshocktherapie en castratie onderdeel van deze medische behandeling geweest............

Ik wist niet dat er in het Midden-Oosten ook een gaypride was..

Je hoeft niet naar dit "hysterische" gedoe te kijken.  Leef en laten leven.     
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Mourning

Valt met geiten neuken niet onder bestialiteit en is dat niet strafbaar....?  :big-smile:
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Tanker

Gezeik weer elk jaar opnieuw, als je gay/lesbisch/transgender bent of dat je graag met geiten n*ukt,  moet je dat lekker zelf weten maar laat de koppeling met defensie / uniform lekker buitenwege.
We leven niet meer in de jaren ' 50 of in het Midden-Oosten, hysterisch overdreven gedoe daar met die bootjes  :sick:

Lex

Citaat van: onderofficier op 05/08/2012 | 21:32 uur
O, nu is het wél een echte vraag......omdat jij nu een vraagstelling hebt...................?
Gaarne even goed lezen voordat ondoordachte reacties geplaatst worden.

michielnr

Citaat van: Ace1 op 05/08/2012 | 01:41 uur
dat er homo´s en  lesbiennes, binnen de krijgsmacht werken daar kan ik nog wel inkomen maar transgenders binnen de krijgsmacht dat vind ik een ander verhaal.

want?
NR

Lex

Citaat van: onderofficier op 05/08/2012 | 21:13 uur
opeens is mijn bijdrage weg.......... weer een beheerder die de knopjes niet beheerst?   Gaat lekker zo.............
Ik geef je in dit geval het voordeel van de twijfel en heb je posting terug geplaatst.

Lex
Algeheel beheerder

onderofficier

#15
Citaat van: Lex op 05/08/2012 | 21:23 uur
Heeft niets met mijn vraagstelling te maken.

O, nu is het wél een echte vraag......omdat jij nu een vraagstelling hebt...................?  maar als ik een vraag stel niet....en daar vind je dan niets van..(als privé persoon laat staan als algemeen beheerder)......want ik heb al meerdere malen dit antwoord op vragen gehad die ik stelde en daar is ook vanaf jouw geen reacite opgekomen....(ook niet met je andere pet op..)........maar nu jij (als persoon) een vraag stelt moet er een antwoord komen.....Dus of er een echt antwoord moet komen  is afhankelijk van wie de vraag stelt........meten met twee maten............... went ook niet........        

En ja (als op antwoord je vraag )   ik vind ze qua kleding en beweging er behoorlijk homo uitzien....................    

maar waar zie je die politieagent......?  
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

onderofficier

Citaat van: Kapitein Rob op 05/08/2012 | 21:23 uur
Citaat van: onderofficier op 05/08/2012 | 21:13 uur
opeens is mijn bijdrage weg.......... weer een beheerder die de knopjes niet beheerst?   Gaat lekker zo.............

Hoezo "weer"? En wellicht heb je zelf lopen klonten met de knopjes.....

Al eens gebeurt....duurde ff voordat het werd toegegeven     
En nee ik heb het niet zelf gedaan......... (wel lekker makkelijk) 
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Lex

Citaat van: onderofficier op 05/08/2012 | 21:14 uur
Ze zien er wel homo uit.............................
M.a.w. Als iemand gekleed is als: bouwvakker, marineman, Indiaan, politieman, motorrijder of cowboy dan ziet deze er als een homo uit?  :angel:
Citaat van: onderofficier op 05/08/2012 | 21:14 uur
Niet gaan zeggen dat er een vraag werd gesteld want er zijn hier een aantal leden die zeggen dat als je een vraag stelt je ze woorden in de mond legt / de woorden verdraait..............Daar wordt ook voor de rest niets van gezegd.......    Een vraag stellen is hier dus hetzelfde als woorden in de mond leggen / het verdraaien van woorden...............
Heeft niets met mijn vraagstelling te maken.