Defensie on the move in Amsterdam

Gestart door Ace1, 05/08/2012 | 01:35 uur

KapiteinRob

Citaat van: onderofficier op 05/08/2012 | 21:13 uur
opeens is mijn bijdrage weg.......... weer een beheerder die de knopjes niet beheerst?   Gaat lekker zo.............

Hoezo "weer"? En wellicht heb je zelf lopen klonten met de knopjes.....

onderofficier

#11
Citaat van: Lex op 05/08/2012 | 21:12 uur
Citaat van: onderofficier op 05/08/2012 | 20:58 uur
Die zitten By The Navy  ................  
Waar baseer je dat op? Mocht je verwijzen naar Village People, dan zit je toch echt verkeerd.

Ze zien er wel homo uit.............................  aanname aanname ik weet het  maar goed mijn aanname is wél reden voor commentaar.......
Ik wen er maar niet aan.......

Niet gaan zeggen dat er een vraag werd gesteld want er zijn hier een aantal leden die zeggen dat als je een vraag stelt je ze woorden in de mond legt / de woorden verdraait..............Daar wordt ook voor de rest niets van gezegd.......    Een vraag stellen is hier dus hetzelfde als woorden in de mond leggen / het verdraaien van woorden...............
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

onderofficier

opeens is mijn bijdrage weg.......... weer een beheerder die de knopjes niet beheerst?   Gaat lekker zo.............
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Lex

Citaat van: onderofficier op 05/08/2012 | 20:58 uur
Die zitten By The Navy  ................  
Waar baseer je dat op? Mocht je verwijzen naar Village People, dan zit je toch echt verkeerd.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: onderofficier op 05/08/2012 | 20:58 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 05/08/2012 | 20:44 uur
Wellicht is Ace1 de mening toegedaan dat de meeste mietjes bij de KL zitten?

Die zitten By The Navy  ................  kijk maar:     http://www.youtube.com/watch?v=InBXu-iY7cw

Ook voor OO is er vast gips.  :angel:

onderofficier

Citaat van: Kapitein Rob op 05/08/2012 | 20:44 uur
Wellicht is Ace1 de mening toegedaan dat de meeste mietjes bij de KL zitten?

Die zitten By The Navy  ................  kijk maar:     http://www.youtube.com/watch?v=InBXu-iY7cw
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

KapiteinRob

Wellicht is Ace1 de mening toegedaan dat de meeste mietjes bij de KL zitten?

Lex

Ace1, is er een reden voor het feit dat dit topic KL is gepost? Het lijkt me meer een defensiebreed onderwerp.

Lex
Algeheel beheerder

onderofficier

#4
Citaat van: Ace1 op 05/08/2012 | 01:41 uur
Citaat van:  defensie op 05/08/2012 | 01:35 uur
Volgens secretaris-generaal Ton Annink heeft de homo-emancipatie binnen de krijgsmacht sinds de oprichting van de stichting, 25 jaar geleden, grote sprongen vooruit gemaakt. "Gelukkig maar", zei hij als vertegenwoordiger van Defensie.

Komt Ton Annink  nu eindelijk er  vooruit dat hij homo is?

Dat denk ik niet

Stel dat er inplaatst homovrouwen of moslim had gestaan is betrokkene dan vrouw of moslim?

Kan iemand die (het misschien niet is) blij zijn voor diegene die het wel is en dat het wat beter wordt binnen defensie    
Maar stel dat die er wel voor uitkomt wat dan nog?   Maar je vermoed dat hij homo is, op welke grond?

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

KapiteinRob


Ace1

Citaat van:  defensie op 05/08/2012 | 01:35 uur
Met de deelname wil de stichting sociale veiligheid en acceptatie van lesbiennes, homo's,  biseksuelen en transgenders onder het Defensiepersoneel zichtbaar en bespreekbaar maken.

dat er homo´s en  lesbiennes, binnen de krijgsmacht werken daar kan ik nog wel inkomen maar transgenders binnen de krijgsmacht dat vind ik een ander verhaal.

Citaat van:  defensie op 05/08/2012 | 01:35 uur
Volgens secretaris-generaal Ton Annink heeft de homo-emancipatie binnen de krijgsmacht sinds de oprichting van de stichting, 25 jaar geleden, grote sprongen vooruit gemaakt. "Gelukkig maar", zei hij als vertegenwoordiger van Defensie.

Komt Ton Annink  nu eindelijk er  vooruit dat hij homo is?

Ace1

Nederlandse militairen uit de hele krijgsmacht waren vandaag in uniform te vinden op de grachten van Amsterdam. Met een eigen boot, uitgedost als pantservoertuig, namen ze op initiatief van de Stichting Homosexualiteit en Krijgsmacht deel aan de Canal Parade.

Met de deelname wil de stichting sociale veiligheid en acceptatie van lesbiennes, homo's,  biseksuelen en transgenders onder het Defensiepersoneel zichtbaar en bespreekbaar maken. Volgens secretaris-generaal Ton Annink heeft de homo-emancipatie binnen de krijgsmacht sinds de oprichting van de stichting, 25 jaar geleden, grote sprongen vooruit gemaakt. "Gelukkig maar", zei hij als vertegenwoordiger van Defensie. "Mensen die bij Defensie werken, moeten zich welkom voelen en worden beoordeeld op hun kwaliteiten, niet op hun geaardheid."

Populariteit
Deelname met een eigen vaartuig is overigens niet meer vanzelfsprekend. De Canal Parade neemt in populariteit toe. Er waren volgens majoor Peter Kees Hamstra ongeveer 220 inschrijvingen, terwijl er met het oog op de veiligheid en de duur van de parade ruimte is voor maximaal 80 boten. "Die van Defensie zat met ongeveer 85 mensen, onder wie 4 Amerikaanse militairen, helemaal vol. Er was meer belangstelling dan plaats", aldus de voorzitter van de Stichting Homosexualiteit en Krijgsmacht. Hij liet zich lovend uit over de aanwezigheid van Annink en de Hoofddirecteur Personeel van Defensie luitenant-generaal Willem van de Water. Hamstra: "Dat zij erbij zijn onderstreept het belang van goed werkgeverschap voor ál het personeel."

De krijgsmacht was dit jaar voor de tweede keer met een eigen boot bij de Canal Parade vertegenwoordigd. Het thema was 'on the move', visueel gemaakt door het vaartuig te laten ogen als een pantservoertuig.

http://www.defensie.nl/actueel/nieuws/2012/08/04/46197919/Defensie_on_the_move_in_Amsterdam