Printen van topics door gasten

Gestart door Ace1, 22/08/2012 | 22:12 uur

KapiteinRob

Citaat van: Ace1 op 23/08/2012 | 21:16 uur
Lex, was een van de eerste personen die dit topic las.

1. Ook Lex zit wellicht wel eens mobiel te prutsen.
2. Ik lees ook wel eens wat zonder te (meteen) te reageren.
3. Forumkwesties zijn een primaire zaak voor de forumbeheerders. Dat Lex als algeheel beheerder ons ondersteunt maakt het niet zijn taak e.e.a. meteen op te pakken.

A.J.

Citaat van: Ace1 op 23/08/2012 | 21:16 uur
Citaat van: A.J. op 23/08/2012 | 20:33 uur
Ik heb het niet echt gevolgd, ben nog met vakantie. Maar Lex heb ik hier nog niet gezien volgens mij.

Lex, was een van de eerste personen die dit topic las.

Oh, okee. Heb ik niet gezien, zit mobiel te prutsen.

Ace1

Citaat van: A.J. op 23/08/2012 | 20:33 uur
Ik heb het niet echt gevolgd, ben nog met vakantie. Maar Lex heb ik hier nog niet gezien volgens mij.

Lex, was een van de eerste personen die dit topic las.

A.J.

Zoek maar eens op: "numerus fixus defensieforum" met google, dan zul je in de resultaten een defensieforum link tegenkomen met in die link een "printpage/ print pagina" vermelding.

Heeft te maken met de user agent. Google kan bv in het topic kijken, terwijl je als gebruiker geregistreerd moet zijn. Met Firefox kun je een ad on instaleren waarbij je jezelf een andere user agent kunt aanmeten (bv Google). Kan handig zijn om fora zoals defforum te bekijken zonder registratie. Werkt overigens niet bij alle besloten fora, maar daar zul je de zoekresultaten ook niet van terug zien in Google.

KapiteinRob

Daarbij weet zelfs Lex niet alles en zijn er momenten dat hij niet achter zijn scherm zit.... Toch?

A.J.

Ik heb het niet echt gevolgd, ben nog met vakantie. Maar Lex heb ik hier nog niet gezien volgens mij.

Ace1

Citaat van: A.J. op 23/08/2012 | 19:08 uur
Ter info, er wordt geen enkel topic uitgeprint. Die melding wordt gegeven als men "extern" op die pagina komt, via google bv.

Waarom heeft lex, dat gisteren avond niet gelijk dan gezegd?

A.J.

Ter info, er wordt geen enkel topic uitgeprint. Die melding wordt gegeven als men "extern" op die pagina komt, via google bv.

Ace1

#12
Citaat van: jurrien visser op 23/08/2012 | 00:08 uur
Het was mij ook al opgevallen, voeg hier ook aan toe: vervanging M fregatten, vervanging Walrus onderzeeboten en internationale fighter ontwikkelingen.

Stuk voor stuk onderwerpen die om meer dan een reden in de belangstelling zouden kunnen staan.

Jurrien, bedankt voor de topics die ik gisterenavond vergeten was. Ik wist niet zo snel meer welke topics  er nog meer  werden geprint.

Lynxian

Nou graag! Laat die Haagse poppetjes maar meelezen en uitprinten en - misschien ben ik nu wat optimistisch ingesteld - er wat van leren! Wie weet wordt er met de kennis op dit forum nog wat constructiefs en, let op, positiefs voor de krijgsmacht gedaan. Onwaarschijnlijk, wellicht, maar een man mag dromen.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

#10
Het was mij ook al opgevallen, voeg hier ook aan toe: vervanging M fregatten, vervanging Walrus onderzeeboten en internationale fighter ontwikkelingen.

Stuk voor stuk onderwerpen die om meer dan een reden in de belangstelling zouden kunnen staan.

Mourning

Citaat van: Ace1 op 22/08/2012 | 22:35 uur
Mourning je bent nooit te oud om wat te leren toch?

Zo is het maar net  ;).

Citaat van: Ace1 op 22/08/2012 | 22:35 uur
ik denk niet dat het aan Twitter offensief ligt, ben nu al 4 maanden aan het kijken en zie regelmatig gasten die aan het printen zijn.

Populaire topics zijn.

"Piraterij en de strijd er tegen".

"OPV: geschikt of ongeschikt".

Vervanging huidige F-16's

NH90

Leopard, verkoop, gevolgen en vervanging

Duidelijk. Lijkt er zonder meer op dat je gelijk hebt, maar ik WIL blijven dromen!  :lol: :lol: :lol:
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Ace1

#8
Citaat van: Mourning op 22/08/2012 | 22:27 uur
Ok. Cool, zo leer ik weer wat. Wist niet dat die functionaliteit op het forum aanwezig was. Indien er idd een sterke toename te bemerken is kan dit inderdaad met campagnemedewerkers/naderende verkiezingen te maken hebben.

Stiekem hoop ik dat ons "Twitter offensief" hier mede debet aan is, maar ondanks dat dat waarschijnlijk ijdele hoop is blijf ik graag dromen  :lol: :lol: :lol:.

Mourning je bent nooit te oud om wat te leren toch?

ik denk niet dat het aan Twitter offensief ligt, ben nu al 4 maanden aan het kijken en zie regelmatig gasten die aan het printen zijn.

Populaire topics zijn.

"Piraterij en de strijd er tegen".

"OPV: geschikt of ongeschikt".

Vervanging huidige F-16's

NH90

Leopard, verkoop, gevolgen en vervanging

Enforcer


Mourning

#6
Ok. Cool, zo leer ik weer wat. Wist niet dat die functionaliteit op het forum aanwezig was. Indien er idd een sterke toename te bemerken is kan dit inderdaad met campagnemedewerkers/naderende verkiezingen te maken hebben.

Stiekem hoop ik dat ons "Twitter offensief" hier mede debet aan is, maar ondanks dat dat waarschijnlijk ijdele hoop is blijf ik graag dromen  :lol: :lol: :lol:.


Edit: wordt idd wel behoorlijk wat uitgeprint zo te zien. Hmm... is ff in de gaten houden, scherpe observatie, Ace.
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Ace1

Citaat van: Mourning op 22/08/2012 | 22:21 uur
Ehmm... misschien dat ik het ff niet goed begrijp... maar hoe zie je dat een bepaalt onderwerp/topic is uitgeprint? :neutral:

Heel simpel door te kijken wie online is en dan zie je dat er gasten zijn die diverse topics aan het uitprinten zijn.

Mourning

Ehmm... misschien dat ik het ff niet goed begrijp... maar hoe zie je dat een bepaalt onderwerp/topic is uitgeprint? :neutral:
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Ace1

Citaat van: Enforcer op 22/08/2012 | 22:16 uur
Wat bedoel je met printen?!

Dat je een topic uitprint op papier.

Enforcer

Citaat van: Ace1 op 22/08/2012 | 22:12 uur
Het valt me de laatse tijd op dat diverse topics door gasten worden geprint zijn hier beleidsmedewerkers van kamerfracties aan het werk of vergis ik me hier in?

Wat bedoel je met printen?!

Ace1

Het valt me de laatse tijd op dat diverse topics door gasten worden geprint zijn hier beleidsmedewerkers van kamerfracties aan het werk of vergis ik me hier in?