Open dag Marin

Gestart door Ace1, 18/09/2012 | 22:52 uur

onderofficier

Citaat van: Lex op 21/09/2012 | 21:25 uur
Verzoeke on-topic te blijven.

Lex
Algeheel beheerder


Vind ik ook......... :angel:     geen bij baan bij de D66 voor mij   :devil:       zeker niet opgedrongen   8)   

Helaas ben ik verhinderd om naar die open dag te gaan: ik ben als bezig voor het gigantische bedrag van €0,00 per uur. Zodat anderen hun hun ding kunnen doen.  Wat ben ik toch weer goed bezig......... :angel:  :sick: 
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Lex

Verzoeke on-topic te blijven.

Lex
Algeheel beheerder

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: onderofficier op 21/09/2012 | 19:32 uur
Maar wat wilt deze oud-officier der marine  namens D66                       
•500 honderd miljoen euro bezuinigen op defensie
•Het aantal jachtvliegtuigen verminderen van 68 naar 42
•Uit de testfase van de JSF stappen

lekker collegiaal en sociaal  :devil:     

foutje van mij: ze is geen collega meer................ :devil: want wiens brood men eet, diens woord men spreekt. 

Op dat punt mist ze de boot, maar ze staat open voor sugesties. (wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze er iets mee gaat doen, maar feit is dat je een gelovige niet meer hoeft te bekeren)  :angel:


onderofficier

Citaat van: Ace1 op 21/09/2012 | 19:24 uur
Citaat van: onderofficier op 21/09/2012 | 19:21 uur
Neemt ontslag bij voorbaat...........  8)

Onderofficier ik heb gehoord dat Wassila Hachchi heel sociaal en collegiaal is.  :angel:

Maar wat wilt deze oud-officier der marine  namens D66                       
•500 honderd miljoen euro bezuinigen op defensie
•Het aantal jachtvliegtuigen verminderen van 68 naar 42
•Uit de testfase van de JSF stappen

lekker collegiaal en sociaal  :devil:     

foutje van mij: ze is geen collega meer................ :devil: want wiens brood men eet, diens woord men spreekt. 
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Ace1 op 21/09/2012 | 19:24 uur
Onderofficier ik heb gehoord dat Wassila Hachchi heel sociaal en collegiaal is.  :angel:

Waar ik volledig bevestigend en uit perssonlijke bron op kan reageren met: correct.

Ace1

Citaat van: onderofficier op 21/09/2012 | 19:21 uur
Neemt ontslag bij voorbaat...........  8)

Onderofficier ik heb gehoord dat Wassila Hachchi heel sociaal en collegiaal is.  :angel:

onderofficier

Citaat van: Ace1 op 21/09/2012 | 19:16 uur
En onderofficier de fractie van D66in de tweede kamer bestaat geloof ik voor 45% uit vrouwen.

Neemt ontslag bij voorbaat...........  8)
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Ace1

Citaat van: onderofficier op 21/09/2012 | 19:09 uur
Mag ik (dan) nog een mening hebben of mag ik alleen maar "ja-knikken"      :devil:  en de koffie in schenken als zijnde "fractie-medewerker"

Daar ben ik niet zo goed in; in ja-knikken:    Ik heb geen idee hoe Pechtold dan reageert.  Zal die dan ook persoonlijk worden? 

Een fractie-medewerker assisteert  een kamerlid bij het uitvoeren van zijn of haar taken. En onderofficier de fractie van D66in de tweede kamer bestaat geloof ik voor 45% uit vrouwen.

onderofficier

Citaat van: Ace1 op 19/09/2012 | 17:00 uur
Die Elzenga dat ik dat nu pas zie, hij bedoeld met Wassila D66 tweede kamerlid Wassila Hachchi, wat een mooie vrouw is natuurlijk. Ik stel voor als we bij
Pechtold  op de koffie gaan, dat we onderofficier meenemen. Misschien valt Pechtold wel voor haar charmes en D66 zoekt vast nog wel een fractie medewerker erbij nu men er 2 kamerleden bij heeft. Wie weet krijgt  onderofficier wel een baan als fractie medewerker aangeboden door Pechtold :angel:



Mag ik (dan) nog een mening hebben of mag ik alleen maar "ja-knikken"      :devil:  en de koffie in schenken als zijnde "fractie-medewerker"

Daar ben ik niet zo goed in; in ja-knikken:    Ik heb geen idee hoe Pechtold dan reageert.  Zal die dan ook persoonlijk worden? 

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Ace1 op 21/09/2012 | 18:53 uur
Ik heb net een pm gehad van IPA NG, dat hij mee wilt naar Alexander Pechtold  en bij hem wilt lobbyen voor de Saab Gripen NG, ik heb daar geen bezwaar tegen. En na afloop is iedereen die naar de open dag van marin in  wageningen is geweest welkom voor een biertje of wijntje bij hem thuis  omdat  wageningen in zijn achtertuin ligt, op kosten van lobbygeld van Saab, wat hij heeft ontvangen.  IPA NG dat vinden wij top dat wij een biertje of wijntje bij jou thuis op kosten van Saab mogen drinken,8)

Leuk... gaan we een discussie voeren over iets wat misschien nooit gebouwd gaat worden. Ik bengin een Lobby voor 6 B2 en het opheffen van de rest van de luchtmacht of voor 200 vliegtuigen van een ander type... iemand een voorkeur?  ;D

Ace1

Citaat van: Elzenga op 18/09/2012 | 23:30 uur
;D als het bij Wassila al.....dan...bij Pechtold.... :crazy:

Die Elzenga dat ik dat nu pas zie, hij bedoeld met Wassila D66 tweede kamerlid Wassila Hachchi, wat een mooie vrouw is natuurlijk. Ik stel voor als we bij
Pechtold  op de koffie gaan, dat we onderofficier meenemen. Misschien valt Pechtold wel voor haar charmes en D66 zoekt vast nog wel een fractie medewerker erbij nu men er 2 kamerleden bij heeft. Wie weet krijgt  onderofficier wel een baan als fractie medewerker aangeboden door Pechtold :angel:


jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Ace1 op 18/09/2012 | 23:54 uur
Elzenga, ik weet dat Pechtold als veilingmeester een vlotte babel heeft, maar ik zal zelf wel meegaan en hem een stevige hand geven en hem strak in de ogen kijken, na afloop heeft hij daardoor iets minder snel zijn weerwoord klaar. En dan kunnen Jurrien en jij een pleidooi van een stevige defensie aan  Pechtold uitgaan leggen. :devil:

Die discussie ga ik niet uit de weg en hij zal toch met goede argumenten moeten komen om de van mij te weerleggen. (dat hij ze daarna naast zich neer legt is een ander verhaal)

Ace1

#6
Citaat van: Elzenga op 18/09/2012 | 23:30 uur
;D als het bij Wassila al.....dan...bij Pechtold.... :crazy:

Elzenga, ik weet dat Pechtold als veilingmeester een vlotte babel heeft, maar ik zal zelf wel meegaan en hem een stevige hand geven en hem strak in de ogen kijken, na afloop heeft hij daardoor iets minder snel zijn weerwoord klaar. En dan kunnen Jurrien en jij een pleidooi van een stevige defensie aan  Pechtold uitgaan leggen. :devil:

Elzenga

#5
 
Citaat van: Ace1 op 18/09/2012 | 22:58 uur
Overigens heb ik de geruchten  gehoord dat Jurrien Visser en Elzenga van partij zullen zijn en na afloop op de koffie gaan bij D66 Fractievoorzitter Alexander Pechtold  die zelf ook in  Wageningen woont en hem het belang van een sterke defensie in Nederland gaan uitleggen. 8)
;D als het bij Wassila al.....dan...bij Pechtold.... :crazy:

Ace1

Voor degene die het nog niet wist, Marin test ook voor de Km modellen van schepen in bassins.

http://www.marin.nl/web/Ships-Structures/Navy.htm

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Ace1 op 18/09/2012 | 22:58 uur
Overigens heb ik de geruchten  gehoord dat Jurrien Visser en Elzenga van partij zullen zijn en na afloop op de koffie gaan bij D66 Fractievoorzitter Alexander Pechtold  die zelf ook in  Wageningen woont en hem het belang van een sterke defensie in Nederland gaan uitleggen. 8)

Het is zoiets als het evangelie.  :angel:

Ace1

#2
Overigens heb ik de geruchten  gehoord dat Jurrien Visser en Elzenga van partij zullen zijn en na afloop op de koffie gaan bij D66 Fractievoorzitter Alexander Pechtold  die zelf ook in  Wageningen woont en hem het belang van een sterke defensie in Nederland gaan uitleggen. 8)

Ace1

#1
In 2012 opent MARIN opnieuw haar deuren voor het publiek. Op zaterdag 6 oktober van 10.00 tot 16.00 uur staan meer dan 100 MARIN-medewerkers voor u klaar om u kennis te laten maken met de test- en meetwereld van de scheepvaart. Deze dag zijn alle testfaciliteiten geopend en worden er doorlopend interactieve demonstraties gegeven

Net als voorgaande jaren kunt u via een vaste route alle faciliteiten en demonstraties van ons instituut bezoeken. Bij aankomst ontvangt u een informatiekrant. Deze krant geeft uitgebreide informatie over MARIN en al onze werkzaamheden. De faciliteiten in Ede zijn deze dag niet geopend, wel zullen de diverse werkzaamheden in Wageningen te zien zijn.

Tijdens de Open Dag kunt u de verschillende bassins bezoeken waar continu allerlei proeven met modellen worden gedaan. U kunt zelfs met een model meerijden op een sleepwagen en zo een werkelijke test ervaren. Onderweg ziet u hoe scheepsmodellen en scheepsschroeven gemaakt worden en ontdekt u wat bijvoorbeeld cavitatie is. Bij MARIN's Nautisch Centrum MSCN kunt u op een scheepsbrugsimulator 'meevaren' of in de verkeerssimulator uitleg krijgen over verkeersbegeleiding op het water. Kortom, een boeiende tocht door de test- en meetwereld van de scheepvaart!

De Open Dag vindt plaats tijdens de Oktober Kennismaand, een jaarlijks terugkerend evenement, bedoeld om kinderen meer met wetenschap en techniek in aanraking te brengen. Voor kinderen tot en met 14 jaar is er bij MARIN dan ook een interessante puzzeltocht met leuke prijzen.

Aan deze open dag zijn geen kosten verbonden. Tegen betaling zijn hapjes en drankjes te verkrijgen.

MARIN is beperkt toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Met het oog op de verwachte drukte is het raadzaam geen kinderwagens mee te nemen; buggy's zijn geen probleem.

Datum en Locatie
Datum: zaterdag 6 oktober, 10.00 - 16.00 uur.
Locatie: Haagsteeg 2, 6708 PM Wageningen
Parkeren
Bij MARIN zelf kan er deze dag niet geparkeerd worden. Er zijn wel invalidenparkeerplaatsen beschikbaar. Natuurlijk zorgen we voor voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving.
Op een later moment zullen wij hier de parkeerterreinen vermelden die gebruikt kunnen worden. Parkeerborden zullen u de weg wijzen.

Voor bezoekers op de fiets is er altijd voldoende parkeergelegenheid.

http://www.marin.nl/web/Events/Open-dag-Open-day-2012.htm