Nieuwe outfit voor mobiele eenheid

Gestart door dudge, 05/10/2012 | 17:49 uur

pewe64

Ben allang blij dat het niet op een uniform lijkt van een of andere plantsoenendienst!

Lynxian

Citaat van: Thomasen op 05/10/2012 | 17:54 uur
Het zal wel door de gekke poses komen, maar ik mis op eea manier toch een beetje uitstraling.
Met helm, schild en wapenstok zal dat al wel een stuk meer uitstraling hebben.

Verder lijkt me de timing toch wat onhandig. Als ze opschieten dan hebben alle ME'ers eind november hun nieuwe uniformen. Dat geeft ze één maand om eraan te wennen (wat dus neerkomt op ongeveer 1 á 2 trainingen en misschien 1 inzet). Lijkt me voor een drukke nacht als Oud en Nieuw niet echt veel tijd voor gewenning. Maar misschien heb ik 't mis.

onderofficier

Als je snel kijkt (heel snel) dan lijkt het op de brandweer uniform, lijkt men niet handig...
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

dudge

Het zal wel door de gekke poses komen, maar ik mis op eea manier toch een beetje uitstraling.

dudge

Nieuwe outfit voor mobiele eenheid

De mobiele eenheid (ME) krijgt nog voor de jaarwisseling een nieuw uniform. De nieuwe werkkleding is volgens de politie veiliger en comfortabeler. Ook worden ME'ers straks niet meer gehinderd door de kleding. Het oude tenue stamde nog uit de jaren tachtig.

De eerste ME'ers krijgen het nieuwe uniform binnen een paar weken, meldt een woordvoerder van de Raad van Korpschefs vrijdag. Voor het eind van het jaar moeten alle leden van de mobiele eenheid zijn uitgerust met het nieuwe tenue, dat ontworpen is aan de hand van de wensen van ME'ers.

Het nieuwe uniform bestaat onder meer uit een overall met daaronder een brandvertragende polo. Het bovenstuk kan losgeritst worden, zodat de overall ook in de zomer kan worden gedragen.



http://frontpage.fok.nl/nieuws/566173/1/1/500/nieuwe-outfit-voor-mobiele-eenheid.html