Stem: Waarop gaat u binnenkort stemmen?

Gestart door no problem, 08/01/2003 | 08:35 uur

Op welke partij gaat u 22 januari stemmen, en waarom?

SP
2 (22.2%)
VVD
4 (44.4%)
PVDA
1 (11.1%)
Groenlinks
0 (0%)
LPF
2 (22.2%)
CDA
0 (0%)
D66
0 (0%)
Overigen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

-Peter-

Ik zie net dat we al twee van die rare gevallen hebben die op SP gaan stemmen, niet echt vriendelijk tegenover ons  :-[
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Peter-

VVD helemaal mee eens, ga ik zelf ook doen waarschijnlijk  ::)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Wout

Welke gek heeft hier op de SP gestemt? Even ter herinnering: de SP wil defensie afschaffen.

Ik stem VVD, aangezien ze voor een vrije markt zijn, wat harder willen optreden tegen criminaliteit, meer geld willen stoppen in defensie en nog wat dingen. Alleen op de punten "milieu" en "meer-snelwegen" ben ik het niet mee eens. NIET meer snelwegen en meer aan het milieu en de natuur denken, svp vvd.

Ton de Zwart

LPF, om ze nog een kans te geven, en ik wil het kwartje van Kok terug. Belofte maakt schuld.
En nog een aantal andere argumenten die bij de andere partijen op een mij niet welgevallige wijze "behandeld" worden.  Hoewel de stemwijzer mij bij de VVD plaatst.

Caspar

PVDA, ben trouwens geen militair meer ;D

no problem

#1
De verkiezingen liggen weer voor de deur. Op deze manier willen wij kijken waar het defensiepersoneel op gaat stemmen, en waarom. Zodat mensen die het nog niet weten hier wat extra informatie kunnen vinden.