Heeft u een vraag?

Gestart door -Peter-, 08/01/2003 | 15:56 uur

Caspar

Ik denk dat die nog in de maak zijn.

sier

waarom zijn er alleen plaatjes van luchtmacht en marine rangen die je bij je profiel kan plaatsen en geen van de landmacht

Ton de Zwart

Citaat van: Caspar op 24/03/2003 | 00:23 uur
Probeer de knop "citeer" eens als je een bericht van iemand ziet.

OK, dat werkt dus, bedankt...

Wout



Deze staat als je antwoord geeft op een bericht op de knoppenbalk onderaan bijna helemaal rechts.



Deze staat boven elk geplaatste bericht, waarop automatisch de tekst van die persoon gekwoot wordt.

Caspar

Probeer de knop "citeer" eens als je een bericht van iemand ziet.

Ton de Zwart

Ja, ik heb 'n vraag.

Ik zie regelmatig dat iemand reageert met een z.g.n "kwoot".

Ik heb van alles geprobeerd, maar kan de "kwootregeling" nergens vinden.  Hoe werkt dat?....

Wout

Nadeel hiervan is dat als er veel leden komen die allemaal een eigen fotoalbum hebben dit geld gaat kosten aan de eigenaar van deze website. Plaatjes kosten namelijk ruimte en ruimte kost namelijk geld. Het geld dat gebruikt wordt komt uit een particuliere portemonnee. Tenzij je wilt betalen voor het forum of als de master dit zelf wil doen, zal het idee helaas niet realiseerbaar zijn...

John Prins

een soort foto album inderdaad , of bij je eigen profiel zodat je de foto's zelf erop kan zetten of eraf haalt,uiteraard onder toeziend oog van de beheerders ,anders krijg je misschien van alles en nog wat.
Het is maar een idee . maar als iemand een ander idee heeft ook prima.  

Wout

 ???

Ik geloof dat ik je niet helemaal volg. Bedoel je een link naar een andere site, een fotoalbum beheerd door de webmaster van deze site of wil je zelf foto's hier op het net zetten van je diensttijd?

John Prins

Zit er ergens op deze site waar je wat foto's kan laten zien ,uiteraard uit de diensttijd.
Dus een link of zo

-Peter-

Er is een mail naar u verzonden naar u met een nieuw wachtwoord. Wij hopen dat het probleem nu is opgelost ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Ron Timmermans

Goede morgen. Ik zal het wel weer verkeerd doen, maar ik kan niet inloggen. Naam en paswoord komen niet overeen. Kunt u hierin helpen? grt. Ron

-Peter-

Heeft u een vraag ???, stel deze dan hier. Wij zullen de vraag dan opnemen in deze categorie zodat we automatisch een overzicht krijgen van de reeds gestelde vragen  ;D
Kijk eerst wel even of je vraag er al tussen staat!

M.v.g.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...