Wie komt hoelaat en waar op voor de Landmacht.

Gestart door Defensieforum, 26/03/2005 | 20:19 uur

1Romeo

Ik kom 17-08-20 op, op de KMA voor de spec opleiding. Nog meer mensen hier?

Lex


gewoonbart

28-5 beginnen met AMO en de 25e kleding ophalen. Inlopen van de kisten kan ik wel vergeten  :(

(Volgens mij mag je niet meer overnachten op de kazerne voor een keuring)

Huzaar1

Citaat van: shirley27 op 10/08/2012 | 19:55 uur
Wat ook een idee is, als je het ervoor over hebt natuurlijk is een goedkoop hotelletje te pakken en er de dag ervoor erheen gaan, er overnachten en dan gewoon op keuring gaan. Zo kan je ook lekker uitgerust en rustig aan je dag beginnen.

Toen ik op keuring moest ben ik bij Hotel Y De Boulevard geweest, het is het goedkoopste van het goedkoopst, ziet er niet uit.. maar voor een overnachting kan het wel, en het bespaart je een hoop tijd en gedoe.

Ik vind het namelijk wel erg vroeg als je uit groningen moet komen, dus misschien kan je de keuring later pakken als je naar amsterdam belt om het even te vragen, dat kan altijd natuurlijk..

Wat is er in hemelsnaam mis met het overnachten op de kazerne in Amsterdam zelf?
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

SLD3


BlackIce

Citaat van: ddf op 26/07/2015 | 23:59 uur
Lijkt behoorlijk dood hier, maar misschien nog iemand die 17 augustus in Oirschot opkomt voor de MFO?

Als deze is verschoven naar aanstaande maandag 29/8 zien we elkaar maandag...

passive

leuk....

Ik sta ingepland voor de MFO 21-03 maar wacht nog steeds op mijn aanstellingsbrief. Zonet maar even een mailtje verstuurd, maar het ik word er niet erg positief van als ik al zie dat dingen verzet worden.

Nog andere mensen die 21-03 zouden starten?

Dewi

Goedemorgen,

Mijn Opkomst was ook eind Feb (29e) maar is verzet door mij nog onduidelijke redenen.

Zijn er nog mensen die 29 Maart moeten opkomen voor de AMO in Oirschot?



ddf

Lijkt behoorlijk dood hier, maar misschien nog iemand die 17 augustus in Oirschot opkomt voor de MFO?

jandodo

iemand 11 mei in oirschot voor de amo ?

frenk1007


metusz

Citaat van: joey18 op 10/09/2012 | 17:09 uur
hallo

weet er iemand waar je kunt zien welke omkomst datums er in de toekomst zijn voor de amo in oirschot?
Dit krijg je volgens mij alleen te horen als je de keuring hebt gehaald. Het staat niet online.

joey18

hallo

weet er iemand waar je kunt zien welke omkomst datums er in de toekomst zijn voor de amo in oirschot?

shirley27

#695
Heh, ik ken het.. wat ik je als tip kan geven. In het algemeenheid bij Defensie geldt altijd 1 regel, Je moet overal zelf achteraan. Als ze je beloven dat ze je terug bellen, altijd zelf bellen want je kan ze echt niet vertrouwen op hun woord. Ik weet dat het niet zo hoort maar dit is iets wat heel veel mensen binnen met Defensie meemaken.

hmm.. probeer maandag even zelf te bellen, en gewoon elke keer blijven bellen, zo kom je onder de aandacht en word je meestal wat sneller geholpen, probleem is ook dat ze echt een sterke onderbezetting ervaren bij de keuringen..

Misschien een hotel in de directe omgeving van Amsterdam, zodat je alsnog de trein kan pakken.. betere oplossing nu is alleen dat ze je gewoon later in delen, wat me ook het meest logische oplossing lijkt, omdat ze je hier wel een flinke nadeel mee doen. Persoonlijk vind ik het wel raar want ik kom uit bergen op zoom en ik kreeg ook s'ochtends ruim de tijd om aanwezig te zijn, hun snappen toch ook wel dat het niet gaat lukken met het OV als je uit Groningen moet komen, (tevens adviseren ze je om met het OV te gaan..).


metusz

Citaat van: shirley27 op 10/08/2012 | 19:55 uur
Wat ook een idee is, als je het ervoor over hebt natuurlijk is een goedkoop hotelletje te pakken en er de dag ervoor erheen gaan, er overnachten en dan gewoon op keuring gaan. Zo kan je ook lekker uitgerust en rustig aan je dag beginnen.

Toen ik op keuring moest ben ik bij Hotel Y De Boulevard geweest, het is het goedkoopste van het goedkoopst, ziet er niet uit.. maar voor een overnachting kan het wel, en het bespaart je een hoop tijd en gedoe.

Ik vind het namelijk wel erg vroeg als je uit groningen moet komen, dus misschien kan je de keuring later pakken als je naar amsterdam belt om het even te vragen, dat kan altijd natuurlijk..

Gisteren heb ik ook al naar een paar Bed and breakfast gebeld helaas zijn deze bijna allemaal vol. Die nog wel vrij zijn komt er een leuk prijskaartje omhoog.  Vandaag had ik ook al gebeld naar Amsterdam die gene van de keuring was in gesprek ik zou terug gebeld worden helaas is dat niet gebeurd.