Citaat van: Master Mack op 10/05/2024 | 11:16 uurIk kan me voorstellen dat je niet Gevangen wil zitten achter sluizen maar volgensmij is er in de buitenhaven ook wel wat te realiseren.
Citaat van: Benji87 op 10/05/2024 | 10:50 uurIk heb met een roro schip gelost in de haven van Amsterdam zowel achterklep als zijlift werden gebruikt. Ook kun je er gewoon containers lossen.
Citaat van: Ace1 op 09/05/2024 | 22:27 uurAan de haven van A'dam heb je niets er kunnen geen container schepen gelost worden en schepen moeten door de sluis bij IJmuiden. Ook is de haven van A'dam niet geschikt voor Roro schepen dat is wel mogelijk in de haven van IJmuiden.
Citaat van: Ace1 op 09/05/2024 | 22:27 uurAan de haven van A'dam heb je niets er kunnen geen container schepen gelost worden en schepen moeten door de sluis bij IJmuiden. Ook is de haven van A'dam niet geschikt voor Roro schepen dat is wel mogelijk in de haven van IJmuiden.ijmond is onderdeel van het grotere geheel wat ik bedoel met haven van Amsterdam. Misschien de oude Sboot bunker weer in gebruik nemen.
Citaat van: Zander op 09/05/2024 | 22:22 uurOf moet de KM gewoon verhuizen naar Rotterdam. De infrastructuur in DH is oud en compleet aan vervanging toe. Dan misschien beter een compleet nieuwe marine haven bouwen met meer ruimte voor meer en grotere schepen. Dan kun je ook direct rekening houden met een overslag steiger.
Citaat van: Master Mack op 09/05/2024 | 20:50 uurIn Eemshaven zit al een DVVO locatie die kan worden uitgebreid. Dan zou ik in Vlissingen een soortgelijke DVVO capaciteit creƫren met capaciteit voor meerdere schepen. In R'dam en A'dam Civiele capaciteit mobilisabel maken.
Page created in 0.037 seconds with 16 queries.