functioneel concept. aanscherpen takenpakket en rol NATRES

Gestart door peroxidetim, 09/07/2018 | 11:13 uur

peroxidetim

Citaat van: Ros op 09/07/2018 | 12:27 uur
Plak  het artikel uit NR hier maar neer als pdf o.i.d. Wil je antwoorden, op en aanmerkingen en de discussie voeren is het wel makkelijk om wat informatie te hebben.

klopt.
hier de link naar het nummer van Novemner romeo. het is gewoon toegankelijk voor iedereen, ook niet NAtressers overigens.

https://korpsnationalereserve.nl/novrom/NovRom-2018-juni.pdf?utm_source=blog&utm_medium=natres-website&utm_campaign=homepage

Nil volentibus arduum

Ros

Plak  het artikel uit NR hier maar neer als pdf o.i.d. Wil je antwoorden, op en aanmerkingen en de discussie voeren is het wel makkelijk om wat informatie te hebben.

A.J.

Citaat van: peroxidetim op 09/07/2018 | 11:13 uur
bedoeld als forumbreed  discussiepuntje.

kortweg gezegd: "de transformatie van de natresbataljons tot Infanteriebataljons Bewaken en Beveiligen Korps Nationale Reserve". [/b]

Dat is toch precies wat ze al sinds de oprichting doen?

MasterChief1971

Citaat van: peroxidetim op 09/07/2018 | 11:13 uur
bedoeld als forumbreed  discussiepuntje.

in de nieuwste versie van de November Romeo ( magazine van het Korps nationale reserve) wordt ingegaan op het aanscherpen ( mijn interpretatie) van het werkveld van de Natres.
kortweg gezegd: "de transformatie van de natresbataljons tot Infanteriebataljons Bewaken en Beveiligen Korps Nationale Reserve". [/b]

Hoe denk je hierover?
- wat zijn de pluspunten? bv leuker werk, volwassener takenpakket
- wat is minder geslaagd aan dit plan?
- welke onmogelijkheden zie je?  of uitdagingen?
- op welke manier kunnen de volletijdscollega's en deeltijdcollega's elkaar aanvullen met dit nieuwe plan?

Is dit een terugkeer naar de IBC'en?
Is het wezenlijk anders dan de huidige situatie?
Is het mogelijk? P=F=O

Ik heb geen toegang tot NR, dus is er een link of heb ik die gemist?
"Whosoever commands the sea, commands the trade; whosoever commands the trade of the world commands the riches of the world, and consequently the world itself"- Sir Walter Raleigh

peroxidetim

bedoeld als forumbreed  discussiepuntje.

in de nieuwste versie van de November Romeo ( magazine van het Korps nationale reserve) wordt ingegaan op het aanscherpen ( mijn interpretatie) van het werkveld van de Natres.
kortweg gezegd: "de transformatie van de natresbataljons tot Infanteriebataljons Bewaken en Beveiligen Korps Nationale Reserve". [/b]

Hoe denk je hierover?
- wat zijn de pluspunten? bv leuker werk, volwassener takenpakket
- wat is minder geslaagd aan dit plan?
- welke onmogelijkheden zie je?  of uitdagingen?
- op welke manier kunnen de volletijdscollega's en deeltijdcollega's elkaar aanvullen met dit nieuwe plan?
Nil volentibus arduum