Fokking Hell: de reacties

Gestart door Nikehercules, 13/12/2010 | 00:54 uur

Lex

Citaat van: SMI de Boer op 13/12/2010 | 01:03 uur
Zit er een beetje werkelijkheid in of alleen maar pratende mensen... ik kan over een paar uur pas op internet kijken.
Vel je oordeel na het zien van de docu.  ;)

StormTrooper

Citaat van: SMI de Boer op 13/12/2010 | 01:08 uur
Citaat van: StormTrooper op 13/12/2010 | 01:04 uur
Citaat van: SMI de Boer op 13/12/2010 | 01:03 uur
Zit er een beetje werkelijkheid in of alleen maar pratende mensen... ik kan over een paar uur pas op internet kijken.
Beide
In de vorm van vuurgevechten of "opbouwwerkzaamheden" of een beetje patrouilles. Of juist die dingen die wij nooit hebben mogen plaatsen?
Vuurgevechten en patrouilles.

SMI de Boer

Citaat van: StormTrooper op 13/12/2010 | 01:04 uur
Citaat van: SMI de Boer op 13/12/2010 | 01:03 uur
Zit er een beetje werkelijkheid in of alleen maar pratende mensen... ik kan over een paar uur pas op internet kijken.
Beide
In de vorm van vuurgevechten of "opbouwwerkzaamheden" of een beetje patrouilles. Of juist die dingen die wij nooit hebben mogen plaatsen?
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

StormTrooper

Citaat van: SMI de Boer op 13/12/2010 | 01:03 uur
Zit er een beetje werkelijkheid in of alleen maar pratende mensen... ik kan over een paar uur pas op internet kijken.
Beide

Lex

Citaat van: Nikehercules op 13/12/2010 | 00:54 uur
Net de docu Fokin hell gezien, het viel me op dat defensie wel in goed in de gelegenheid is gesteld e.e.a. te nuanceren.
Voor mij en (vermoedelijk jullie) was er niets schokkends aan, maar Nederland kennende zal er wel weer wat ophef over ontstaan, geheel ten onrechte trouwens.
Ik heb het ook gezien. Eigenlijk niets nieuws onder de horizon. De persoonlijke belevenissen van de militairen aldaar.

SMI de Boer

Zit er een beetje werkelijkheid in of alleen maar pratende mensen... ik kan over een paar uur pas op internet kijken.
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Nikehercules

#1
Net de docu Fokin hell gezien, het viel me op dat defensie wel goed in de gelegenheid is gesteld e.e.a. te nuanceren.
Voor mij (en vermoedelijk jullie) was er niets schokkends aan, maar Nederland kennende zal er wel weer wat ophef over ontstaan, geheel ten onrechte trouwens.