Iran onthult nieuwe gevechtsvliegtuig

Gestart door Jah, 02/02/2013 | 08:41 uur

jurrien visser (JuVi op Twitter)


dudge

Best mogelijk. Ook een best bizar toestel trouwens die Bird of Prey.

Ace1

#85
Is het mogelijk dat de Iraanse ontwerpers zich hebben laten inspireren door de Boeing Bird of Prey?

http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_Bird_of_Prey





dudge

Citaat van: Huzaar1 op 27/02/2013 | 19:37 uur
Als ik nu Boeing was zou ik een officieel persbericht uitgeven, eenmaal op TV een Thunderbird onthullen ( uit de serie ;) ).

Mooie reclame en wekt op de lachtspieren plus Amerika zet Iran te kakken.

:lol: idd

Huzaar1

Als ik nu Boeing was zou ik een officieel persbericht uitgeven, eenmaal op TV een Thunderbird onthullen ( uit de serie ;) ).

Mooie reclame en wekt op de lachtspieren plus Amerika zet Iran te kakken.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

dudge

Citaat van: Huzaar1 op 27/02/2013 | 19:23 uur
De Iraniers kunnen het blijkbaar niet, want ze zetten zichzelf voor de hele wereld te kakken hiermee. Ik denk dat de dag dat dit woensdag-knutselmiddag apparaat werd gepresenteerd groots is gevierd bij Boeing, Sukhoi, Lockheed, D'assault, en ga zo door.

De werknemers van die bedrijven zijn w.s nog steeds met hun afterparty bezig. Zo belachelijk doorzichtig is deze actie.

Misschien waren ze ook wel teleurgesteld. Waarschijnlijk meer goed dan kwaad voor de zaken wanneer Iran met een dergelijk vliegtuig op de proppen zou komen.

Huzaar1

Citaat van: onderofficier op 14/02/2013 | 17:53 uur
Citaat van: Elzenga op 14/02/2013 | 16:36 uur
je ziet dit wel vaker in een dictatuur...dat de leiders iets willen..maar de "ondergeschikten" dat niet kunnen leveren...

Je ziet ook wel vaker in een dicatuur dat de leider iets willen en de ondergeschikten dit leveren.....
Voorbeeld de nazi-tijd-perk......  een voorloper in de rakettechnologie.    Zo erg dat de Russen en Amerikanen vochten om deze geleerden en dat deze geleerden nooit zijn gestraft voor hun daden tegen de menselijkheid...... 

Citaat van: Elzenga op 14/02/2013 | 16:36 uur
zou het me niet verbazen als Iran zo meteen wel met een vliegend exemplaar op de proppen komt...en dan geen schaalmodel. Want zoiets bouwen, met een motor uitrusten en een rechte vlucht laten maken voor de camera is niet zo heel moeilijk. Of het ding verder nog wat kan is dan echter de vraag.

(je kunt je ook afvragen of Iran op deze wijze wil misleiden..overschat wordt zo....of dat men juist poogt dat een aantal landen Iran gaan onderschatten...)

Waarom zouden de Amerikanen, Fransen het wel kunnen en de Iraniërs niet.   

Daarnaast is het mogelijk dat het westen deze mensen zelf op leid......  sommige studies zijn dan wel uitgesloten voor mensen met één andere nationaliteit maar indien zij ook de Nederlandse nationaliteit bezitten mogen zij bijna niet geweigerd worden.....

Als men denkt dat de Iraniers niets kunnen waarom dan zo bang voor een kernwapen........  :devil:



Fuk de duk , zelfs jij moet hier toch kunnen zien dat ze een schaalmodel van de JSF hebben proberen na te bouwen?
Kom op zeg, dit is niet eens een discussie waard.

De Iraniers kunnen het blijkbaar niet, want ze zetten zichzelf voor de hele wereld te kakken hiermee. Ik denk dat de dag dat dit woensdag-knutselmiddag apparaat werd gepresenteerd groots is gevierd bij Boeing, Sukhoi, Lockheed, D'assault, en ga zo door.

De werknemers van die bedrijven zijn w.s nog steeds met hun afterparty bezig. Zo belachelijk doorzichtig is deze actie.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"


Elzenga

#79
Citaat van: onderofficier op 14/02/2013 | 18:01 uur
Citaat van: onderofficier op 14/02/2013 | 17:53 uurje ziet dit wel vaker in een dictatuur...dat de leiders iets willen..maar de "ondergeschikten" dat niet kunnen leveren...

Elzenga: je laat me nu iets zeggen wat je zelf gezeg hebt......    :mad:   foutje in het citeren    ;)

Citaat van: Elzenga op 14/02/2013 | 16:36 uur
je ziet dit wel vaker in een dictatuur...dat de leiders iets willen..maar de "ondergeschikten" dat niet kunnen leveren...
excuse moi....foutje bedankt!! en gecorrigeerd!!

onderofficier

Citaat van: onderofficier op 14/02/2013 | 17:53 uurje ziet dit wel vaker in een dictatuur...dat de leiders iets willen..maar de "ondergeschikten" dat niet kunnen leveren...

Elzenga: je laat me nu iets zeggen wat je zelf gezeg hebt......    :mad:   foutje in het citeren    ;)

Citaat van: Elzenga op 14/02/2013 | 16:36 uur
je ziet dit wel vaker in een dictatuur...dat de leiders iets willen..maar de "ondergeschikten" dat niet kunnen leveren...
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Elzenga

#77
Citaat van: onderofficier op 14/02/2013 | 17:53 uurJe ziet ook wel vaker in een dicatuur dat de leider iets willen en de ondergeschikten dit leveren.....
zo om werkt hij ook ja....
Citaat van: onderofficier op 14/02/2013 | 17:53 uurDaarnaast is het mogelijk dat het westen deze mensen zelf op leid......  sommige studies zijn dan wel uitgesloten voor mensen met één andere nationaliteit maar indien zij ook de Nederlandse nationaliteit bezitten mogen zij bijna niet geweigerd worden.....
Inderdaad...zie je ook bij het Pakistaanse programma...opgeleid in Nederland...
Citaat van: onderofficier op 14/02/2013 | 17:53 uur
Als men denkt dat de Iraniers niets kunnen waarom dan zo bang voor een kernwapen........  :devil:
Ook...maar ik denk dat men vooral bang is dat men zo meteen geen gewapende regime change in Iran meer kan uitvoeren. En dan wordt Iran wel steeds machtiger in de regio....waar de bewuste landen grote strategisch/economische belangen hebben en een aantal bevriende dictatoriale koninkrijken in stand (helpen) houden.

onderofficier

Citaat van: Elzenga op 14/02/2013 | 16:36 uur
je ziet dit wel vaker in een dictatuur...dat de leiders iets willen..maar de "ondergeschikten" dat niet kunnen leveren...

Je ziet ook wel vaker in een dicatuur dat de leider iets willen en de ondergeschikten dit leveren.....
Voorbeeld de nazi-tijd-perk......  een voorloper in de rakettechnologie.    Zo erg dat de Russen en Amerikanen vochten om deze geleerden en dat deze geleerden nooit zijn gestraft voor hun daden tegen de menselijkheid...... 

Citaat van: Elzenga op 14/02/2013 | 16:36 uur
zou het me niet verbazen als Iran zo meteen wel met een vliegend exemplaar op de proppen komt...en dan geen schaalmodel. Want zoiets bouwen, met een motor uitrusten en een rechte vlucht laten maken voor de camera is niet zo heel moeilijk. Of het ding verder nog wat kan is dan echter de vraag.

(je kunt je ook afvragen of Iran op deze wijze wil misleiden..overschat wordt zo....of dat men juist poogt dat een aantal landen Iran gaan onderschatten...)

Waarom zouden de Amerikanen, Fransen het wel kunnen en de Iraniërs niet.   

Daarnaast is het mogelijk dat het westen deze mensen zelf op leid......  sommige studies zijn dan wel uitgesloten voor mensen met één andere nationaliteit maar indien zij ook de Nederlandse nationaliteit bezitten mogen zij bijna niet geweigerd worden.....

Als men denkt dat de Iraniers niets kunnen waarom dan zo bang voor een kernwapen........  :devil:

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Elzenga

Citaat van: Huzaar1 op 14/02/2013 | 14:13 uur
O wat zetten die Iraniers zichzelf hiermee te kakken zeg.. O o o o o jongens toch. Wat een gigantische flater is dit.
Dat niemand ze hiertegen heeft gewaarschuwd geeft goed weer hoe geisoleerd die jongens zijn.
Ze leven in een andere wereld, waar het volk nog niet zo welvarend is met computerprogramma's als fotoshop, films en computers.

Als dit nep is, en ze spelen zo'n hoge kaart ondanks dat de hele wereld al ziet dat dat ding een mockup is. Dan is er een heleboel anders ook heel erg nep.

Vind het een beetje sneu voor de iraniers.
je ziet dit wel vaker in een dictatuur...dat de leiders iets willen..maar de "ondergeschikten" dat niet kunnen leveren...en dan iets produceren wat de leiding in de waan moet laten dat het wel werkt....tot het moment dat dit uitkomt...rollen er wat koppen...en gaat het vervolgens opnieuw van start.

Dit ligt er inderdaad wel heel dik bovenop....al zou het me niet verbazen als Iran zo meteen wel met een vliegend exemplaar op de proppen komt...en dan geen schaalmodel. Want zoiets bouwen, met een motor uitrusten en een rechte vlucht laten maken voor de camera is niet zo heel moeilijk. Of het ding verder nog wat kan is dan echter de vraag.

(je kunt je ook afvragen of Iran op deze wijze wil misleiden..overschat wordt zo....of dat men juist poogt dat een aantal landen Iran gaan onderschatten...)

dudge

Citaat van: guest1400 op 14/02/2013 | 16:10 uur
het vliegtuig is niet nep, de Amerikaanse imperialisten hebben valse foto's verspreid om de Iraanse militaire superioriteit te ondermijnen, dood aan de onheilige Amerikaanse varkens die geen schijn van kans maken tegen het door Allah gezegende toestel 8)

;D zou kunnen natuurlijk.

Of het is een complexe deceptie operatie. adv dit soort uitlatingen van de Iraniers denken wij dat we ons geen zorgen hoeven maken om lui die erg blij zijn met hun geschaalde mock-up. Maar als de oorlog uitbreekt komt er ineens van alles te voorschijn.

Nee, doet me nog het meest denken aan die Iraakse minister 'there are no Americans in Baghdad'. 

guest1400

het vliegtuig is niet nep, de Amerikaanse imperialisten hebben valse foto's verspreid om de Iraanse militaire superioriteit te ondermijnen, dood aan de onheilige Amerikaanse varkens die geen schijn van kans maken tegen het door Allah gezegende toestel 8)