Nieuw lid U4INSTANCE

Gestart door u4instance, 12/04/2003 | 07:12 uur

u4instance

Ik had hier net een hele pagina vol geschreven maar was m'n naam vergeten, pfft hele bericht weg erg frustrerend, dit is niet de eerste keer dat me dat overkomt. Heb weinig trek om het weer helemaal opnieuw te doen dus kort.

Woon sinds 4-9-2002 in de VS
Surf op dit moment veel op Nederlandse pagina's om op de hoogte te blijven van de publieke opninie van Nederland t.a.v. het ingrijpen van de VS in Iraq.
Kon de verleiding niet weerstaan om elders in dit forum de Amerikanen te verdedigen bij het lezen van, in mijn ogen op vooroordelen gebasseerde generaliserende uitspraken.
Niet pro Amerikaans maar ook niet Pro Nederlands, noem mezelf liever een wereldburger.
Nooit actief in dienst geweest van defensie, hier in de VS wel meerdere malen per week contact met (ex)militairen in de schoonfamilie.
Werk thuis en heb sinds 21/3 de hele dag FOX nieuws aan staan.
Fox nieuws heeft met de Amerikaanse overheid afgesproken om een pro war standpunt in te nemen en is dus niet onafhankelijk, min of meer het tegenovergestelde van de berichtgeving in Nederland.
Wel is er om de haverklap contact met embedded reporters live op het slagveld en op die manier ben ik dus eerder op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen dan veel Nederlanders.
Ik hoop dat het bezoeken van dit forum me kan helpen met informatie over de algemene opinie in Nederland en de eventuele leugens die ik hier te zien krijg kan ontzenuwen.
Uiteraard snuffel ik ook op andere Nederlandse pagina's om een beter beeld te krijgen van de situatie.

 



Nederland wordt te vol, daarom ben ik maar weggegaan. ;)