Korporaal EMT

Gestart door frenk1007, 17/03/2014 | 11:46 uur

frenk1007

Hoi Rob,

Na mijn psychologische keuring heb ik een gesprek gehad met een selecteur en daar deze vraag aan gesteld.
Hij vertelde inderdaad ook dat het enorm breed is maar heeft in grote lijnen verteld wat mijn werk precies gaat inhouden.
29 september begin ik aan de AMO in Assen en daarna zal ik tijdens mijn functie opleiding er vast precies achter komen wat ik ga doen  :P

SMI de Boer

Citaat van: frenk1007 op 17/03/2014 | 11:46 uur
Beste forumleden,

Op de site werkenbijdefensie.nl heb ik een vacature gezien voor korporaal elektromonteur. Er staat een korte beschrijving bij van wat de functie inhoud maar nu ben ik benieuwd wat precies de werkzaamheden zijn en wat je in deze functie zoal doet op een dag. Hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven.

MVG

Frenk
Wat is het uiteindelijk geworden? Je bericht was al "enkele dagen oud" maar ik ben toch benieuwd. Ik denk dat je nooit antwoord hebt gehad omdat elektrieker zo ontzettend veel omvattend is dat je daar nooit specifiek in kan zijn.

Rob
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

frenk1007

Beste forumleden,

Op de site werkenbijdefensie.nl heb ik een vacature gezien voor korporaal elektromonteur. Er staat een korte beschrijving bij van wat de functie inhoud maar nu ben ik benieuwd wat precies de werkzaamheden zijn en wat je in deze functie zoal doet op een dag. Hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven.

MVG

Frenk