Hoe zit het nou met de AMO?

Gestart door QwertyAbc, 05/04/2020 | 23:38 uur

Lex

Citaat van: Cemalroman op 13/04/2020 | 18:43 uur
Ik zou 14 april moeten beginnen aan de AMO in Assen. Nu hebben ze bericht gedaan dat wij nog een mail zouden krijgen voor een nieuwe datum.
Nu heb ik bij Noventas gelezen dat ze de nieuwe lichtingen op 11 mei willen laten beginnen. Echter op Facebook via een dm zeiden ze dat alles stil staat tot 11 juni.
Het is dus allemaal nog wat vaag.
Dat klopt. Vanuit de Krijgsmacht is er de behoefte om zsm weer een aanvang te kunnen nemen met AMO/EMMV etc. Maar dat zal op beperkte schaal zijn, gezien oa de regels van het RIVM.
Het is dus helaas afwachten geblazen.

Cemalroman

Ik zou 14 april moeten beginnen aan de AMO in Assen. Nu hebben ze bericht gedaan dat wij nog een mail zouden krijgen voor een nieuwe datum.

Nu heb ik bij Noventas gelezen dat ze de nieuwe lichtingen op 11 mei willen laten beginnen. Echter op Facebook via een dm zeiden ze dat alles stil staat tot 11 juni.

Het is dus allemaal nog wat vaag.

Brickman

De reservisten opleidingen bij de KLu zijn opgeschort naar medio augustus. Dit staat momenteel nog ter discussie en waarschijnlijk volgt er deze maand uitsluitsel over.
Student Werktuigbouwkunde [3de jaar] - TU/e

QwertyAbc

Weet iemand hoe het nu verder gaat met de opleidingen bij defensie ivm de corona..? Of we uberhaupt nog wel een opleiding krijgen? Iemand die hier wat meer over weet?