Leden foto-topic

Gestart door Caspar, 16/04/2003 | 19:55 uur

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Nikehercules op 27/05/2011 | 01:17 uur
Citaat van: Elzenga op 26/05/2011 | 23:25 uur
Ik ben van plan naar de Marinedagen te gaan...mogelijk daar een gelegenheid voor forumleden elkaar te ontmoeten.

En daarna naar de kroeg, Kap Rob, Lex of Jurienvisser weten er vast nog wel 1 in de buurt.
Niks zo mooi als discuseieren onder het genot van een goed glas bier (wijn voor jou weet ik me te herinneren) en een peuk.

Voor de leden onder ons die hun anonimiteit ook binnen die setting willen handhaven, voor nog geen 14 euro ben je er van: http://www.feestbeest.nl/feestartikelen/snorren-baarden/snorren/musketier-pruik-zwart-met-snor-en-baard.html

 

Ik zet begin juli vast in mijn agenda.

Nikehercules

Citaat van: Elzenga op 26/05/2011 | 23:25 uur
Ik ben van plan naar de Marinedagen te gaan...mogelijk daar een gelegenheid voor forumleden elkaar te ontmoeten.

En daarna naar de kroeg, Kap Rob, Lex of Jurienvisser weten er vast nog wel 1 in de buurt.
Niks zo mooi als discuseieren onder het genot van een goed glas bier (wijn voor jou weet ik me te herinneren) en een peuk.

Voor de leden onder ons die hun anonimiteit ook binnen die setting willen handhaven, voor nog geen 14 euro ben je er van: http://www.feestbeest.nl/feestartikelen/snorren-baarden/snorren/musketier-pruik-zwart-met-snor-en-baard.html

 

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Elzenga op 26/05/2011 | 23:27 uur
Citaat van: jurrienvisser op 26/05/2011 | 18:00 uur
Citaat van: dudge op 26/05/2011 | 17:34 uur
Citaat van: jurrienvisser op 26/05/2011 | 17:26 uur
En dan te bedenken dat ik deze foto al op LinkedIn tegen ben gekomen.... het moet niet gekker worden.
Ben je al gelinked met Elzenga?
De uitnodiging is er al wel uit....
Hee, dan moet ik toch even checken dan...is niet onder mijn aandacht gekomen...

(warempel..ik zie het!!..)

Waarvan akte!

Elzenga

Citaat van: jurrienvisser op 26/05/2011 | 18:00 uur
Citaat van: dudge op 26/05/2011 | 17:34 uur
Citaat van: jurrienvisser op 26/05/2011 | 17:26 uur
En dan te bedenken dat ik deze foto al op LinkedIn tegen ben gekomen.... het moet niet gekker worden.
Ben je al gelinked met Elzenga?
De uitnodiging is er al wel uit....
Hee, dan moet ik toch even checken dan...is niet onder mijn aandacht gekomen...

(warempel..ik zie het!!..)

Elzenga

#289
Citaat van: dudge op 26/05/2011 | 17:17 uurIk had je graag eens in persoon gesproken. Bij de demo stond ik er niet tussen, kon een stukje meekijken vanuit een van de aangrenzende torens waar ik op bezoek was. Het koppelen van mijn naam aan mijn forumidentiteit kan, dat wil zeggen, wil ik op dit moment niet. Temeer omdat het mij zou beperken in de uitspraken die ik doe, omdat dan ook altijd mijn werkgever daarmee in verband gebracht kan worden. Een overweging die meerdere hier zullen moeten maken. Jij hebt nog als voordeel dat jou werkgever dermate ver van dit beleidsveld is 'verwijderd' dat er bijna geen complicaties kunnen optreden met je werkgever. Desondanks een goed en toe te juigen besluit.
Ik ben van plan naar de Marinedagen te gaan...mogelijk daar een gelegenheid voor forumleden elkaar te ontmoeten.

Aha, dus jij stond boven op die toren ;-)...samen met een blonde dame!!..haha..ik checkte de daken om te bezien of er ergens observatieposten waren ingericht...in verband met mogelijke terroristische dreiging...maar geloof dat dit een filmploeg was op het RABObank kantoor.

Ik snap je overwegingen in deze. Gelijk heb je. En jij snapt waarom ik geen militair ben en niet op het ministerie oid werk ....maar dat zal je na al mijn reacties hier en de toonzetting daarvan inmiddels vast niet verbazen...;) Om maar te zwijgen wat dan nog mijn kansen zijn op een baan daar :angel:

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Enforcer op 26/05/2011 | 22:43 uur
Citaat van: jurrienvisser op 26/05/2011 | 22:42 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 26/05/2011 | 22:14 uur
Citaat van: Elzenga op 26/05/2011 | 16:32 uur
En besefte dat het natuurlijk erg makkelijk is om vanuit de anonimiteit kritiek te leveren op hen...maar het eigenlijk wel zo eerlijk is, dat ook met open vizier te doen.

Nou, ik heb zo m'n redenen om mijn klus nog niet op het DF te plaatsen.

Pff... laat ons niet al te lang in spanning... 8)

Je vraagt eigenlijk om onslag van Kap Rob.


Dat zou ik niet op mijn geweten willen hebben.... dan blijf ik liever in het ongewisse.  ;D

Enforcer

Citaat van: jurrienvisser op 26/05/2011 | 22:42 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 26/05/2011 | 22:14 uur
Citaat van: Elzenga op 26/05/2011 | 16:32 uur
En besefte dat het natuurlijk erg makkelijk is om vanuit de anonimiteit kritiek te leveren op hen...maar het eigenlijk wel zo eerlijk is, dat ook met open vizier te doen.

Nou, ik heb zo m'n redenen om mijn klus nog niet op het DF te plaatsen.

Pff... laat ons niet al te lang in spanning... 8)

Je vraagt eigenlijk om onslag van Kap Rob.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Kapitein Rob op 26/05/2011 | 22:14 uur
Citaat van: Elzenga op 26/05/2011 | 16:32 uur
En besefte dat het natuurlijk erg makkelijk is om vanuit de anonimiteit kritiek te leveren op hen...maar het eigenlijk wel zo eerlijk is, dat ook met open vizier te doen.

Nou, ik heb zo m'n redenen om mijn klus nog niet op het DF te plaatsen.

Pff... laat ons niet al te lang in spanning... 8)

KapiteinRob

Citaat van: Elzenga op 26/05/2011 | 16:32 uur
En besefte dat het natuurlijk erg makkelijk is om vanuit de anonimiteit kritiek te leveren op hen...maar het eigenlijk wel zo eerlijk is, dat ook met open vizier te doen.

Nou, ik heb zo m'n redenen om mijn klus nog niet op het DF te plaatsen.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: dudge op 26/05/2011 | 17:34 uur
Citaat van: jurrienvisser op 26/05/2011 | 17:26 uur
En dan te bedenken dat ik deze foto al op LinkedIn tegen ben gekomen.... het moet niet gekker worden.

Ben je al gelinked met Elzenga?

De uitnodiging is er al wel uit....

jurrien visser (JuVi op Twitter)

En dan te bedenken dat ik deze foto al op LinkedIn tegen ben gekomen.... het moet niet gekker worden.

Elzenga

Citaat van: Nikehercules op 26/05/2011 | 16:56 uur
Citaat van: Elzenga op 26/05/2011 | 16:32 uur
Dus vanaf vandaag ziet u mijn foto bij mijn berichten staan en becommentarieer ik het nieuws en beleid met open vizier.
En daarbij was het al niet zo verschrikkelijk moeilijk om beeld bij de persoon Elzenga te krijgen, het is namelijk niet de eerste keer dat ik die foto zie ;)
;D...tja voor wie wat handig is met Google is dat inderdaad geen probleem...ook dat speelde mee in deze keuze (als ook het feit dat de foto voor sommige een verrassing bleek, want er werd gedacht dat ik een gepensioneerde was ;)). En ik stond vandaag dus bij de manifestatie in de wetenschap dat daar ook andere forumleden rondliepen..maar door alle anonimiteit hier ontdekte ik dus niemand. En dat vond ik ergens wel jammer...want het was toch een collectief gevoel wat daar heerste...

Nikehercules

Citaat van: Elzenga op 26/05/2011 | 16:32 uur
Dus vanaf vandaag ziet u mijn foto bij mijn berichten staan en becommentarieer ik het nieuws en beleid met open vizier.

En daarbij was het al niet zo verschrikkelijk moeilijk om beeld bij de persoon Elzenga te krijgen, het is namelijk niet de eerste keer dat ik die foto zie ;)

Elzenga

Ik stond vanmorgen/middag bij de manifestatie in Den Haag waar verschillende vakbondsmensen, politici en ook minister Hillen hun verhaal deden en reacties kregen "uit de zaal". Zij in alle openheid, naam, voornaam, achtergrond e.d.....met open vizier. En besefte dat het natuurlijk erg makkelijk is om vanuit de anonimiteit kritiek te leveren op hen...maar het eigenlijk wel zo eerlijk is, dat ook met open vizier te doen. Dus vanaf vandaag ziet u mijn foto bij mijn berichten staan en becommentarieer ik het nieuws en beleid met open vizier. Zitten risico's aan, maar ik vind het wel zo eerlijk. 

Enforcer

Citaat van: Kapitein Rob op 02/08/2010 | 02:28 uur
Een forumbeheerder door de bocht.......



De eerste keer dat je op een boot zat die echt bij je past..... :crazy: