Welke layout??

Gestart door -Peter-, 09/02/2003 | 19:24 uur

Welke van de 2 layout's vind u mooier (qua kleuren)?

De huidige layout van dit forum
4 (44.4%)
Luchtmacht
5 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 0

-Peter-

Ja volgens mij bedoelt hij dat ook gewoon :D het enige verschil is het menu aan de linkerkant... ::)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

Gewoon zoals het nu is hier dus :o

Mon3aan_OJKL

Citaat van: Airpower op 16/02/2003 | 16:41 uur
Citaat van: Mon3aan_OJKL op 16/02/2003 | 16:22 uur
Luchtmacht met deze kleuren,... ;) ,...

??? jaja hier moet je me even mee helpen> luchtmacht met de kleuren van defensieforum.nl?

De layout van die blauwe in deze kleuren.. ???
Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

Airpower

Citaat van: Mon3aan_OJKL op 16/02/2003 | 16:22 uur
Luchtmacht met deze kleuren,... ;) ,...

??? jaja hier moet je me even mee helpen> luchtmacht met de kleuren van defensieforum.nl?
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Mon3aan_OJKL

Luchtmacht met deze kleuren,... ;) ,...
Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

-Peter-

Mochten er nog dingen zijn die naar jou mening beter kunnen plaats dit dan even in het beheerders gedeelte. Wij staan altijd open voor goede suggesties!  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

Ik mis nog een optie in de poll ;D Een geheel andere layout die er nog niet is.

Ik vindt de huidige kleuren wel passen bij het defensie forum alleen zijn er nog wat zaken minder mooi.

Het forum van Luchtmacht.net is ook mooi, dus als het defensie forum ook in die stijl gaat komen vindt ik het ook prima.

-Peter-

Ik doe aan jou uitvoering ook niks meer  ;D Maar ik wil voor mijzelf wel weten of het nog beter kan met die kleuren!
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Airpower

Citaat van: The Master op 09/02/2003 | 20:00 uur
Nou het viel mij op dat hij wel mooi duidelijk was, dus ik ga er nog even mee stoeien! Kijken wat er uit te halen is :D


Niets meer aan doen 8) ik vind hem helemaal perfect zo! heel erg duidelijk
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

-Peter-

Nou het viel mij op dat hij wel mooi duidelijk was, dus ik ga er nog even mee stoeien! Kijken wat er uit te halen is :D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Airpower

ik vind natuurlijk het luchtmacht layout het mooiste  ;) ???
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

-Peter-

Laat ons even weten welke kleurencombinatie u mooier vind??  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...