vergelijk hier je spierkracht en conditie met andere leden en gasten

Gestart door maarten23j, 08/06/2008 | 21:17 uur

paul1011

het wordt steeds meer en zwaarder en schöner und grösser  ::)
"A prisoner of war is a man who tries to kill you and fails, and then asks you not to kill him." - Winston Churchill

de rode baret

in 12 min 3600 meter opdrukken 65 X en sit-ups 120 X

bank drukken max 110 kg en dat dan 13X

7 jaar ateletiek
3 jaar teakwon-do
2.5 jaar rugby

greetz djeff

hudinie

in 12 min 3000 meter, bicepcurl staand 60 kg 8x, bankdrukken 100 kg 15x.........maar ik ben geen militair meer
en 42 jaar, maar ik kan zo mee met julliie op oefening hoor !

mazzel

SGT B.


maarten23j

Hoe zwaar weeg je?   230kg 8) is een hoop ik ben 65kg ben al blij dat ik 3 maal mn gewicht pak

SGT B.

Ik heb laatst de FIT-1 gedaan op de KMS.

Conditieproef: 12 min 2950m gelopen
Opdrukken: 59x
Sit-ups: 59x

Oh en ik duw met mijn benen het maximale gewicht van het apparaat weg. (De leg-press)

Ong 230kg ofso?

maarten23j

Bepaalde eisen weten is best handig dan weet je wel hoeveel je nog ongeveer moet trainen en dan heb je ook meer kans om je keuring te halen. daar gaat t mij een beetje om

maarten23j

ok maar ben medisch goed voor cluster 4 alleen mn sporttest moest nog even wachten   :odoor omstandigheden ,maar ben benieuwd hoe de krachtverhoudinge liggen hoeveel moet ik nog trainen

Kpl1 L-N

Het heeft niet allemaal met kracht en uithouding te maken. Er word ook gekeken naar je fysieke gesteldheid. Naar bv hoe je lichaam inelkaar zit. BV: Je kan 260kg tillen en makkelijk een marathon lopen, maar als je rug bv een afwijking vertoont kan dit reden zijn tot afkeuring of een laag cluster...

maarten23j


maarten23j

Je vraagt je weleens af wie haalt nu cluster4 of 1 enz ,je weet allemaal wat je kunt tillen en hoeveel  km je hardloopt op de sportschool ,maar welk cluster je ermee kunt halen is niet echt duidelijk meestal,wat veel mensen toch benieuwd naar zijn (ze willen weten hoe veel ze nog moeten trainen )ook in relatie met je lengte gewicht enzovoorts ,leek me intressant om hier de boel te vergelijken met elkaar  ,lijkt me ook wel leuk  ::)