Wie komt hoelaat en waar op voor de Luchtmacht.

Gestart door Nick, 26/03/2005 | 20:00 uur

welly-one

Zover ben ik nog niet. Ik moet eerst een test doen waarin ik vliegtuigjes over bakens moet leiden. Maarre... je bent er hopelijk toch niet zelf achtergekomen dat je de boel niet kunt belazeren? ;)
it's a mens world

Cobra4

Citaat van: welly-one op 16/05/2005 | 20:02 uur
Bedankt!  ;)
Het schijnt erg moeilijk te zijn. Maar ja.
Ik moet het boekje goed gaan bestuderen, maar eerst de schoolexamens. Die moet ik ook doen...

1 tip; Doe je zelf niet anders voor dan je bent. De zaak belazer helpt niet, daar komen ze tijdens de testen toch wel achter.
Peloton 3 602 Sqn

welly-one

Bedankt!  ;)
Het schijnt erg moeilijk te zijn. Maar ja.
Ik moet het boekje goed gaan bestuderen, maar eerst de schoolexamens. Die moet ik ook doen...
it's a mens world

Cobra4

Peloton 3 602 Sqn

welly-one

Ik moet woensdag 8 juni om 09.00 uur in Soesterberg zijn voor het vervolg van de 1ste fase van het psychologisch onderzoek OFF BT LVB.
:D
it's a mens world

DeltaCharlie

maar das wel makkelijk...

maar woensdrecht... pas op, ik kom terug :o

in juni kom ik een paar dagen

raiden

nou ik zal bij deze laten weten dat ik 21 april om 09.00 uur mijn po1 heb voor luchtgevechtsleider. Een lijstje maken lijkt me hadig dus dat iedereen dat lijstje dat kopieert en zijn eigen data ebij zit. Met iedereen bedoel ik natuurlijk diegenen die dat willen. Donc....

Po1 (klu)
21-04-05 - raiden

Beste Raiden,

Je kunt je eigen post altijd zelf nabewerken, dan hoef je niet weer een nieuwe reactie te maken, scheelt je tijd en moeite ;) Ik heb het nu gedaan voor je en de andere verwijderd.

Mvgr

Nick
Moderator

Buitenstaander?


Defensieforum

Citaat van: Buitenstaander? op 27/03/2005 | 12:37 uur
Citaat van: Ranger87 op 26/03/2005 | 20:14 uur
NICK maak er gelijk effe een voor de landmacht, marine en KMAR zijn we daar ook vanaf!! ;)

En waarom wordt de Natres vergeten?
Natres is allang geen "aanhangsel"meer van de landmacht
En ben gelukkig niet de enige die dat denkt.

Bij een andere forum heeft Natres een aparte topic, en dat is wel de meest gelezen en geschreven topic daaro
Ook zijn er veel burgers die bij de Natres willen en gaan

Ga nu niet off-topic toch ::)

Geregeld. mijn excuses :D

Buitenstaander?

#5
Citaat van: Ranger87 op 26/03/2005 | 20:14 uur
NICK maak er gelijk effe een voor de landmacht, marine en KMAR zijn we daar ook vanaf!! ;)

En waarom wordt de Natres vergeten?
Natres is allang geen "aanhangsel"meer van de landmacht
En ben gelukkig niet de enige die dat denkt.

Bij een andere forum heeft Natres een aparte topic, en dat is wel de meest gelezen en geschreven topic daaro
Ook zijn er veel burgers die bij de Natres willen en gaan

Ga nu niet off-topic toch ::)


Defensieforum


Ranger87

NICK maak er gelijk effe een voor de landmacht, marine en KMAR zijn we daar ook vanaf!! ;)

Defensieforum

#1
Post hier je info en vragen wie er nog meer op moet komen op bepaalde data's. Tevens onderling contacten kunnen hier gemaakt worden zodat niet iedere keer een nieuw onderwerp gestart wordt.

Mvgr

Nick
Moderator