Solliciteren bij Pantserinfanterie

Gestart door Onderzetter, 14/03/2016 | 17:08 uur

Onderzetter

Beste lex

Bedankt voor je reactie. De brochures vertellen alleen wat er gaat gebeuren, niet waar de grenzen liggen van afkeur.

Op het forum kon ik het ook niet vinden, vandaar mijn vraag.

Gr Kevin

Lex

Misschien is het verstandig om eerst hier te kijken? Je zie daar een verscheidenheid aan brochures ter voorbereiding op de keuring.
Daarnaast kan je ook de zoekfunctie (rechtsboven) gebruiken. Je zult dan zien dat er een schat aan info op het forum staat.
Veel succes!  ;)

Onderzetter

Hallo allemaal,

Ik ben Kevin, 23 jaar en ambieer al sinds kleine jongen een baan bij defensie. Momenteel volg ik nog een mbo3 opleiding en ben van plan om volgend jaar te solliciteren bij de Pantserinfanterie (als deze dan beschikbaar zijn). Nu heb ik een aantal vragen. Is het mogelijk om te solliciteren bij defensie terwijl je nog werkend bent bij een bedrijf? Dus van begin van de sollicitatieprocedure tot het einde.
Ook vroeg ik me af of er ergens de medische keuring criteria bekend is? Dus de redenen van afkeur. Ik zou mezelf namelijk graag vooraf al willen laten testen bij een arts om te zien of ik beperkingen heb. Dit scheelt een hoop tijd mocht ik wat mankeren.

Mvg Kevin